Så man gick och blev med minikyl.

Medlem
Så man gick och blev med minikyl.

signatur

I drank what?

Medlem

Det gröna skenet på ovansidan säger mig att du har laddat den med ett par deciliter Mähälium.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hur många långburkar går in!?


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Cool. Kyler den nåt bra då? Köpte en kylbox förra sommaren och den klarade inte komma under 12-14 grader även med kylklampar och kylfläkt igång dygnet runt. Lämnade tillbaka ganska snabbt igen.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Så Borg har växt sig några centimeter...


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skribent

Se bara upp med vart du försöker stoppa in skivorna när du tagit några öl..:P


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag vet ju att "mini" har en betydelse, men är det bara jag som först trodde att det skulle vara en fullstor kyl?

Skrivet av Johan Lorentzon:

Se bara upp med vart du försöker stoppa in skivorna när du tagit några öl..:P

Eller var man fyller på ölen när den är slut 😋


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Hur kan man göra en sån här tråd utan att visa insidan fylld?? Blasphemy!

Medlem
Skrivet av D1versity:

Hur kan man göra en sån här tråd utan att visa insidan fylld?? Blasphemy!

Tänkte samma.

Det är säkert ingen riktig kyl!
Han bara fejkar


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Du får göra en medlemsrecension på kylen så småningom! (Sen hoppas jag att redaktionen tar saken i egna händer och också ger denna kyl ett betyg, hehe).

Vet inte förresten hur denna kyl skulle se ut bredvid mitt Series X på mitt skrivbord. Skulle nog se ganska överflödigt ut. Jag skulle dessutom blanda ihop dom och bli sur när jag vill spela spel och råka trycka in startknappen på fel låda haha.

Medlem
Skrivet av PFC Hudson:

Hur många långburkar går in!?

Man kan ta bort hyllor, så man får in långburkar! Då rymmer den 4 långburkar och 4 vanliga.

Skrivet av OAKTHYR:

Cool. Kyler den nåt bra då? Köpte en kylbox förra sommaren och den klarade inte komma under 12-14 grader även med kylklampar och kylfläkt igång dygnet runt. Lämnade tillbaka ganska snabbt igen.

Den var nystartad när jag tog bilden, så ska se idag och sätta in ett par burkar!

Skrivet av D1versity:

Hur kan man göra en sån här tråd utan att visa insidan fylld?? Blasphemy!

Varma burkar är blasphemy. Ska fylla den idag.

Skrivet av Hanzo:

Tänkte samma.

Det är säkert ingen riktig kyl!
Han bara fejkar


signatur

I drank what?

Medlem

Den är jäkligt frän! Funderade lite på det, men enligt https://feber.se/spel/en-liten-uppdatering-om-xbox-kylskapet/... så blir drickan tyvärr inte kall...

Men man kan nog inte kräva alltför mkt med tanke på prislappen, riktigt bra pris för vad det är!


signatur

Fanboys be gone! 🤮

It's not a lake, it's an ocean

Är pinsamt sugen på den här, men jag har ingen som helst användning för den...!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Chefredaktör

Drinking the right stuff! <3
Trocadero - The champagne of läsk

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Drinking the right stuff! <3
Trocadero - The champagne of läsk

I see you, too, are a man of culture.

Skrivet av Balunan:

Den är jäkligt frän! Funderade lite på det, men enligt https://feber.se/spel/en-liten-uppdatering-om-xbox-kylskapet/... så blir drickan tyvärr inte kall...

Men man kan nog inte kräva alltför mkt med tanke på prislappen, riktigt bra pris!

Vet inte om de har ett måndagsex, mina är kalla!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

I see you, too, are a man of culture.

Vet inte om de har ett måndagsex, mina är kalla!

Feber testade dock med att värma upp omgivande luft i rummet till 30-32 grader (d.v.s. sommartemperatur), vilket resulterade i en temp inne i minikylen på 12-13 grader. Antar att det även lär ta relativt lång tid innan drycken blir kall, om du stoppar in helt okylda burkar i den, särskilt då under sommaren.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av Mirage:

Se därja!

