Före detta Call of Duty-chef blir ny boss på Blizzard

Robot
Före detta Call of Duty-chef blir ny boss på Blizzard

Johanna Faries blir den som tar över efter Mike Ybarra.

#nyhetstips


Medlem

Call of Warcraft...

Medlem

Hon är väl inte lika hemsk som goblinen Bobby Kotick, men hon hjälpte till att tysta ner en skandal om Adderall-missbruk inom CoDs e-sport scen.

Blir spännande när hon styr wow som CoD där man kan köpa sina bästa anime waifu skins i shoppen, ett par tracers med lite häftiga effekter till dina spells, why not liksom, whatever brings in the big bucks, blir nog jättebra!

Medlem

Hoppas första direktivet blir att köpa tillbaka kundernas goodwill, kom in dag 1 och säg "Vi ska göra Warcraft 3 reforged till det spelet det skulle varit ifrån början"

Jag vill se initiativ med målet att återhämta Blizzards identitet som ett företag som skapar hög kvalitét, dom har tappat det något oerhört.

Medlem

Ser fram emot spel som CoD: WoW Racing Battle Royale

Redaktör
Ponny
Skrivet av Piigge:

Hoppas första direktivet blir att köpa tillbaka kundernas goodwill, kom in dag 1 och säg "Vi ska göra Warcraft 3 reforged till det spelet det skulle varit ifrån början"

Jag vill se initiativ med målet att återhämta Blizzards identitet som ett företag som skapar hög kvalitét, dom har tappat det något oerhört.

Skrivet av Matthias:

Ser fram emot spel som CoD: WoW Racing Battle Royale

Vad man hoppas respektive vad man tror. 😬


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Piigge:

Hoppas första direktivet blir att köpa tillbaka kundernas goodwill, kom in dag 1 och säg "Vi ska göra Warcraft 3 reforged till det spelet det skulle varit ifrån början"

Jag vill se initiativ med målet att återhämta Blizzards identitet som ett företag som skapar hög kvalitét, dom har tappat det något oerhört.

Fan, jag hade nästan glömt legenden om den nya chefen från Activision som skall återställa blizzards förtroende genom att göra Starcraft 3, Warcraft 4 OCH ETT TILL Warcraft 3 Reforged.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Spelar ingen roll vem som sitter vid chefsbordet längre, Blizzard tappade själen i samma ögonblick de slogs ihop med Activision och kommer aldrig få den tillbaka. Det är närmast omöjligt att göra produkterna sämre än de är, och ingen kommer nånsin att återställa dem till folks idealglansbild anno 2006.

Bara att glömma dem och gå vidare, det finns på tok för många bra spel för att sitta och oroa sig över Warcraft.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Och där försvann hoppet om att detta skulle bli en vändpunkt för Blizzard.

Nu blir det nog ännu större fokus på loot-lådor fler fullprisspel kring tusenlappen med in-game butiker och säsongspass till hutlösa priser. Jag hoppas jag har fel.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Spelar ingen roll vem som sitter vid chefsbordet längre, Blizzard tappade själen i samma ögonblick de slogs ihop med Activision och kommer aldrig få den tillbaka. Det är närmast omöjligt att göra produkterna sämre än de är, och ingen kommer nånsin att återställa dem till folks idealglansbild anno 2006.

Bara att glömma dem och gå vidare, det finns på tok för många bra spel för att sitta och oroa sig över Warcraft.

Beror på vad man vill ha från Blizzard. Är man WoW spelare så är WoW i den bästa sitsen det vart på länge med Season of Discovery, Dragonflight och Classic. Men visst, man ska nog inte förvänta sig något nytt warcraft eller starcraft på ett bra tag haha.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Call of Warcraft...

World of Duty 🙃

Medlem
Skrivet av Raid25:

Call of Warcraft...

Skrivet av androsynth:

World of Duty 🙃

Conference Call


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Åh men vad bra att Microsoft köpte Activison Blizzard, nu kommer allt blir bra igen herpa derp

Medlem

Hur var det nu, skulle inte uppköpet rädda Blizzard och frälsa alla spelarna i gamepass heliga ljus? Skulle inte detta vara en ny era som leder till bättre spel, osv.

Förstår fortfarande inte hur sjukt naiva folk kunde vara som hurrade över uppköpet och beklagade sig över att britterna satte sig på tvären.

Jag får inget nöje utav att säga detta men... vad var det jag sa?

Medlem

Hennes CV inger ju inget direkt hopp eller förtroende, om man säger så, ehm.

Med det sagt avvaktar jag återigen innan högaffeln kommer fram, som många verkar väldigt snabba med att ta fram.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gen
Medlem
Skrivet av Fezk:

Hennes CV inger ju inget direkt hopp eller förtroende, om man säger så, ehm.

Med det sagt avvaktar jag återigen innan högaffeln kommer fram, som många verkar väldigt snabba med att ta fram.

Ja haha, folk ser ett namn och brölar direkt "VÄRDELÖST, STICK Å BRINN". Kvinnan har ju inte ens hunnit gå till jobbet än. Man får väl ge henne några månader iaf tycker jag.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Fan, jag hade nästan glömt legenden om den nya chefen från Activision som skall återställa blizzards förtroende genom att göra Starcraft 3, Warcraft 4 OCH ETT TILL Warcraft 3 Reforged.

Man kan väl få en remake på Warcraft 2 i alla fall?

Helvete. Nu när jag skrev Warcraft 2 kom musiken direkt i skallen. Kommer sitta kvar hela dagen...

Medlem

Phu, vad skönt, jag var rädd att det skulle vara någon med ett CV full av cash-grabs...

Medlem
Skrivet av maniac:

Och där försvann hoppet om att detta skulle bli en vändpunkt för Blizzard.

Nu blir det nog ännu större fokus på loot-lådor fler fullprisspel kring tusenlappen med in-game butiker och säsongspass till hutlösa priser. Jag hoppas jag har fel.

Expansionerna kommer bestå av nya spännande butikserbjudanden

1
Skriv svar