Farming Simulator 17 låter dig spela som kvinna
Bara att invänta klagomålen om för stora bröst eller för tighta jeans då.
Tycker hon ser rätt normal ut
LoL ser ut som en fotomodell och 30kg för liten. Inte normalt och nästan farligt trådsmal.
Schysst att du kallar alla smala kvinnor för onormala. Skinnyshaming är fan vidrigt.
Att döma av benen, axlarna och hållningen mm så skulle jag säga att hon är vältränad. Hon kanske kör crossfit efter arbetet.
LoL ser ut som en fotomodell och 30kg för liten. Inte normalt och nästan farligt trådsmal.
Schysst att du kallar alla smala kvinnor för onormala. Skinnyshaming är fan vidrigt.
Att döma av benen, axlarna och hållningen mm så skulle jag säga att hon är vältränad. Hon kanske kör crossfit efter arbetet.
Jag tror (hoppas) han trollar. Lite breda axlar kanske, men man bygger ju muskler om man lyfter höbalar dag ut och in
Ja, jag är 100% indoktrinerad i Svenska värderingar nu. Känns skönt att veta vad man ska tycka utan att riskera att bli fysiskt anfallen och verbalt mobbad.