Nu vet vi vilket klockslag Elden Ring släpps

Robot
Nu vet vi vilket klockslag Elden Ring släpps

Och vill man börja lira direkt får man hålla sig vaken.

#Elden-ring, #Fromsoftware


Medlem

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

Inaktiv
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

Nå schyssta hörlurar med active noise cancelling?

Medlem
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

Tänk smart, få dom att ignorera dig, testa godis och paddor, alltså digitala paddor.

Medlem
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

Alltså...tror du missuppfattat detta lite... Pappaledig innebär inte att man blir ledig från att vara pappa.
😉

Medlem

Ni som planerar att lira på Xbox kan byta land till Nya Zeeland för att få spela tidigare.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Ni som planerar att lira på Xbox kan byta land till Nya Zeeland för att få spela tidigare.

Mmmmmhm, preach!

Medlem
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

Barn!? Hahaha dåligt planerat grabben. Men lek kurragömma, och så letar du inte bara.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Alltså...tror du missuppfattat detta lite... Pappaledig innebär inte att man blir ledig från att vara pappa.
😉

Den bistra sanningen med att va pappaledig är att man inte är ledig. Det borde heta betalda fritidsdagar eller något.

Den enda rimliga lösningen är att kalla på förstärkning. Bjud in syskon eller far/morföräldrar och så de kommer och umgås med barnen i några timmar. Då slipper barnen bli ignorerade och försummade.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

Skrivet av anon_119148:

Nå schyssta hörlurar med active noise cancelling?

Kan varmt rekommendera bose QuietComfort 35.
Vi bor i en liten lägenhet och dessa har hjälpt mig ta en paus när det behövs

Annars är det bara att vänta, 18+- år

Medlem

Hoppas att webhallen skickar det i god tid.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förstår inte hetsen, men bra lanseringstid iaf som det bör vara, inte som Halo Infintite pissiga lanseringstid 5 på eftermiddagen...

Medlem
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

Skrivet av Hanzo:

Den bistra sanningen med att va pappaledig är att man inte är ledig. Det borde heta betalda fritidsdagar eller något.

Den enda rimliga lösningen är att kalla på förstärkning. Bjud in syskon eller far/morföräldrar och så de kommer och umgås med barnen i några timmar. Då slipper barnen bli ignorerade och försummade.

Aldrig spelat så mycket som när jag var pappaledig med nr2. Han är en unge dock som sover 3h mitt på dagen om han får så efter man gjort hushållssysslor så var det bara att parkera arslet och spela! Kom mig igenom Spider-Man och Jedi Fallen order, på 5 mnd.

Ot: Är så sjukt redo, haft detta i kalendern sen man fick reda på datumet! Den sista trailern såg jag halvvägs sen slog jag av den, för mycket spoilers av bossar bossar och miljöer imo!

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Barn!? Hahaha dåligt planerat grabben. Men lek kurragömma, och så letar du inte bara.

Så där gjorde barnen mot mig när jag jobbade på förskola. Vi lekte kurragömma, jag gömde mig på ett bra ställe, och sen gick barnen hem eller lekte något annat..


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

När Horizon släpptes så fick mina barn ha "biomys" i mitt sovrum, film å snacks till dom blev lika med spelande för mig i vardagsrummet


signatur

"Behold the pale horse. The man who sat on him was death, and Hell followed with him."

Redaktör

Och klockslag för FZ:s recension är 16.00 i morgon onsdag.


signatur
Medlem
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

Spela när de sover har funkat för mig. Pappa spelar på natta

Medlem

Grymt sugen men jag ska klara Forbidden West först. Lär ta ett par veckor. Är ingen power gajmer

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Alltså...tror du missuppfattat detta lite... Pappaledig innebär inte att man blir ledig från att vara pappa.
😉

Jag spelade igenom Gears of War 3 när jag var pappaledig. Sonen började grymta som Marcus Fenix till slut

Man kan spela lite ibland när de är vakna och mycket när de sover.

Medlem
Skrivet av purjo:

Fredag är min sista arbetsdag sen är jag pappaledig. Någon som har några tips på hur man ignorerar sina barn?

enda chansen du har är att spela på nätterna. Dagluren är till för tvätt, matlagning, städning osv.
Är inne på andra ungen och är föräldraledig fram till aug. Blir stadiga 6-8h spelande i veckan ungefär.
Hoppas din/dina ungar sover på nätterna. Mina gör det inte oftast...

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Och klockslag för FZ:s recension är 16.00 i morgon onsdag.

Får ni säga klockslag? Hörde en snubbe på youtube (skillup) som sa att han inte ens fick nämna när review embargo var.🤭

Redaktör
Skrivet av McRaoul:

Får ni säga klockslag? Hörde en snubbe på youtube (skillup) som sa att han inte ens fick nämna när review embargo var.🤭

Ja, jag har frågat och fått ok.


signatur
Medlem

Hur många "artiklar" behöver ni för detta spel egentligen. Ser ju ni boostar gamla artiklar ibland också. Chilla...

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Den bistra sanningen med att va pappaledig är att man inte är ledig. Det borde heta betalda fritidsdagar eller något.

Den enda rimliga lösningen är att kalla på förstärkning. Bjud in syskon eller far/morföräldrar och så de kommer och umgås med barnen i några timmar. Då slipper barnen bli ignorerade och försummade.

Första gången var ändå extra mysigt, och när barnet sover osv. får man ju ändå en hel del tid. När jag var pappaledig andra gången var det långt ifrån någon semester, det var första gången jag kände att det var skönt att börja jobba igen. Snart dags för no.3 oh dear god

Medlem
Skrivet av heady89:

Första gången var ändå extra mysigt, och när barnet sover osv. får man ju ändå en hel del tid. När jag var pappaledig andra gången var det långt ifrån någon semester, det var första gången jag kände att det var skönt att börja jobba igen. Snart dags för no.3 oh dear god

Samma här. Winter is coming!
Ta hand om dig och din familj.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Frilansare
Skrivet av noreason:

Hur många "artiklar" behöver ni för detta spel egentligen. Ser ju ni boostar gamla artiklar ibland också. Chilla...

Tja, hur många artiklar behöver den största releasen på väldigt länge? Vi behandlar alla större släpp på samma sätt. Folk vill ha info!
Du får väl kopppla ner ett par dygn

Medlem

Har spelat sen igår då jag fick min skiva… Troféer kommer bugga ur dock!

Medlem
Skrivet av noreason:

Hur många "artiklar" behöver ni för detta spel egentligen. Ser ju ni boostar gamla artiklar ibland också. Chilla...

KAN ALDRIG BLI NOG 🙂

Medlem
Skrivet av Joewson:

Har spelat sen igår då jag fick min skiva… Troféer kommer bygga ur dock!

Utan spoilers, vad tycker du hittills?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av noreason:

Hur många "artiklar" behöver ni för detta spel egentligen. Ser ju ni boostar gamla artiklar ibland också. Chilla...

Efterfrågan styr.

12
Skriv svar