Gameplay-premiär från Star Wars Outlaws! Rymdäventyret släpps 2024

Medlem

Såg riktigt fett ut, lite frågetecken på combat samt att huvudkaraktären pratar med sig själv väldigt frekvent. Försiktigt optimistisk.

Medlem

Ett otroligt lyft jämfört med cgi-trailern. Detta var precis vad jag vilja ha för att känna lite riktigt hype för spelet!

Medlem

Såg skitkul ut.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Gameplay ser ju fint ut, men glöm inte att det här är en "gameplay" video från Ubisoft. Vi minns ju hur otroligt grafiken, fysiken och smådetaljerna var i "gameplay" filmerna för spel som The Division 2, Watch Dog och så vidare och sedan hur det färdiga spelen såg ut.

Medlem
SPÄNNANDE ..

Ser väldigt intressant ut. Hoppas det är en regelrätt singel player historia o inte nå jävla Co-Op påtvingande o multiplayer slafs. Bra att det är 3e person vy vilket då passar alla format. First person spel kräver mus & KB för egen del o då är det PC som gäller.

Skrivet av Scream112:

Hoppas ju på ett spel där man får göra val som faktiskt påverkar, mer än fluff. Håller tummarna iaf. Men troligtvis är det ju inte i närheten av mästerverket Knights of the Old Republic 1 och 2.

Visst är det en remake i produktion av KOTOR 1 också. Jag som missade originalen ser verkligen fram emot en total remake som kan få till dagens moderna grafik och fysik.

Skrivet av SID 6.7:

Snyggt och Star Wars är alltid intressant, men det som för mig skiljer Star Wars från vilken annan Sci-fi som helst är Jedi och ljussablar, så detta behöver vara väldigt bra för att kompensera för den frånvaron.

Ja, att fäktas med ljussablar i t.ex. STAR WARS Jedi: Fallen Order & Jedi: Survivor är en speciell mäktig känsla. Det lär man nog sakna. Hoppas man kan hitta något slags svärd i världen så man kan välja sin approach.

Skrivet av Keneay:

Såg riktigt bra ut tycker jag! Över förväntan.

Samma här. Oväntat spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ser ut som vad jag hoppades 1313 skulle bli.

Medlem

Såg jäkligt bra ut men sen o andra sidan...Ubisoft

Medlem
Skrivet av kebbe:

Såg bra ut, tyvärr handlar det om Ubisoft så tvivlar starkt på grafiken ens är i närheten av detta vid release.

Det är väl snowdrop dom använder? Inget fel på grafiken till The Division 1/2


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Skribent

Damn, det här ser ju riktigt lovande ut.

Medlem
Medlem

The Division-folket, alltså? Det märks. Enligt Wiki så är det gjort i Snowdrop också, så mycket av DNA:et finns väl där.

Ser onekligen väldigt trevligt ut men när det gäller Ubi så tar jag allt med en långtradare salt.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Kan ju vara något o växla mellan star citizen och det här när man vill ha något enklare att bara kötta sig igenom.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Såg jäkligt bra ut men sen o andra sidan...Ubisoft

Ja, det är väl lite så jag känner ocskå. Deras öpna världar, strösslade med symboler, är inget jag går igång på alls. Det kanske dock kan fungera i Star Wars-miljö. Är lite hoppfull.

Medlem

Kommer aldrig vara sådär snyggt vid release. Någon som minns första division ”gameplay” trailern?

Medlem
Skrivet av filbunke:

De som byggde deras vapen jobbade tidigare för imperiet med att bygga stormtroopervapen, men fick sparken. Dessa har problem med energifokuseringen, de tidigare hade problem med siktet.

Jag köper denna förklaringen


signatur

I drank what?

Medlem

Sådär gör man en trailer!

Bra jobbat Massive!

Medlem

Hoppas de inte kör en klassisk Ubisoft med nedgradering av grafikkvalitén.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Såg bra ut, tyvärr handlar det om Ubisoft så tvivlar starkt på grafiken ens är i närheten av detta vid release.

Både the division spelen och AssCreed spelen är ju svinsnygga. Far cry också till viss del. Är det något Ubisoft kan så är det att optimera motorer.

Medlem

Star Wars : Outlook

Medlem

Ser riktigt bra ut faktiskt! Dock orolig över hur stabil PC-versionen blir. Det som hänt med Division 2 och krascher verkar aldrig redas ut, och knäpptyst från Massives sida.

De regelbundna krascherna satte stopp för mitt Division 2-spelande tyvärr.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

12
Skriv svar