Förhandsboka Spider-Man 2 och få extra erfarenhetspoäng

Robot
Förhandsboka Spider-Man 2 och få extra erfarenhetspoäng

Få lite nätsvingande försprång i höst.

#Insomniac, #Marvels-spider-man-2


Medlem

Vad har vi sagt om förbokningar😁

Ps
Ironi

Medlem

De dyrare versionerna innehåller väl ytterligare färdighetspoäng, så jag tolkat det iaf.

Medlem

Korkat, varför inte spela spelet och leva upp som det är tänkt. Varför betala i ett single player spel för att få fördelar? Är spelet för svårt sänker man svårighetsnivån, inte betalar man mer pengar?

Quake-konnässsör

Pay now, play less later

Medlem

CE innehåller ju också en staty och en steelbook

Skribent

Lite ruttet att dräkterna för DDE och CE är exklusiva och inte kan låsas upp i spelet.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mike Stranéus:

Lite ruttet att dräkterna för DDE och CE är exklusiva och inte kan låsas upp i spelet.

Riktigt ruttet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av laban005:

De dyrare versionerna innehåller väl ytterligare färdighetspoäng, så jag tolkat det iaf.

Kan vara så? Lite oklart faktiskt, men går att tolka så...


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd
Skrivet av MasonDixon:

Korkat, varför inte spela spelet och leva upp som det är tänkt. Varför betala i ett single player spel för att få fördelar? Är spelet för svårt sänker man svårighetsnivån, inte betalar man mer pengar?

Jag tror jag förstår vad det handlar om.
Tex
Jag hänger på en Playstation discord.
Egentligen handlar den on PSVR men det hänger som sagt Playstation folk där.
Jag ser tydligt väldigt många som verkar spela spel enbart för att klara ut dom så fort som möjligt och sen hoppa på nästa. Det frågas om plantinum om det finns och hur lätt/svårt det är och man påpekar när man var först eller bland dom första i världen att klara ett spel.

Dessa kan jag mycket väll tänka mig betala mer för fördelar i ett singleplayer spel 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har tröttnat på Jim Sterling (blev för mycket gnäll), men en sak sa han som var bra: pay to not play.

Känns helt knäppt att betala för att få erfarenhetspoäng och "slippa" spela själva spelet.

Medlem

Spider Man 2: Fomo Edition?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Ja lite tråkigt att man inte kan låsa upp dräkterna från de dyrare versionerna. Förhoppningsvis finns det ett stort antal man inte behöver betala för.

Medlem

sorry no on pc no buy ha


signatur

Hail to the king, Baby!

Medlem

Det var likadant med första Spider-Man till PS4, om man förhandsbokade det på PS Store så fick man en extra erfarenhetspoäng.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Lite ruttet att dräkterna för DDE och CE är exklusiva och inte kan låsas upp i spelet.

Håller med, riktigt dåligt.

Det går att uppgradera standard till deluxe för 10 dollar dock, så vill man ha kostymerna så finns det en lösning.

Men det stinker girighet tyvärr.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag tror jag förstår vad det handlar om.
Tex
Jag hänger på en Playstation discord.
Egentligen handlar den on PSVR men det hänger som sagt Playstation folk där.
Jag ser tydligt väldigt många som verkar spela spel enbart för att klara ut dom så fort som möjligt och sen hoppa på nästa. Det frågas om plantinum om det finns och hur lätt/svårt det är och man påpekar när man var först eller bland dom första i världen att klara ett spel.

Dessa kan jag mycket väll tänka mig betala mer för fördelar i ett singleplayer spel 😂

Aldrig förstått mig på trophy hunters. Men jag har varit vän med en kille som tillslut betalade andra för att ge honom platina trophies. Är det för att ha någon form av e-penis?

Hur som så har jag aldrig fått spela så mycket gratis som när jag kände honom. 😜


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Avstängd
Skrivet av lonian:

Aldrig förstått mig på trophy hunters. Men jag har varit vän med en kille som tillslut betalade andra för att ge honom platina trophies. Är det för att ha någon form av e-penis?

Hur som så har jag aldrig fått spela så mycket gratis som när jag kände honom. 😜

E-penis var rätta ordet 😂

Aldrig förstått mig på detta heller.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kan vara så? Lite oklart faktiskt, men går att tolka så...

Hade precis varit inne och sneglat på PS Store när nyheten las upp, så här står det ungefär för deluxeversionen där:

Pre-order for +3 skill points
Edition also includes: +2 skill points

Kan ju vara slarvigt skrivet men det tolkar jag som +5 skill points iaf. Oavsett så är det trist att exklusiva dräkter och skill points göms bakom betalvägg, inte första gången, inte sista gången.

Medlem
Skrivet av Molotov:

E-penis var rätta ordet 😂

Aldrig förstått mig på detta heller.

Är det inte lite samma sak som att köra en Porche till jobbet?

En Skoda funkar lika bra liksom. 😂


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Det är inte girigt. Köparna bevisar gång på gång att de är beredda att betala extra för att få en sämre produkt, vilket företag tackar nej till den gåvan?
Sluta förhandsboka så att utvecklarna blir tvingade att stå för sina produkter istället för att ge dem pengar innan de visat sin produkts kvalitet. Varför skall de ha betalt i förskott?
Förhandsbokningar dödar spelen.

Medlem

så snart blir det förhandsboka ett spel få spelet avklarat eller nå maxlevel automatiskt genom att förhandsboka spelet? =D

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Lite ruttet att dräkterna för DDE och CE är exklusiva och inte kan låsas upp i spelet.

Man får säkert köpa dom efter släppet i playstation store… Men är det värt pengarna🫠

Medlem
Skrivet av Kiske:

Det är inte girigt. Köparna bevisar gång på gång att de är beredda att betala extra för att få en sämre produkt, vilket företag tackar nej till den gåvan?
Sluta förhandsboka så att utvecklarna blir tvingade att stå för sina produkter istället för att ge dem pengar innan de visat sin produkts kvalitet. Varför skall de ha betalt i förskott?
Förhandsbokningar dödar spelen.

Spel är först och främst gjorda för barn och barn är inte smart nog eller erfaren nog att stå emot frestelser. Så länge föräldrar viker sig för sina barns vilja så kommer det se ut så här och värre kommer det bli.

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Spel är först och främst gjorda för barn och barn är inte smart nog eller erfaren nog att stå emot frestelser. Så länge föräldrar viker sig för sina barns vilja så kommer det se ut så här och värre kommer det bli.

Den mest köpstarka marknaden är 30+ så det du säger är nonsens.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Är det inte lite samma sak som att köra en Porche till jobbet?

En Skoda funkar lika bra liksom. 😂

Det kallas B-penis 😅


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

😄

Nu är det inte ens Pay to win utan flrboka to win


signatur

New life, New hope

Skribent
Skrivet av laban005:

Hade precis varit inne och sneglat på PS Store när nyheten las upp, så här står det ungefär för deluxeversionen där:

Pre-order for +3 skill points
Edition also includes: +2 skill points

Kan ju vara slarvigt skrivet men det tolkar jag som +5 skill points iaf. Oavsett så är det trist att exklusiva dräkter och skill points göms bakom betalvägg, inte första gången, inte sista gången.

Ah, jag var inte inne där och kollade men försökte googla mig till ett svar. I så fall får de med mer exklusiva editions fler poäng då antar jag?


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av McRaoul:

Man får säkert köpa dom efter släppet i playstation store… Men är det värt pengarna🫠

Inte det minsta.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

12
Skriv svar