Recension – Gears 5
Lystring soldat! Det är dags att snöra på sig spelvärldens mest överdimensionerade kängor, torka levrat monsterblod från motorsågslancern och ge sig ut i strid. Gears of War är tillbaka!
#gears-5, #gears-of-war, #the-coalition, #xbox-one
Kan vara USA-tid, eller så är den info jag har fel (specialverre den 6:e, vanliga den 10:e).
De tidigarelade releaserna litegrann! 5:e kl 21 drar Ultimate igång
Jump in.
Förladdat på PC, och laddat XB1 kontrollen som jag fick av frugan. Första GoW som jag inte spelar på en Xbox, känns lite helgerån, men det kommer säkert bli bra!
Nice! Ja du kör ju med handkontroll så då är det ok
Jump in.
Förladdat på PC, och laddat XB1 kontrollen som jag fick av frugan. Första GoW som jag inte spelar på en Xbox, känns lite helgerån, men det kommer säkert bli bra!
GoW 4 var en bättre upplevelse på PC än på Xbox
Köpte det först till Xbox, tradition liksom, men sen testade jag PC versionen, there was no going back.
Sen ett stort plus att du inte behöver betala för multiplayer delen heller
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Ikväll kl 21:00.
Damn right!
Ad hoc addendum
Det finns en kort sammanfattning av del 4 och allmän Gears-historia att tillgå under "extras" i menyn. Så du kan få en bild av vad som hänt fram tills denna del.
Din vänliga kvartersrecensent.
@Mike Stranéus: Testade du på co-op i kampanjen något? Nyfiken på hur det fungerar med Jack bl.a...
Jump in.
Låses upp kl 03:00 på steam. Asch.
https://twitter.com/CoalitionGears/status/1169542379864350720
Detta ser intressant ut. Inte spelat något Gears-spel sedan 1an. Kanske borde hålla sig ajour med storyn innan?
Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S
Detta ser intressant ut. Inte spelat något Gears-spel sedan 1an. Kanske borde hålla sig ajour med storyn innan?
Under Extras i huvudmenyn får man reda på vad som hänt så bara ta det av det å sen köra
Man mår bra av Apple produkter!
@Mortaigne:
Hade tyvärr inte den möjligheten. Men på rak arm känner jag att om jag ska spela med 2 polare. Så vill jag inte spela som Jack.
Under Extras i huvudmenyn får man reda på vad som hänt så bara ta det av det å sen köra
Danke!
Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S
@Pa-pa-pastorn:
Tusen tack för dessa varma ord.