Röstskådis råkar avslöja en Need for Speed: Most Wanted-remake

Robot
Röstskådis råkar avslöja en Need for Speed: Most Wanted-remake
Medlem

Kul! Hoppas det behåller känslan av originalet.

Releasehästryttare

(♪)TO THE WINDOWS! TO THE WALLS!(♪)

Medlem

Hoppas det stämmer. Min favorit i serien.

Medlem

Hoppas det blir bra, det är länge sen man har spelat nåt Need for Speed nu.

Skrivet av Devan:

(♪)TO THE WINDOWS! TO THE WALLS!(♪)

Skeet skeet, goddaaamn...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Releasehästryttare
Skrivet av Pjotor:

Hoppas det blir bra, det är länge sen man har spelat nåt Need for Speed nu.

Skeet skeet, goddaaamn...

https://www.youtube.com/watch?v=7zoQeH2wQFM

Sammanträffande!

När jag gick och la mig igår så lyssnade jag på ett AI album med frank sinatra

Medlem

😳

Finns ju redan en remake eller reboot iaf. Tror tiden har lite sprungit ifrån NFS tyvärr, åtminstone för min del.

Medlem

en seriens bästa delar helt klart, man kan ju alltid hoppas dom gör det liiite mindre arkad och lite mer äkta å roligt istället


signatur

//monster

Medlem

Jag som vill ha Underground 3.

Medlem

Snälla bara go back to basics med riktiga banor på landsbygden utan massa onödigt fluff.

Medlem

Hmm...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Var det här open world?

Releasehästryttare
Skrivet av Ro-Jaws:

Snälla bara go back to basics med riktiga banor på landsbygden utan massa onödigt fluff.

Då blir det ju inte en most wanted remake?

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Var det här open world?

Det från 2005 var ganska öppet vill jag minnas. Det nyare har jag aldrig testat.

Skrivet av Lilagröt:

Det från 2005 var ganska öppet vill jag minnas. Det nyare har jag aldrig testat.

Ahh synd Det från 2012 eller när det nu kom var iaf open world och det orkade jag inte länge med. Var samma med Burnout som jag inte gillade alls när det gick över till open world.

Medlem
Skrivet av Devan:

Såklart 🙂 Menar istället för en remake eller ett nytt open world eller whatever.

Medlem

Kul!
NFS: Most Wanted från 2005 är enligt mig det bästa i serien. Hoppas det blir en remake med kärlek.

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Kul!
NFS: Most Wanted från 2005 är enligt mig det bästa i serien. Hoppas det blir en remake med kärlek.

Håller med, så skoj var det. Nu blev jag tvungen att lyssna på denna igen, så jäkla bra!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Var det här open world?

Ja.

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Kul!
NFS: Most Wanted från 2005 är enligt mig det bästa i serien. Hoppas det blir en remake med kärlek.

Ja, hoppas verkligen på 2005 versionen då den är så mycket bättre än den "nyare" med samma namn.
Älskade spelet och har ruskigt många timmar i det på 360. Spelade det senast för en drygt 4 år sedan och nostalgin håller faktiskt ganska bra när man bränner runt i dryga 315km/h


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Geeks Gaming

2024 känns rätt långt bort men vet ni om det finns något sätt att få tag på en version från 2005 på? Alltså köpa en version, aldrig ägt det till PC och vore nice att återuppleva det. #supramasterrace

1
Skriv svar