Testa nya Penumbra - om du vågar...

Robot
Medlem
Testa nya Penumbra - om du vågar...

Gillade verkligen föregångaren, kan inte annat än hoppas på
att detta blir ännu bättre , tack FZ !!!

Medlem

Ich! Förbannat nervöst. Vågar inte spela mer inatt.

Inaktiv

Funkar inte för mig i Vista...det gör inte det gamla spelet heller

Medlem

Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Ja, jag är lättskrämd när det gäller spel

Medlem
Medlem

Arrgh.... vågar inte spela längre när jag insåg vad jag måste göra med sprutan.. eller antar jag vet iaf... jävligt läskigt spel...

Det här blir att låta nån kompis spela

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Arrgh.... vågar inte spela längre när jag insåg vad jag måste göra med sprutan.. eller antar jag vet iaf... jävligt läskigt spel...

Det här blir att låta nån kompis spela

Haha cp spel fan vad grymt gjort.
Egentligen är väl nu bästa tiden mitt på natta o lira men tamefan väntar tills emorron dags ljus :D.

Medlem

Jaha, jag kom då fan inte särskillt långt Verkar iaf väldigt stämningsfullt. Lite ovant med interaktiviteten bara, men jävligt unik och spännande användning av fysiken. Äntligen ett spel där man får tänka till ordentligt för att komma vidare! Synd på grafiken bara :\

-tidig spoiler-

Någon som kan tipsa om vad man ska göra i frysrummet? Antagligen sänka den där termostaten på nått sätt så man kan krypa vidare i ventilationen, men det känns som att jag har testat allt. Inget händer med den.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Jaha, jag kom då fan inte särskillt långt Verkar iaf väldigt stämningsfullt. Lite ovant med interaktiviteten bara, men jävligt unik och spännande användning av fysiken. Äntligen ett spel där man får tänka till ordentligt för att komma vidare! Synd på grafiken bara :\

-tidig spoiler-

Någon som kan tipsa om vad man ska göra i frysrummet? Antagligen sänka den där termostaten på nått sätt så man kan krypa vidare i ventilationen, men det känns som att jag har testat allt. Inget händer med den.

Markera detta efter för att se lösningen, Obs spoiler :).

Gå till rummet där läskautomaten står, ta upp en sten från högen till vänster, dräm in i Automaten, Krash och en dricka kommer ner, ta drickan och håll mot termostaten och Voila there you go mate

.


signatur

Retro.

Skrivet av Knasterband2:

Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Ja, jag är lättskrämd när det gäller spel

Offtopic:
haha då är ju första AvP läskigare när man spelar som marine. Extremt otäckt.


signatur
Medlem

Golvis: HAHA, det va fan det värsta jag sett i ett spel hittills! Fast på ett bra sätt då Inte det första man tänker på direkt. Men trevligt med utmaningar! Man tackar.

Medlem

Ska ta och testa imorgon. Har alltid varit intresserad av Penumbra men har aldrig kört ett demo eller något av spelen av någon anledning.

Hur ligger det till med Penumbra-serien egentligen? Är Overture det första i serien? För jag har för mig att det kom ett Penumbra under typ 2006, men jag vet inte. Sen har jag för mig att det var något Penumbra-spel som var gratis, stämmer det?

Medlem

Har testat 2 ggr nu, spelet bara hänger sig efter 5-20 min spelande, nej har en 100% stabil dator o.s.v inga värme problem. Första spelet fugnerande galant men funkar inte vidare bra det här.

Hoppas det kommer en patch som fixar det problemet innan det släpps då jag är väldigt sugen på att spela upföljaren.

Medlem

Rysligt bra, lär jag dock inte köpa.. gillar inte rysliga spel

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Knasterband2:

Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Ja, jag är lättskrämd när det gäller spel

Offtopic:
haha då är ju första AvP läskigare när man spelar som marine. Extremt otäckt.

vänta du bara till gearbox kommer med sin nya ALIEN titel baserad på alien filmerna.
Då jedrar blire blinkande radar och skumma korridorer så jävla gött det ska bli.

SCI FIC fps finns de nåt bättre?

Medlem

Bara jag som får massa grafikbuggar? Ibland blir väggana bara svarta:( Kör med 3870 och nyaste 8.1

Medlem
Skrivet av United:

Bara jag som får massa grafikbuggar? Ibland blir väggana bara svarta:( Kör med 3870 och nyaste 8.1

Jag har oxå ett 3870 med 8.1 , får skitskumma buggar på väggar/tak/golv. det är som ett skimmer som förflyttar sig och ändrar färg.

Medlem

Underbart spel....älskar när man skiter ner sig

och funkade utan några som helst problem


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

figurerar på hur man ska ta handa om snuBBen i demot.

Inaktiv

spoiler -

vad gör man när man står bland alla låsta rum och med elskåpet som man ska ta hand om? samma ställe med kassetten.

lugnt, fixat.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av Mr. Bravo:

Jaha, jag kom då fan inte särskillt långt Verkar iaf väldigt stämningsfullt. Lite ovant med interaktiviteten bara, men jävligt unik och spännande användning av fysiken. Äntligen ett spel där man får tänka till ordentligt för att komma vidare! Synd på grafiken bara :\

-tidig spoiler-

Någon som kan tipsa om vad man ska göra i frysrummet? Antagligen sänka den där termostaten på nått sätt så man kan krypa vidare i ventilationen, men det känns som att jag har testat allt. Inget händer med den.

Markera detta efter för att se lösningen, Obs spoiler :).

Gå till rummet där läskautomaten står, ta upp en sten från högen till vänster, dräm in i Automaten, Krash och en dricka kommer ner, ta drickan och håll mot termostaten och Voila there you go mate

.

Hah tufft, det finns alltså olika sätt att lösa gåtorna på.

Jag matade automaten med mitt mynt för att få läsken. Samma verkar var möjligt med bomberna. Jag ställde mig på en tunna och hoppade över. Sen märkte jag att man faktiskt kunde desarmera bomberna.

Medlem

Var inget vidare kul.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Noo.. Man kunde ju inte välja att spela på svenska, gick på Penumbra Overture

Btw, på overture så har jag för mig att viskningarna var svenska ord som spelades upp baklänges :>

Medlem

haha, jag tyckte F.E.A.R demot var skrämmande nog..
Detta är något av det läskigaste på länge och jag älskar det får en kick utav det.

För er som inte testat.. gör det..

Är det bara jag som springer o gömmer mig i ett hörn med en kartong i högsta hugg så fort man börjar höra röster o nåt knackar på dörren:O

Spelade första penumbra och F.E.A.R samtidigt
Fick kalla kårar av FEAR när flickan kommer mot en och ljuset släcks men i penumbra kände man sig mer hjälplös med bara en hacka mot dom förbaskade hundarna som man fick svinga i tid o otid

Väntade faktist tills det var ljust ibland när det var som värst:$


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

pallar inte testa demot, för då måste jag lira igenom banorna igen sen i hela spelet

Inaktiv

hjälp!

vad ska man göra när man tagit upp sprutan och ett cp kommer in i rummet?

Medlem

Fyfan va skönt med olika lösningar också! Helt otroligt att ett sånt här litet gäng lyckas med något som inte miljon-dollar företagen gjort förr.

Skrivet av daplets:

hjälp!

vad ska man göra när man tagit upp sprutan och ett cp kommer in i rummet?

Jag lyckades gömma mig från han. Satt ihopkrupen i hörnet till höger om dörren, och han lyckades inte se mig. Såg sen också att det fanns ett vält skrivbord längre bak i rummet som man kanske kan huka sig bakom också. Men då jag märkte att han kom tillbaka fler gånger så blev jag paranoid och ställde de två stora boxarna framför dörren så han inte kom in Sen går det säkert att försöka anfalla han också med nått hårt objekt, men det vågade jag inte prova. Helt panikslagen
Sprutan får du spara så länge och fundera ut vad du ska ha den till senare. Får ju inte spoila för mycket!

Skrivet av Katana:

pallar inte testa demot, för då måste jag lira igenom banorna igen sen i hela spelet

Demofilerna är kompatibla med fullversionen står det i slutet av demot. Dessutom är det fruktansvärt kort.

12
Skriv svar