Säljer PC nycklar till spel

Medlem
Säljer PC nycklar till spel

Hej,

Håller på att bygga ihop en dator för första gången på evigheter och det ingick tydligen en del koder på spel.
Tänkte nu sälja dessa då inget av spelen intresserar mig.

Dead Island 2 + Callisto för 500kr SÅLT
Unchartred för 200kr

PM vid intresse.
Betalning via swish.

Medlem

Oftast brukar man få lite halvdöda spel, men Dead Island 2? Det släpps om typ 6 månader?

Medlem

Hur mycket per styck? Eller du säljer dem endast som ett paket?

Medlem

Kan köpa dead island 2 för 300kr.

Medlem
Skrivet av Terranzin:

Oftast brukar man få lite halvdöda spel, men Dead Island 2? Det släpps om typ 6 månader?

Det är dessa spel jag fått koder till. Så det läggs väl på kontot som en förhandsbokning och man kan spela när det släpps.

https://www.amd.com/en/gaming/raise-the-game

Skrivet av Dudinkalv:

Hur mycket per styck? Eller du säljer dem endast som ett paket?

Dead Island 2 och Callisto Protocol kommer som ett paket. Uncharted för sig självt.

Skrivet av jehuty:

Kan köpa dead island 2 för 300kr.

Kan inte stycka av Dead Island tyvärr.

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Dead Island 2 och Callisto Protocol kommer som ett paket. Uncharted för sig självt.

Hade det funkat med 500 för dessa två så tar jag båda.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Hade det funkat med 500 för dessa två så tar jag båda.

Det funkar utmärkt. Jag skickar dig instruktioner på hur det går till så får du avgöra om du vill fullgöra köpet. Det är inte bara koder rakt av utan är ett AMD Reward konto som du länkar sen avlänkar.

Medlem

Spelen fortfarande tillgängliga.

För att klargöra.
Callisto Protocol och Uncharted är Steamkoder
Dead Island 2 är Epic exklusivt, därav Epic.

Medlem

Mm synd att du inte kan stycka koderna, vore intresserad av Callisto för 300:- annars.

Medlem
Skrivet av Perluck:

Mm synd att du inte kan stycka koderna, vore intresserad av Callisto för 300:- annars.

Stycka går ju om man vill. Problemet är väl att koden gör så att båda spelen aktiveras samtidigt på AMD Rewards. Så när jag exempelvis skickar detta till dig så ska du enbart aktivera Callisto och inte Dead Island 2. Gäller bara att lita på varandra.

Det vi kan göra om du vill är att du betalar för båda (500kr, får tillgång till båda men enbart aktiverar Callisto. Sen när allt är klart från din sida och du har det på Steam så går jag in och byter lösenord och betalar tillbaka 200kr.

Medlem

Bjuder 170:- för Uncharted ifall du skulle stycka.

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Stycka går ju om man vill. Problemet är väl att koden gör så att båda spelen aktiveras samtidigt på AMD Rewards. Så när jag exempelvis skickar detta till dig så ska du enbart aktivera Callisto och inte Dead Island 2. Gäller bara att lita på varandra.

Det vi kan göra om du vill är att du betalar för båda (500kr, får tillgång till båda men enbart aktiverar Callisto. Sen när allt är klart från din sida och du har det på Steam så går jag in och byter lösenord och betalar tillbaka 200kr.

Vet inte hur stort fan jag är. Frågan är om du kan lägga in en reset bara, eller lyckas stycka det själv? Eller missar jag något hur aktiveringen går till?

Medlem
Skrivet av Perluck:

Vet inte hur stort fan jag är. Frågan är om du kan lägga in en reset bara, eller lyckas stycka det själv? Eller missar jag något hur aktiveringen går till?

Och jag förstår dig, därav svårt att stycka.

Aktiveringen har AMD gjort svårare med åren just för att folk inte ska sälja sina nycklar. Så hur det går till är att jag verifierar min hårdvara med dessa nycklar, så när det väl är klart så läggs spelen till på ett AMD Rewardskonto. Eftersom dessa två kommer som ett paket läggs på båda till. Sedan väl inloggad så linkar man sitt Steam och Epic konto och spelen hamnar i respektive bilbiotek. Man kan avlänka kontot sen.

Så därav det jag skrev. Du får tillgång till båda, men aktiverar bara Callisto. Sedan när du är klar tar jag tillbaka kontot med bara Dead Island 2 kvar och näste person har bara det att aktivera.

Alt. köpa båda. Sorry, men så ser det ut därav priset.

Medlem
Skrivet av janssonn:

Bjuder 170:- för Uncharted ifall du skulle stycka.

Uncharted kommer för sig självt, behövs ej styckas. 200kr och det är ditt.

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Uncharted kommer för sig självt, behövs ej styckas. 200kr och det är ditt.

Passar på det men mitt erbjudande står kvar, kommer inte hinna lira det inom den närmaste tiden och visste inte ens att spelet fanns på PC innan jag såg denna tråd.

Kommer nog någon annan själ som är mer sugen än mig ska du se.

Medlem

Nycklarna finns kvar och gick ner i pris lite. PM vid intresse.

1
Skriv svar