Metro-studion kommer till Gamescom – av någon anledning!?

Robot
Metro-studion kommer till Gamescom – av någon anledning!?

Vad har ni i fickan, 4A?


Medlem

Spännande. Kommer fz ha någon uppesittarkväll?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Älskade Metro 2033 och Last light.
Försökt köra både Redux-modellerna samt Exodus men de är ospelbara, antingen så kraschar de konstant eller så får jag så otroligt mycket stuttering i dem så att de knappt går att spela.

Medlem

Metro 4 😍😍😍

Medlem

Återgå till gamla konceptet och skippa open world.

Medlem
Skrivet av heady89:

Återgå till gamla konceptet och skippa open world.

Jag gillade de små öppna världarna men hade gärna haft mer ”klassiskt” metro också.

Medlem

Dags för nytt. Hoppas de kan fixa bättre manus och skådespelare, de har alltid varit usla i denna serien. 😂

Författaren, Dmitry Glukhovsky, som ligger bakom böckerna blev tydligen precis dömd i sin frånvaro till 8 års fängelse

https://abcnews.go.com/International/wireStory/russian-writer...

It's not a lake, it's an ocean

Jag blev lite kär i Metro Exodus efter att ha gett det en andra chans för några år sedan. Inledningen var inget vidare så jag släppte spelet första gången. Men lyckligtvis plockade jag upp det igen. En del kontrollbekymmer, eller snarare kändes den hela tiden ointiutiv, men miljöerna och berättelsen höll mig fängslad. En häftig resa.

Ser fram emot ett nytt Metro!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Hoppas på en utannonsering av Metro 4 då jag håller de 3 föregångarna väldigt högt. Har spelat om de alla flera gånger. Typ 4-5 gånger vardera. Personligen är jag inte intresserad av någon multiplayer komponent utan hoppas på ett rejält påkostat och långt singel player äventyr. Hoppas inte det blir nån jäkla EPiC exklusivitet då Metro: Exodus drog till EPiC Store 1 vecka före release men jag hann bli tipsad av Steam vänner 1 timme innan spelet togs bort från Steam butiken så jag lyckades köpa det på Valves spelklient.

Skrivet av Miindz:

Älskade Metro 2033 och Last light.
Försökt köra både Redux-modellerna samt Exodus men de är ospelbara, antingen så kraschar de konstant eller så får jag så otroligt mycket stuttering i dem så att de knappt går att spela.

Jag beklagar verkligen det. Så jävla tunga spel alltså- Älskar denna kungserie.

Skrivet av Sur Apan:

Jag gillade de små öppna världarna men hade gärna haft mer ”klassiskt” metro också.

Älskar de båda originalen men även 3an Exodus som hade blandat med smala banor och mindre öppna världar. Jag kan köra vidare på båda dessa upplägg. Älskar dessa kungspel.

Skrivet av baxtex:

Dags för nytt. Hoppas de kan fixa bättre manus och skådespelare, de har alltid varit usla i denna serien. 😂

Stör mig inte personligen så mycket. Lite charmigt tycker jag med deras rysk-engelska. Kan dock förstå att vissa inte gillar det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar