FZ-läsarna: Star Wars Outlaws är årets hetaste spel

Robot
FZ-läsarna: Star Wars Outlaws är årets hetaste spel

Toppar listan före Final Fantasy VII Rebirth, Stalker 2 och Elden Ring-expansion.

#elden-ring-shadow-of-the-erdtree, #finnal-fantasy-vii-rebirth, #spelåret-2024, #stalker-2, #star-wars-outlaws


Medlem

Är väldigt förvånad över att de typ bara verkar vara jag och ett handfull andra som är pepp på Rise of the Ronin. Trodde fan det skulle va iallafall topp 5 mest efterlängtade spel!😅

Medlem

Rebirth kommer krossa star wars lätt.

Medlem

Rise of ronin blir nog jätte bra. Tror att man måste vara lite försiktig med kvaliteten Outlaws kommer att få. Det ligger i riskzonen för att bli rätt buggigt och kan få andra problem. En av anledningarna till att det är populärt är nog mer att det är just Starwars och många känner igen det märket. Det ligger inte på mitt önske topp 5 men kanske kommer in i topp 10 I år...

Medlem

Tror inte Outlaws kommer förrän 2025


signatur

Meep!

Medlem

Vet inte om det är min ålder, men det var väldigt lite på den listan som jag verkligen ser fram emot. Jag röstade på flight simulator. Det säger väl allt.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Vet inte om det är min ålder, men det var väldigt lite på den listan som jag verkligen ser fram emot. Jag röstade på flight simulator. Det säger väl allt.

Det handlar nog mer om ditt intresse tid och energi för spel. Jag har rätt många spel jag ser fram emot och sen spel jag gärna spelar men som jag kanske måste hoppa över på grund av dåligt planerade(är 45år). Just nu har jag börjat spela Monster Hunter world igen. Det är väldigt dåligt om man vill ha tid till att spela nya spel.

Medlem

Jag är så trött på allt som har med Star Wars att göra så det var inte tack vare mig spelet hamnade på förstaplats.
Hoppas det blir bra för er som längtar.

Medlem

Outlaws ser verkligen kul ut, trots att det är en Ubisoft-produkt. 2024 verkar annars bli backloggens mellanår för mig, det är inte många släpp som intresserar mig hittills. Kanske lika bra, så är man desto mer taggad på GTAVI nästa år.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Var helt för många som jag ser fram emot på listan så jag bara valde en i högen vilket blev hellblade 2

Redaktör
Ponny

Min röst föll på Eiyuden Chronicle. Vi var inte många som röstade på det, men några stycken i alla fall!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Otroligt hur många som tror på Ubisoft slop.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Rise of ronin blir nog jätte bra. Tror att man måste vara lite försiktig med kvaliteten Outlaws kommer att få. Det ligger i riskzonen för att bli rätt buggigt och kan få andra problem. En av anledningarna till att det är populärt är nog mer att det är just Starwars och många känner igen det märket. Det ligger inte på mitt önske topp 5 men kanske kommer in i topp 10 I år...

Ja starwars som märke är najs men tycker faktiskt det man har fått sett i trailers ser väldigt lovande ut...

Medlem

En darkhorse här på listan är Wukong, det spelet kommer antingen vara GOTY eller super flopp känner jag.
Ser gaaaalet lovande ut men man får The Order vibbar av någon lustig anledning ?

Medlem

Fördelen med Star Wars outlaws är väl att de har en bra grund i snowdrop med tanke på vad de gjorde med Avatar. Sen att det är ett Ubisoft spel i grunden är på gott och ont. Men hoppas på en trevlig upplevelse i vilket som.

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

En darkhorse här på listan är Wukong, det spelet kommer antingen vara GOTY eller super flopp känner jag.
Ser gaaaalet lovande ut men man får The Order vibbar av någon lustig anledning ?

Jag var väl en av de två som röstade på den titeln, och jag håller med helt med. Lite nervöst är det ju. Det ser storslaget ut, men det kan lika gärna stanna där också - att vi får ett spel som ser snaskigt och läckert ut utifrån noga orkestrerade förhandstittar och trailers, men som är jättetråkigt eller innehållslöst eller allmänt bedrövligt som spel.

Gnällkuk

Känns mer som folk vill att det ska vara bra. Tycker vi vet och sett alldeles för lite för att ens kunna börja ställa förväntningar, framför allt eftersom det är Ubi bakom spakarna. Release 2035 kanske?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Outlaws ser verkligen kul ut, trots att det är en Ubisoft-produkt

Ja visst är det Ubisoft men samtidigt Ubisofts bästa studio svenska Massive som är utvecklare. Tror det blir riktigt bra.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Star Wars haha ja jösses
är det nu vi ska säga igen, tragiskt? 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av FarbrorBarbr0:

Jag var väl en av de två som röstade på den titeln, och jag håller med helt med. Lite nervöst är det ju. Det ser storslaget ut, men det kan lika gärna stanna där också - att vi får ett spel som ser snaskigt och läckert ut utifrån noga orkestrerade förhandstittar och trailers, men som är jättetråkigt eller innehållslöst eller allmänt bedrövligt som spel.

Och jag var den andra. 😄 En rejäl chansning såklart, men är inte speciellt förväntansfull över resten av spelen på listan. Men blir gärna positivt överraskad.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Lade min röst på Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes. Ska bli intressant att se hur det blir då jag älskar Suikoden speciellt dom två första spelen. Då det är människor som jobbat med orginal titlen (För att kära Konami inte vill satsa på serien längre) så hoppas jag att detta blir bra och gärna mer än bra helst men vi får se.

Medlem

FF Rebirth kan jag förstå, men att folk är så himla hypade över Outlaws(är ju så klart Star Wars i namnet). Nu fick vi inte se så mycket av det, men det lilla som visades såg ganska.. meh ut eller? Hoppas Massive lyckas med något dock, men har inga större förhoppningar, framförallt när Ubisoft är inblandande nu förtiden.

Vem vet, kanske blir att dom lyckas likt Rare, som fick till ett ganska trevligt äventyr. Har inte kört Survivor ännu, men det verkar ju också ha lyckats väl.

Kul att det är ett gäng FromSoft/Elden Ring-rävar här iallafall.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag röstade på Like a Dragon: Infinite Wealth. Det kommer dessutom väldigt snart!

Yakuza: Like a Dragon är fantastiskt roligt. Trots att jag inte är ett stort fan av JRPG-genren så njöt jag hela vägen genom berättelsen. Tackar min sambo som är ett Yakuza-fan. Upptäckte spelet på grund av honom.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Otroligt hur många som tror på Ubisoft slop.

Typ alla omröstningar på internet är manipulerade så skulle inte lägga så mycket vikt vid den. Själv har jag inte ens hört talas om spelet och när jag googlar verkar finnas väldigt knapphändig information om vad det faktiskt är. Säkert en skara starwars fanatiker som bestämt sig för att det ska vinna, precis som när Starfield fick det där innovationspriset

1
Skriv svar