The Old Republic - Sith-klassen säger hej
Republic trooper ska man vara, det är badass!
Det har du rätt i! =D
Hoppas att de släpper Trooper-trailern nästa gång. Ska bli skönt att få lyssna hur han låter. Vi vet att de ser badass ut, att de är badass, men vi vet inte än om Troopern låter badass också!
PC gamer 'til I die.
För mig blir det nog en smuggler om jag ens köper spelet, det står mellan detta och GW2..
Det kan ju knappast bli sämre än bebis spelet WoW iallafall.
Tappade helt intresse för spelet efter denna video. Sith warrior som typ nån Halo-hybrid med Vader-panel på maggen? :/ Nej tack... För mig är och kommer alltid Sith vara svartklädda i munkkåpor. George Lucas förstörde Star Wars när han skapade General Grievous. Bort med den här äckliga robottrenden. Bläh.
Tappade helt intresse för spelet efter denna video. Sith warrior som typ nån Halo-hybrid med Vader-panel på maggen? :/ Nej tack... För mig är och kommer alltid Sith vara svartklädda i munkkåpor. George Lucas förstörde Star Wars när han skapade General Grievous. Bort med den här äckliga robottrenden. Bläh.
Då har du inte sett många sith i dina dagar, de är i stort sett bara under Darth Banes "Rule of Two" som dom har det.
För övrigt så sa inte trailern mig så mycket.
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern
Då har du inte sett många sith i dina dagar, de är i stort sett bara under Darth Banes "Rule of Two" som dom har det.
För övrigt så sa inte trailern mig så mycket.
Jasså? Darth Bane? Så insatt är jag faktiskt inte men jag menar Count Dooku var ju inte cyborg och inte heller Darth Maul. Anakin var ju inte heller det tills han blev ägd av Obiwan och nerslängd i lavan.
Combaten ser jävligt stel ut.
Eh...Har du spelat något slags MMORPG på senaste tiden? och säger du WoW, då är det ju bara skrattretande...Om Bioware gör detta spel "ostelt" då lär det bli världens bästa MMORPG genom tiderna.
I'm having noobs for breakfast
Armors med teknologiska saker på är rätt vanligt i Star Wars-världen, oavsett om det utspelar sig 4000 år innan the Battle of Yavin eller 137 år efteråt. Han behöver ju inte vara en cyborg bara för det;
Star Wars är ju trots allt science fiction fantasy.
PC gamer 'til I die.
Kommer helt klart att köpa och testa spelet, men gillar egentligen inte grafiken. Alldeles för tecknat för mig men får väl stå ut.
Jag hoppas verkligen att animationerna blir bättre innan dom släpper spelet. Ser väldigt stelt och hackigt ut.
Allt annat med spelet verkar väldigt bra och att det kommer att vara polerat tvekar nog ingen på?