Xbox Series X får officiella konsolomslag med olika teman

Robot
Xbox Series X får officiella konsolomslag med olika teman

Och först ut är Starfield och Camo.

#Series-x, #nyhetstips


Medlem

Varför skulle man vilja ha en konsol med blå kamouflage? Sen är kamouflage den lataste designen som finns. De ville släppa skins, men orkade inte anstränga sig med designen. Nej, jag är inte imponerad.

Usch, vad negativ jag låter. Jag har inte fått morgonkaffet än, så jag blir trevligare efter det. 😀

It's not a lake, it's an ocean

Starfield-varianten såg inte så tokig ut. Annars har jag aldrig varit något fan av specialdesignade konsoler (annat än som samlarföremål i glasskåpet). I vardagsrummet vill jag ha stilrena konsoler.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Äntligen något som går smidigt att bara dra av och på.
Inget jag kommer orka mig på dock då series X för mig är i princip osynlig.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Hoppas de släpper ett helvitt skin, svårt att matcha in min series X med min i övrigt vita setup just nu

Medlem

Har funderat på att skaffa ett dBrand skin eller liknande till min men det här alternativet känns ju lite bättre.
Lättare att ta av och på och inte så farligt mycket dyrare heller, men jag väntar nog tills det kommer fler design alternativ.

Medlem

Skins till konsol påminner om Playstation (1) tiden. Det var ju ett fiffigt sätt dom löst det hela på, men jag skippar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Håkan:

Skins till konsol påminner om Playstation (1) tiden. Det var ju ett fiffigt sätt dom löst det hela på, men jag skippar.

Inte att förglömma fronterna till Xbox 360 😅


signatur
Skribent

Gillade Starfield-varianten. Men då måste jag köpa handkontrollen också för annars går min OCD-mätare i botten. #ilandsproblem


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Hoppas de släpper ett helvitt skin, svårt att matcha in min series X med min i övrigt vita setup just nu

Annars är det här en billig lösning

Inaktiv
Skrivet av Bennii:

Varför skulle man vilja ha en konsol med blå kamouflage? Sen är kamouflage den lataste designen som finns. De ville släppa skins, men orkade inte anstränga sig med designen. Nej, jag är inte imponerad.

Usch, vad negativ jag låter. Jag har inte fått morgonkaffet än, så jag blir trevligare efter det. 😀

Fråga jänkarna. Där är ju camo populärt. Sen att dom släpper den här, ja dom har ju reden produkten så varför inte.

Medlem

Det såg (kollade just videon) ganska bra ut. Inga krångla klistermärken som kan hamna fel och förstöra hela konsolen. Eller luftbubblor man kan inte få bort. Starfield är ju solklart den bästa, än så länge.

Medlem

Starfield-varianten var snygg. Men då jag har konsolen i en bänk så känns det inte värt det för mig.

Medlem

Nej men när Luleå Hockey kommer med en variant köper jag den direkt


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Issue:

Nej men när Luleå Hockey kommer med en variant köper jag den direkt

Det känns lite som att det skulle kunna hända. Eller någon 3de part. Kanske till och med designa själv via Xbox Design Lab?

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Det känns lite som att det skulle kunna hända. Eller någon 3de part. Kanske till och med designa själv via Xbox Design Lab?

Oh, det här känns ju verkligen som något som borde komma till Xbox Design Lab


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Å ena sidan kul grej. Men å andra sidan ser jag inte min burk alls då den står under skrivbordet så ganska så bortkastade pengar för min del.

Inte billiga skal heller...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Varför skulle man vilja ha en konsol med blå kamouflage? Sen är kamouflage den lataste designen som finns. De ville släppa skins, men orkade inte anstränga sig med designen. Nej, jag är inte imponerad.

Usch, vad negativ jag låter. Jag har inte fått morgonkaffet än, så jag blir trevligare efter det. 😀

Jag håller med om att blått kamouflage är otroligt fult. Det roliga är att den sortens kamouflage har mer eller mindre noll militärt värde (annat än möjligen på flyglans undersidor och på båtar). Om jag inte minns fel så tog den amerikanska flottan fram mönstret för att spill inte skulle synas på personalens arbetskläder. Tufft värre!

Mönstert i mitten var dock helt ok. Inget jag skulle betala för dock. Konsoller ska synas så lite som möjligt.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Inte att förglömma fronterna till Xbox 360 😅

Det var det första jag kom att tänka på! Gillade dem! Detta är kul men hade gärna sett en riktig specialutgåva av XSX då jag ändå måste köpa ny konsol. Men men. Detta är ju onekligen next best thing. Får anta att Webhallen och andra butiker också tar in dessa sen.

Medlem

Kommer nog inte köpa något av dessa motiv, men jag gillar konceptet. Känns som både bättre kvalitet och utförande än bara stickers i vinyl. Kan tänka mig att skaffa om det kommer andra motiv.

Skägg.
10 Chambers

Jag kan inte sluta tänka på att ryggen liksom är bar…


signatur
Medlem

Såg inte särskilt välgjort ut. Utanför renderingar gissar jag att passformen är halvtaskig med synliga skarvar och liknande, känns även billigt att de inte täcker hela vägen runt.

Medlem
Skrivet av Issue:

Oh, det här känns ju verkligen som något som borde komma till Xbox Design Lab

Verkligen, förhoppningsvis med möjlighet att ladda upp egen bild som de sedan printar ut och anpassar också. Samt möjligheten att kombinera designer som nuvarande kontroller har! Vore riktigt trevligt!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag kan inte sluta tänka på att ryggen liksom är bar…<Uppladdad bildlänk>

Täcka över vents och kontakter är nog inte att rekommendera?

Frän grej i alla fall, även om jag själv hellre hade köpt en Starfield special edition-konsol.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Täcka över vents och kontakter är nog inte att rekommendera?

https://img-prod-cms-rt-microsoft-com.akamaized.net/cms/api/a...

Frän grej i alla fall, även om jag själv hellre hade köpt en Starfield special edition-konsol.

Paja inte min meme med logic!


signatur
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Paja inte min meme med logic!

Haha sorry


signatur

Jump in.

1
Skriv svar