1050 Ti-speldator säljes till lågt pris

Medlem
1050 Ti-speldator säljes till lågt pris

Säljer min speldator Webhallen Config D17-0402 för 2500 kr (edit: 2000). Datorn fungerar perfekt, jag säljer den eftersom jag ska flytta och önskar då att ha så få prylar som möjligt för en smidigare flytt och även för att köpa nya, bättre saker till min nya bostad.

Länk till bilder och alla specs: https://www.webhallen.com/se/product/274653-Webhallen-Config-...

Datorn presterar som ny då den är sparsamt använd eftersom jag spelat mest på konsol. Kartong och allt övrigt finns kvar. Allt är komplett.

Kartongen: imgur.com/tJVwBcW

Datorn: imgur.com/HWn6KjW (ursäkta den dåliga bilden, lysdioden ser ju inte ut så egentligen)

Kvittot: imgur.com/2WgrstT

Postas ej, träff utanför min bostad i Stockholm som gäller. Jag bor i södra Stockholm. Lätt att hitta till mig med bil och jag bor nära bussar och tunnelbana om man åker med kollektivtrafiken.

Medlem

Okej, ett prutat-och-klart-pris: 2000.

Medlem

Oooh, va synd att du inte vill skicka den. Ångrar du dig har du en köpare här!

Medlem

Jag är möjligtvis intresserad och befinner mig inom Stockholm! Återkommer.

Medlem

Är också intresserad, kan hämta redan imorgon eller i helgen

Medlem

zevile och Exodus, har skickat ett meddelande till er.

Medlem

Låt mig vara helt ärlig och öppen: 4 personer är intresserade av datorn. Vill någon av er lägga ett bud på över 2000 och bli en mer intressant köpare för mig? Även det priset som jag först tänkte mig, 2500, är ett tokbra pris. Kan någon tänka sig att erbjuda mig t.ex. 2100?

Medlem
Skrivet av Jim128:

Låt mig vara helt ärlig och öppen: 4 personer är intresserade av datorn. Vill någon av er lägga ett bud på över 2000 och bli en mer intressant köpare för mig? Även det priset som jag först tänkte mig, 2500, är ett tokbra pris. Kan någon tänka sig att erbjuda mig t.ex. 2100?

PM skickat

Medlem

Datorn är nu såld. Tack till alla som visade intresse och ett särskilt stort tack till köparen.

1
Skriv svar