Utse 2009 års bästa spel
#dataspelsbranschen, #grand-theft-auto-iv, #assassins-creed-ii, #batman-arkham-asylum, #call-of-duty-modern-warfare-2, #dj-hero, #dragon-age-origins, #empire-total-war, #fifa-10, #forza-motorsport-3, #killzone-2, #left-4-dead-2, #mario-sonic-at-the-olympic-winter-games, #need-for-speed-shift, #new-super-mario-bros-wii, #nhl-10, #resident-evil-5, #the-legend-of-zelda-spirit-tracks, #the-sims-3, #uncharted-2-among-thieves, #wii-fit-plus, #wii-sports-resort
Hur sjutton kunde skitspelet GTA 4 bli årets bästa spel...?
Och Batman var alldeles för repetetivt för min smak, så jag tycker helt klart att Dragon Age borde få priset. Inget annat spel kom ens i närheten av all dess glans.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Batman var givet för mig. Dragon Age var mysigt men jag fastnade inte riktigt för det tyvärr. En fundering, när ni röstade om cdon (om ni gjorde det), fick ni någon bekräftelse om att rösten registrerats? För mig så försvann bara formuläret när jag tryckte på knappen längst ner.
/ LordDaimos
Batman, Dragon Age och New Mario.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Ingen tvekan var min röst hamnar i alla fall. Dragon Age: Origins - det spelet fick både mig och mitt ex (Hm.. sammanträffande?) attt sitta som klistrade vid datorskärmen i flera veckor.
"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty
Dragon Age: Origins - det spelet fick både mig och mitt ex att sitta som klistrade vid datorskärmen i flera veckor.
Därför det är "ex"?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Dragon Age: Origins - det spelet fick både mig och mitt ex att sitta som klistrade vid datorskärmen i flera veckor.
Därför det är "ex"?
Inte helt omöjligt
"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty
Håller med, tycker Batman inte var nån höjdare. Helt okej spel, men oerhört reparitivt. Efter har spelat 30min i början, så har man gjort allt som kommer dom andra 10timmarna. Bossarna var mer eller mindre samma(slå ett ned ett par knuttar, för att sedan kasta bomerang eller skjuta harpunen mot bossen).
Känns som Call Of Duty: MW2 kommer vinna. Oerhört många som köpt det spelet och oerhört populärt. Sen om det är det "bästa" spelet, det är en annan femma.
Även jäkligt konstigt att man kan rösta på 4st sidor. Känns ju som dom flesta bara orkar rösta på en, men dom som verkligen vill se sitt spel vinna får då 3röster mer.
Och vad är det med alla som gnäller på att GTA IV vann förrförra året?
Själv tycker jag att det var ett av de tråkigaste spelen någonsin, och att det helt klart är det sämsta GTA spelet genom tiderna.
Repetetivt, fult, dåligt optimerat, tråkigt.... listan kan göras lång med saker som är skit med GTA 4
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.