Topp 3-lista på Steam?
Fotboll och folkmord är min melodi.
En person av min egen smak! Har inte riktigt lika mycket tid i Warhammer som du dock.
Vilket lag och hur går det i FM22?
Har knappt spelat cs på 2-3 år kan tilläggas.
Prepare for.. Bloodshed!
Nån som kommer ihåg numret till spelmissbrukarnas riksförbund?
https://i.ibb.co/9hFzDS3/timmar.jpg
11000 timmar?!
x2
What? Hur kan man ha 1222h i Crypt of the NecroDancer? Spelet är riktigt bra men känns ganska färdigt efter en sådär 40h-60h.
Edit: Det är väll det där spelet där man flyttar och attackerar i synk med musiken? Eller blandar jag ihop det med något annat?
Ja alltså, det är ju kul Men spelar mest med Bard-karaktären, då får man spela "ur synk" om man kan kalla det så.
1. Dota 2. - 267 timmar
2. Terraria - 240 timmar
3. Final Fantasy XIV Online - 223 timmar
Kan tilläggas att jag inte spelat Dota 2 på säkert 10 år. Men ibland kliar det i MOBA-fingrarna. Senast var Heroes of the storm som jag lade 1000 timmar på. Spelar mest singleplayer-spel numera.
Man ska även komma ihåg att Steam registrerar timmar även som inte är effektiv speltid.
Lämnar du datorn på i spelet, alt+tabbar ur och har det igång i bakgrunden etc så registreras det speltid trots detta.
Måste vara tvärt om också.
Ett spel som jag spelar står kvar på samma tid hela tiden.
Måste vara tvärt om också.
Ett spel som jag spelar står kvar på samma tid hela tiden.
Japp, jag har märkt det också. Det har hänt ibland på spel som har en extra launcher-ruta.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Mycket total warhammer här måste man säga. ^^
Alldeles för lätt att bara spela ”en turn till” 😛
Alldeles för lätt att bara spela ”en turn till” 😛
Så sitter du där till morgon dagen och undrar vart kvällen tog vägen.