Facebookstöd i Battle.net
Underbart, casualisera mera!
Simscraft 2 här näst, med minst 3 "expansioner", rejält fördummad AI, förenklade kontroller så alla kan vara med och spela. Varför inte lägga in möjligheten att bli "fan" av alla olika enhetr i spelet också, och skapa grupper via menyerna?
Möjligheterna är oändliga, bojkotten likaså. Minns tiden då Blizzard gjorde bar spel, Activision Blizzard verkar ha en annan fokus tyvärr.
Underbart, casualisera mera!
Simscraft 2 här näst, med minst 3 "expansioner", rejält fördummad AI, förenklade kontroller så alla kan vara med och spela. Varför inte lägga in möjligheten att bli "fan" av alla olika enhetr i spelet också, och skapa grupper via menyerna?
Möjligheterna är oändliga, bojkotten likaså. Minns tiden då Blizzard gjorde bar spel, Activision Blizzard verkar ha en annan fokus tyvärr.
Jag ser inte kopplingen Facebook -> Dåligt spel
Kan du förklara?
Och spela inte kortet "blizz lägger energi på fel saker" tack.
Jag ser inte kopplingen Facebook -> Dåligt spel
Kan du förklara?
Och spela inte kortet "blizz lägger energi på fel saker" tack.
Inte bara det, tycker hela spelet verkar sakna känsla, är detta verkligen en uppföljare värd namnet eller är det ett evighetsprojekt som bevisligen utvecklats för länge?
Inte lika illa som C&C 4, men bortsett från enheternas utseende så känsn det tyvärr inte som särskilt mycket SC. Dessutom tycker jag de lagt fokus på fel saker
Känns som en remake av ettan, med för låg budget. Tur att första spelet håller än idag då det är grymt bra
Haha, varför är folk så sjukt fittiga?
Ni hittar juh bara på en massa skit, vart läser ni att det är ett tvång etc?
Så vitt jag förstår så har dom inte sagt mer än att du kan lägga till vänner från Facebook på vännerlistan i Battle.net..?
Det är väl bara kul om man råkar märka att ett gäng polare också spelar SC2 och kan lira med en?
Bara jag som inte har facebook? :S
Nej då, jag har det inte heller.
nop, inget här heller. Har man inga vänner så blir det lätt deprimerande :/
Nej FY FAN, jag hatar facebook och andra äckliga sociala epeenmätare.
+1
VÅGA VÄGRA FAILBOOK!
Bara för att man är så cool när man går emot strömmen.
[ironi]DET E SÅ JÄÄÄVLA COOLT O VARA REBELL JU, ERA FEJSBOKWIELDANDE FJANTAR!!!!!111ONE[/ironi]
Nää, skämt åsido, det coolaste någon kan göra imo är att vara sig själv och skita i vad andra tycker.
Om det innebär att man INTE klär sig likadant som alla andra och lyssnar på samma skitmusik som spelas på radion, så ja, det e coolt att gå emot strömmen.
Skaffar du facebook för att du själv vill?
Eller för att "alla andra" har det?
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Nej FY FAN, jag hatar facebook och andra äckliga sociala epeenmätare.
+1
VÅGA VÄGRA FAILBOOK!
Bara för att man är så cool när man går emot strömmen.
[ironi]DET E SÅ JÄÄÄVLA COOLT O VARA REBELL JU, ERA FEJSBOKWIELDANDE FJANTAR!!!!!111ONE[/ironi]
Nää, skämt åsido, det coolaste någon kan göra imo är att vara sig själv och skita i vad andra tycker.
Om det innebär att man INTE klär sig likadant som alla andra och lyssnar på samma skitmusik som spelas på radion, så ja, det e coolt att gå emot strömmen.
Skaffar du facebook för att du själv vill?
Eller för att "alla andra" har det?
Självklart en kombination av båda.
Ingen skulle ju skaffa det om ingen annan använde det. Men jag tycker det är kul att veta vad folk pysslar med och så. Det finns många anledningar att använda facebook, men även några anledningar att inte göra det.
Facebook tar över världen.. bomba skiten .. hur klara vi oss utan facebook förr? Svaret är perfekt =D samma som Sms. fan har polare som hällre sitter och spammar typ Hej va gör du.. och sånna små sms hela dagarna till varandra i flera timmar i sträck, istället för fan bara ta ringer till varandra och få klart va dom vill snacka om på halva tiden om fan inte typ 10minuter istället för 5 timmars Sms.
FFS = Fuck Facebook Seriously ...lol
Facebook är perfekt att planera sina veckor och helger med.
Alla spelningar, klubbar, och andra sociala saker som grillkvällar, brännboll och korplagsmatcher får man en snabb överblick av.
Därför gillar jag facebook.
Lite off-topic, men tycker flame wars över facebook är lite lamt.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/