Quiz – Vad kan du om klassiska spelfusk?

Medlem

Inte insatt i flera av spelen. Men tänk att Doom's fuskkoder sitter i ryggmärgen ännu!

Medlem
Medlem

signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Medlem

Får aktivera blacksheepwall nästa gång.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Medlem

Några chansningar som gick hem. Nä, jag har ingen koll på såna fusk. 😄

Enda fusken jag använt ibland är att googla hur man hittar pryl x eller besegrar monster y när jag själv inte lyckats.

Och innan Internet så stångades jag tills jag lyckades. Väldigt frustrerande i vissa spel. 😅

Medlem
Medlem

Spännade! Den här visste jag inte om.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Power overwhelming skrev man väl några gånger i sin ungdom. Och glittering prizes. I övrigt inte fuskat så mkt


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Geeks Gaming

Kul att man faktiskt kan några fusk

Medlem

Andra försöket


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Medlem
Medlem

IDDQD och IDKFA kommer jag aldrig glömma.

Medlem

Inga spel jag fuskade i så detta blev svårt.
Men har för mig att rosebud också gav klirr i kassan men osäker på hur mycket i spelet sims 4.

Medlem

Kunde 2, gissade rätt på 3 och resterande hade jag inte en aning om.

Medlem

Antagligen för att jag aldrig använt fuskkoder i spel.

Medlem

Min första tia!! Wohooo, synd att det inte var något mer cerebralt ämne.

Medlem

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Coolt, 5 bra gissningar. Fusk i spel är inte min grej helt enkelt ("map hack" i D2 räknas inte!).

Chansade på några.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Precis, fuskade inte i spel, däremot gjorde man ju en del knäck med trainers

Medlem

Kul quiz, många klassiska "fusk". 🙂


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

5 av 10 SOM VANLIGT


signatur

Allätare

Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Skriv svar