Kolla in en storytrailer från Avatar: Frontiers of Pandora

Robot
Kolla in en storytrailer från Avatar: Frontiers of Pandora
Medlem

Håller tummarna för ett bra spel med inte allt för mycket Ubisoft-schabloner.

Medlem

Tycker denna såg väldigt dålig och tråkig ut, de andra har sett bättre ut. Nu ser det bara ut som Farcry på Pandora och grafiken ser inte så imponerande ut längre heller.

Avstängd

Spelet ser skitsnyggt ut, men jag är inget vidare fan av Avatar.

Jag tror att detta blir ett bra habilt spel men som kommer floppa försäljningsmässigt.

Medlem

Ser sjukt snyggt ut iaf, hoppas det blir kul. Är trots allt lite skeptisk då det är Ubisoft men vi får se.

Ambassadör
Xbox

Dilemma... Jag gillar verkligen Ubisoft's spel men avskyr Avatar.

Blir nog inget spelande av detta för min del.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mannagryn:

Tycker denna såg väldigt dålig och tråkig ut, de andra har sett bättre ut. Nu ser det bara ut som Farcry på Pandora och grafiken ser inte så imponerande ut längre heller.

Eller hur? Ville minnas det såg bättre ut innan, grafiken känns nu till och med lite daterad, när man jämför med snygga spel som Horizon.


signatur

I drank what?

Medlem

Ser väldigt generisk ut, 0 originalitet. Precis så som spel som bygger på filmer gjordes förr i tiden. 🙂

Medlem

Bara jag som blev pepp? Haha tyckte det såg kul ut. Gillar Avatar-filmerna och de har känts som cinematiska spel som bara inte är spelbara så denna känns logisk. Kommer antagligen spela!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Bara jag som blev pepp? Haha tyckte det såg kul ut. Gillar Avatar-filmerna och de har känts som cinematiska spel som bara inte är spelbara så denna känns logisk. Kommer antagligen spela!

Jag tycker det ser riktigt bra ut men det är Ubisoft vi pratar om här, är försiktigt optimistisk. Finns ju alltid ubisoft plus för 150 kr i en månad, kan vara värt att prova det för att slippa lägga ut 700 kr+.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag skulle nog kunna tycka om det här spelet.
Om man fick spela som människorna.

Medlem

Måste manuset vara så... cringe?

1
Skriv svar