Robot
Saints Row

GTA:s stökiga kusin vill reboota sig själv.

#förhandstitt, #preview, #saints-row


Avstängd

Estetiken är inte direkt tilltalande...

Gnällkuk

Ser fantastiskt ut! Däremot blev jag väldigt besviken när det endast går att spela med EN kompis? :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

FZ har hängt med på ett så kallat hands off preview event och fått se en första glimt av förinspelat gameplay.

Jag hoppas det var i Stockholm, så ni inte åkte till nån annan stad för att se ett videoklipp. Hade ju likaväl kunnat köra det som zoom-möte, om dom nu inte varit rädda att det skulle läckt ut.

Medlem

Ser jag fram emot... skönt att slippa alla superkrafter och att dom försöker gå tillbaka till rötterna.

Medlem

om watch dogs 2 och serious sam fick en bebis.

Medlem
Medlem

SR2 var helt klart bäst i serien, efter det började det balla ur. 3an är fortfarande bra men 3ans DLC och allt som kom efter är rent skräp. De dödade serien rätt brutalt.

Medlem

Det här ser ändå skoj ut. Kommer nog att köpa det.

Inaktiv

Det är aldrig kul att inse att man inte längre tillhör demografin för en spelserie

Medlem

Ser lovande ut, men är försiktigt optimistisk


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det är aldrig kul att inse att man inte längre tillhör demografin för en spelserie

Är det för att du känner att du vuxit ifrån spelserien eller tycker du att "demografin" förändrats sedan SR2 tex? På vilket sätt i så fall?

Avstängd
Skrivet av Ribcage:

Är det för att du känner att du vuxit ifrån spelserien eller tycker du att "demografin" förändrats sedan SR2 tex? På vilket sätt i så fall?

Kan ju också vara att det känns som same old same old.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Kan ju också vara att det känns som same old same old.

Är same old en annan demografi? Demografin konservativa "spel var bättre förr. Ja, kanske. Tycker själv att tvåan var bäst.

Inaktiv
Skrivet av Ribcage:

Är det för att du känner att du vuxit ifrån spelserien eller tycker du att "demografin" förändrats sedan SR2 tex? På vilket sätt i så fall?

Nja, halvt skämtsamt men många spelserier som t ex Saints Row har väl alltid primärt riktat sig till yngre, typ 15-25 åringar så sakta men säkert glider man ur det spannet. Tycker ofta man läser att folk klagar att de tycker att nya spel i serier är mer inriktade till de yngre och inte de som spelat serien i 20 år. Ett exempel där det är tvärtom är Harry Potter som verkligen mognade i jämn takt med tittarna/skådespelarna och blev mörkare och seriösare med varje film vilket passade bra iom att man själv blev äldre och mer intresserad av sådana teman.

Men det sagt är det inget fel om man gillar nya Saints Row om man är t ex 40 år förstås men jag tror ändå inte att det är utvecklarnas primära tänkta målgrupp.

Avstängd
Skrivet av Ribcage:

Är same old en annan demografi? Demografin konservativa "spel var bättre förr. Ja, kanske. Tycker själv att tvåan var bäst.

Nej jag menade inte att spel var bättre förr men att spelet inte ger nå nytt så det känns som samma gamla.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nej jag menade inte att spel var bättre förr men att spelet inte ger nå nytt så det känns som samma gamla.

Yes, jag förstod 🙂 Vilken demografi det skulle innebära däremot vet jag inte.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Men det sagt är det inget fel om man gillar nya Saints Row om man är t ex 40 år förstås men jag tror ändå inte att det är utvecklarnas primära tänkta målgrupp.

Näe precis. Tänkte väl säga att även tvåan var lika barnsligt och jag tycker personligen att serien bör fortsätta vara det och inte ta sig själv på för stort allvar.

Avstängd
Skrivet av Ribcage:

Yes, jag förstod 🙂 Vilken demografi det skulle innebära däremot vet jag inte.

Det var inte jag menade att svara på.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det var inte jag menade att svara på.

Lugnt, man kan felcitera ibland. Ha det!

Medlem

Trodde det var Far Cry: New Dawn först när jag såg bilden : P


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Avstängd
Skrivet av Ribcage:

Lugnt, man kan felcitera ibland. Ha det!

Ingen fara. 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar