Första kvartalets bästa spel
Göm skatteåterbäringen och semesterpengarna, vi listar första kvartalets bästa spel.
#call-of-duty-modern-warfare-2, #battlefield-bad-company-2, #dice, #battlefield-1942, #bayonetta, #devil-may-cry, #mass-effect-2, #wings-of-prey, #mag, #heavy-rain, #bioshock-2, #napoleon-total-war, #creative-assembly, #god-of-war-iii, #god-of-war, #supreme-commander-2, #total-annihiliation, #supreme-commander, #warhammer-40000-dawn-of-war-ii-chaos-rising, #relic-entertainment, #warhammer-40000-space-marine, #just-cause-2, #avalanche-studios, #grin, #bionic-commando
Saknar Metro...borde bytas mot WoP.
Respekterar FZas val men Wings of Prey är då inte i närheten av någon simulation.. , knappt några damage models m.m oavsett svårhets grad, en sorgligt konsol-variant omgjort för att funka på PC av ett av historiens bästa PC spel.
Sow blir grejor det ;P
Bara GoWIII som är bra i den listan.
Ja inte hade du en vid spelsmak iallafall. Fan så dystert.
Bioshock 2? Jag köpte det och avinstallera det lika snabbt. Så jävla dåligt att släppa ett ofärdigt spel. De har väl inte än fixat buggarna misstänker jag.
Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz
En massa trevliga spel med andra ord...
Bioshock 2? Jag köpte det och avinstallera det lika snabbt. Så jävla dåligt att släppa ett ofärdigt spel. De har väl inte än fixat buggarna misstänker jag.
Stötte inte på en enda bugg som jag kan minnas, så jag har inget att anmärka på...
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Kanske ska ta och prova på MP-delen i det spelet någon gång
99% av spelupplevelsen i Bad Company 2 är i Multiplayer-delen... Man köper inte ett Battlefield spel för singleplayer-delen :P.
så djävla sant så! BC2 e underbart MP ! till PC allså:)
Usch!
BC2 är en kopia av Modern Warefare II, kom till när en satellit krascha och sedan gav jag upp - så segt... Trodde faktiskt att Battlefield serien hade utvecklats men nej, inga fler Battlefield spel i framtiden!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Bra jobbat, Calle! Kittlar i magen varje gång jag läser dina artiklar.
tack, det värmer!