7 burkar blir ju alldeles lagom! Efter man druckit ~2310 ml så kan det vara läge att gå på toa,
påvägen tillbaka kan man ta med sig 7 nya burkar ifrån storkylen!

En närmare titt


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Tjusig!

Vill ha!

Medlem

Min ligger på posten och väntar

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Är pinsamt sugen på den här, men jag har ingen som helst användning för den...!

Stilla köpsuget och skicka den vidare till mig, vet jag? 🥳


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av saigon:

Min ligger på posten och väntar

Min med. Blir att hämta den i eftermiddag tillsammans med ett flak dricka 😀

Medlem
Skrivet av JHGBaouns:

Min med. Blir att hämta den i eftermiddag tillsammans med ett flak dricka 😀

Är du nöjd? Jag tyckte att den var något högljud. Läste sedan att det finns 2 versioner av kylaren, 1.0 har fast på och av, medans 2.0 har av, eco och full. Elgiganten hade ingen med eco i lager i butiken jag kollade i.

Annars nöjd, och man sover ju inte direkt bredvid den ändå. Större än vad jag trodde också.

Medlem

Jag väljer att gå till mitt kök och hämta en PORTELLO när jag är törstig!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Alternativt sätt att fylla den med "långa" 33cl-burkar, får in 12 då. Det ser lite trångt ut men borde rymmas en till på översta hyllan men jag hade inte fler att testa med

Väldigt onödigt impulsköp men tanken är att ha den i i stugan så jag kan ställa ut den under parasollet på sommaren så det blir intressant att se om den klarar att kyla då också!

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av matt76:

Feber testade dock med att värma upp omgivande luft i rummet till 30-32 grader (d.v.s. sommartemperatur), vilket resulterade i en temp inne i minikylen på 12-13 grader. Antar att det även lär ta relativt lång tid innan drycken blir kall, om du stoppar in helt okylda burkar i den, särskilt då under sommaren.

Vem har 30-32 grader inomhus?

Fö. så står det i beskrivningen till kylen att man kan förvänta sig en temperaturskillnad på 20 grader. Alltså, i en vanlig lägenhet större delen av året så 22-20. Kylen bör du kunna få ner tempen till 2 grader.

Medlem

är det ett kylskåp utan kylmedium som folk tror skall vara en kyl? wtf


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av theBoosing:

är det ett kylskåp utan kylmedium som folk tror skall vara en kyl? wtf

Ja det ska ju ned i 4-6 grader annars är det ju ingen poäng

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Vem har 30-32 grader inomhus?

Fö. så står det i beskrivningen till kylen att man kan förvänta sig en temperaturskillnad på 20 grader. Alltså, i en vanlig lägenhet större delen av året så 22-20. Kylen bör du kunna få ner tempen till 2 grader.

Rätt vanligt för de som bor i villa, som jag själv, där tempen ofta ligger runt 25-30 grader under sommarmånaderna (särskilt då på övervåningen). Blir lätt 25-30 grader även under vintern i spelrummet, när datorn i min signatur är igång och dörren är stängd.

Köper ju inte direkt heller en sådan här typ av kyl för dess kylegenskaper, utan mest för dess design.

Verkar för övrig låta en hel del samt ha ojämn kylning, med temp-skillnader på 7-8 grader mellan topp och botten ( https://m3.idg.se/2.1022/1.764880/xbox-minifridge )


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Vem har 30-32 grader inomhus?

Fö. så står det i beskrivningen till kylen att man kan förvänta sig en temperaturskillnad på 20 grader. Alltså, i en vanlig lägenhet större delen av året så 22-20. Kylen bör du kunna få ner tempen till 2 grader.

Jag bor högst upp i en nyproducerad lägenhet, har ändå ofta en bit över 27-30+ grader under sommaren. 32-35 grader har vår AC uppmätt.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

12
Skriv svar