Första spelhelgen i augusti! Vad spelar du?
Tillbaka in i Cyberpunk 2077, massa småsaker jag missat i min första spelomgång och det var då en gedigen spelomgång. Ligger nu på lite över 200 timmar och ser fram emot en 3e spelomgång, ska då göra mig en Nomad cowboy liknande karaktär.
Har kul med att springa omkring och slå in skallar med mina cyperknogar och även en fet två hands slägga, som jag döpt till Knut.
Snubblade över denna katastrofala krasch ute i öknen, all hårdvara som gått till spillo här 🤣
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Guild wars 2 och Mass effect 2 le.
Lite sugen på att dra igång battletech igen.
Min semester började precis för 4 timmar sedan...
Startade semestern med att köra några varv på Shutoko Revival Project's servrar i Assetto Corsa.
Kommer bli bättre när min Fanatec CSL DD kommer, men troligen kommer den först när semestern är slut
Nåja Elite-kontrollen får kämpa lite till.
Tänkte spela Fights in Tight Spaces i helgen, men första träningsuppdraget verkade vara buggat (ska man verkligen spawna utanför träningsringen?), så blev en refund efter 5 minuter för det var lättare än att felsöka och googla. Har ändå tillräckligt med oklarade spel jag borde spela igenom först, så det blir antingen Subnautica Below Zero, eller försöka klara av Valhalla.
Augusti är här och en het spelhöst närmar sig efter spelsommaren.
Curse of the dead Gods.
Dead Cells.
Returnal.
Laddar upp inför Hades.
Ännu en dag i paradiset.
Kör fortfarande mycket Destiny 2 och mosar i Crucible Annars hoppar man mellan days gone (pc) och The Ascent Väntar även på nya Aliens. Vi är 3 som tänkte kötta i det. Kan bli kul! (OT i know).
Nah, annars har man ju funderingar på att ta upp Cyberpunk igen för klara det någon gång