Medlem
Vad göra?

Hej,ja som rubriken lyder vad ska man göra om man har otroligt tråkigt ? *here's the situation* Jag har sommarlov (grymt) men inga kompisar är i stan, har tröttnat på alla mina 360 spel och det ända jag har på datorn är farcry 2,mitt WoW account har jag "lånat" ut till min broders,kompis lan Jag ska snart köpa Gears of war 2 (snälla mobba mig inte för att jag köper det nu :$) Så vad göra ?!?


signatur

Phoenix bird

Medlem

Gå till närmaste sportaffär, köp dig en skateboard, skaffa skydd (ej obligatoriskt) och dra ut och åk.
Det är kul, du får frisk luft och du kommer må bättre av det både fysiskt och psykiskt.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Gå till närmaste sportaffär, köp dig en skateboard, skaffa skydd (ej obligatoriskt) och dra ut och åk.
Det är kul, du får frisk luft och du kommer må bättre av det både fysiskt och psykiskt.

Sååå 1990 xD

Medlem
Skrivet av will.i.am:

Hej,ja som rubriken lyder vad ska man göra om man har otroligt tråkigt ? *here's the situation* Jag har sommarlov (grymt) men inga kompisar är i stan, har tröttnat på alla mina 360 spel och det ända jag har på datorn är farcry 2,mitt WoW account har jag "lånat" ut till min broders,kompis lan Jag ska snart köpa Gears of war 2 (snälla mobba mig inte för att jag köper det nu :$) Så vad göra ?!?

Dra in till närmasta stad, sup skallen av dig och vakna upp morgonen därpå med någon random brud du raggade upp kvällen innan.

Det är faktiskt sundare att göra sådant på sommaren än att ojja sig över att man inte har några spel att spela.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Gregers svarar bäst men jag avstår finns ingen stans att åka här sry Nestor låter som du pratar från egen erfarenhet


signatur

Phoenix bird

Medlem
Skrivet av will.i.am:

Gregers svarar bäst men jag avstår finns ingen stans att åka här sry Nestor låter som du pratar från egen erfarenhet

Om det finns gator finns det ställen att åka på.
Random parkering är ännu bättre tillochmed.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

mjna alla gator har kullersten/turristinvasion atm:P

Nåt annat förslag ?


signatur

Phoenix bird

Medlem
Skrivet av will.i.am:

mjna alla gator har kullersten/turristinvasion atm:P

Nåt annat förslag ?

Sup i hemmet.
Ring nån brud du har ytlig kontakt med.
Fysträna.
Lär dig joddla.

vafan AKTIVERA DIG pojk!


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av will.i.am:

Hej,ja som rubriken lyder vad ska man göra om man har otroligt tråkigt ? *here's the situation* Jag har sommarlov (grymt) men inga kompisar är i stan, har tröttnat på alla mina 360 spel och det ända jag har på datorn är farcry 2,mitt WoW account har jag "lånat" ut till min broders,kompis lan Jag ska snart köpa Gears of war 2 (snälla mobba mig inte för att jag köper det nu :$) Så vad göra ?!?

Mobba dig för att du köper Gears of War 2? Det är för sjutton ett spel för män! Respekt mannen!

Man kan inte ha roligt hela tiden. Så är det bara. När jag har tråkigt så brukar jag bland annat: motionera, spela gitarr, spela videospel, läsa en bok/tidning eller kolla på film.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Film hmm tror att Little britt *stavning?!* ligger under sängen skulle vara ganska kul att titta på hehe:P. Nestor om jag säger att jag inte dricker och ALLA jag känner/har sett inte är i stan


signatur

Phoenix bird

Medlem

Man behöver inte vara kär i en tjej för att hon ska ha kul med din grej.

Medlem
Skrivet av will.i.am:

Film hmm tror att Little britt *stavning?!* ligger under sängen skulle vara ganska kul att titta på hehe:P. Nestor om jag säger att jag inte dricker och ALLA jag känner/har sett inte är i stan

Gör något annat då.
Var lite kreativ! Vad tror du ungarna för 70 år sedan gjorde?
Dra och bada, fysträna, tälj en barkbåt.
Aktivera!


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Man behöver inte vara kär i en tjej för att hon ska ha kul med din grej.

Skrev faktiskt *sätt* oxå


signatur

Phoenix bird

Medlem

Skaffa dig en hobby, slår vad om att det finns nånting du är intresserad av, men bara av nån dålig anledning (typ "orkar inte") aldrig har givit dig på.

Eller om du bara vill döda tid så finns dom här 2 sidorna:

http://fukung.net/
http://www.wimp.com/

Medlem

lär dig nåt nytt, historia tex.. läs, mycket.
Träna när du känner att du behöver fysisk aktivitet.


signatur

thank you, come again

Medlem

Fram med silkeshandsken och en tub vaselin så löser det sig.

Inaktiv

Hur kan man inte komma på något att göra !?
Du lever på 2000 talet inte på 1500 talet där de bodde på landet utan el och fan vet ja !?

Du kan
Hoppa fallskärm
Dyka
Träna(gymma)
Lära dig korttrick
Fiska
Göra pranks på folk(går på 1 person. du kan springa förbi en person med högt uppdragna brallor och sedan låtsas ramlar du och skriker, VA FAN GÖR DU!? och sedan springer du vidare)

Medlem

Skaffa dig en bra fiskeutrustning och dra ut på nån sjö och fiska en solig dag. Mycket frisk luft och action. Det brukar jag göra iaf. Fast jag kom precis på att det inte är så kul att fiska själv:\ Hyra en fiskeguide kanske?

Medlem

Ut och lira fotboll!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Jag önskar att jag kunde ha tråkigt. Usch, det suger att bli äldre. Nut av att ha tråkigt medan du kan för sedan kommer maskinen att mala dig till du ber om nåd, sedan kommer du att malas igen.

Krossa vardagen och alla moral-och pk-kärringar!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Om du inte har något att göra på 2000-talet vet jag inte vad.
Om jag hade bott på 1300-talet hade jag haft fullt upp:P


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av will.i.am:

mjna alla gator har kullersten/turristinvasion atm:P

Nåt annat förslag ?

Nu ursäktar du dig bara, det finns alltid någon gata som du kan åka på där det inte finns människor på.

Skrivet av Godnoken:

Om jag hade bott på 1300-talet hade jag haft fullt upp:P

Ja, med att jobba på fältet ;p


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Nu har jag gjort i princip allt ni har sagt och eftersom jag inte har skrivit så mkt senaste tiden så har det väl funkat för nu är det bara 10 dar tills skolan börjar Aja men det funkade iaf,man tackar,man tackar.......till alla er som säger "hur f-n kan du INTE hitta på nått att göra vi lever ju på 2000talet" Så svarar jag: "Det finns för MYCKET att göra så man inte vet vad man ska göra ;p"


signatur

Phoenix bird

Medlem
Skrivet av will.i.am:

Nu har jag gjort i princip allt ni har sagt och eftersom jag inte har skrivit så mkt senaste tiden så har det väl funkat för nu är det bara 10 dar tills skolan börjar Aja men det funkade iaf,man tackar,man tackar.......till alla er som säger "hur f-n kan du INTE hitta på nått att göra vi lever ju på 2000talet" Så svarar jag: "Det finns för MYCKET att göra så man inte vet vad man ska göra ;p"

Ångest-ragg och spritpimplande fanns för 5000 år sedan också.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Detrol: Om du inte märkt det så har brädan fått ett riktigt uppsving de senaste 2 åren.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Häng på FZ!


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar