Betasuccé – över 1 miljon har testat Ubisoft-shootern Xdefiant

Robot
Betasuccé – över 1 miljon har testat Ubisoft-shootern Xdefiant

"Ubisofts Call of Duty" skördar framgångar.

#xdefiant


Medlem

Vi vet alla vad originalnamnet var.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vi vet alla vad originalnamnet var.

Upplys oss! :3


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Ganska identitetslöst men såg ändå riktigt roligt ut.

Medlem

Med tanke på hur otroligt bra och transparant Mark Rubin och teamet sköter kritiken och feedbacken på saker så är de värda all credd.

Han har ju också sagt att han hellre plockar bort funktioner än behåller dem om de inte kan balanseras så communityn blir nöjd.

Förövrigt är stora uppdateringar för nätkoden på gång och balanseringar som de inte hann få ut till senaste testet. De vet att granaterna är helt trasiga i hur de beter sig och kolliderar med världen vilket också jobbas på.

De är lite svårt att ta in att Ubisoft fortfarande sattsar på detta, hoppas verkligen han får ro det i land då de bryr sig genuint om vad folk tycker och de ändrar mycket hela tiden efter varje test.

När jag såg det första gången, såg det ut som skräp, men nu påminner det om det gamla CoD jag älskar, så detta ska jag absolut spela. Självfallet ligger det monetära intressen bakom det här, men det ser ut som att dom har jobbat hårt och så dåligt som CoD är idag, behövs det verkligen en konkurrent.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Förstår inte hur jag helt missat detta tills nu 🤨

Skrivet av Hipshot:

Vi vet alla vad originalnamnet var.

Ser att man samlar svävande ringar i spelet, så… Sonic?

Medlem
Skrivet av Nyhet:

"Inget datum eller ens år är angivet, så när det är klart

Ord du riskerar att få äta upp 😅


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Fniss!
Spel som det här existerar ungefär 5 minuter för mig.
Jag läser nyheten om att det finns, tittar på 20sek gameplay och ser att det ser ut som ett reskinnat Ubisoftspel som verkligen skriker identitetskris.
Sedan försvinner de bland alla de andra trötta försöken att göra nästa stora hjälteshooter...

Medlem

super kul och 60 fps på series s och x medans Redfall rockar 30fps 🤢

Medlem
Skrivet av Razken:

Fniss!
Spel som det här existerar ungefär 5 minuter för mig.
Jag läser nyheten om att det finns, tittar på 20sek gameplay och ser att det ser ut som ett reskinnat Ubisoftspel som verkligen skriker identitetskris.
Sedan försvinner de bland alla de andra trötta försöken att göra nästa stora hjälteshooter...

Prova det istället för att kolla på en gnällig youtuber.
Det är faktiskt ganska skoj.

Medlem
Skrivet av Razken:

Fniss!
Spel som det här existerar ungefär 5 minuter för mig.
Jag läser nyheten om att det finns, tittar på 20sek gameplay och ser att det ser ut som ett reskinnat Ubisoftspel som verkligen skriker identitetskris.
Sedan försvinner de bland alla de andra trötta försöken att göra nästa stora hjälteshooter...

instämmer


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
1
Skriv svar