Här är en ny trailer för filmatiseringen av Assassin's Creed

Robot
Här är en ny trailer för filmatiseringen av Assassin's Creed
Medlem
Här är en ny trailer för filmatiseringen av Assassin's Creed

Alltid lika förvånad när Matias Varela dyker upp på vita duken.

Skribent
Skrivet av Elixx:

Lol det är ju Matias Varela.

Finns kääsch.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag förstår ju själv att det är idiotiskt att ha höga förhoppningar men ... vafan! det är ju Fassbender inte Luke Evans i huvudrollen och konceptet har ju potential. Och så generiska semifuturistiska miljöer, en blind cinematograf, musikval som gav mig ... ja dåligt musikval .... ska den här filmen verkligen ha premiär samtidigt som Rouge One ? det här är en film för februari inte december. Ännu i raden av usla filmatiseringar.

Diggart


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Börjar känna mig försiktigt entusiastisk, trots Fassbender. Bara de nu inte drar in allt jävla alien-trams i historien utan fokuserar på kampen mellan grupperna. Inkvisitionen ger tyvärr kalkonvarning ändå.

Medlem

Dolph Lundgren hade passat i huvudrollen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hm, förvånad att jag inte tyckte det såg ut som skit. Hade definitivt inte haft något emot att se den. Dock får jag ju betydligt mer "action-rulle" vibbar av den än från t.ex Warcraft(som jag inte heller har något emot!)

Tror nog inte storyn är något jag fokuserar på i just denna filmen, snarare mer på action scenerna.

Medlem
Skrivet av viktorelius:

Jag förstår ju själv att det är idiotiskt att ha höga förhoppningar men ... vafan! det är ju Fassbender inte Luke Evans i huvudrollen och konceptet har ju potential. Och så generiska semifuturistiska miljöer, en blind cinematograf, musikval som gav mig ... ja dåligt musikval .... ska den här filmen verkligen ha premiär samtidigt som Rouge One ? det här är en film för februari inte december. Ännu i raden av usla filmatiseringar.

Ganska lika som jag tycker. Har inte spelat spelen men det futuristiska är det minst intressanta. Jag tror inte denna kommer gå bra. Folk som har koll på spelet kanske kollar (eller piratar) men gemene man kommer faan inte fatta något av trailern.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Så dem är i Aperture science, och Animus är alltså Glados

1
Skriv svar