Tävling - vinn ett fläskigt grafikkort från XFX

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Godnoken:

Men w00t! Kan man inte byta sina svar:(

Hoppas att du inte är seriös.

Jo jag är seriös, för man kunde det på tävlingar förut.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Godnoken:

Men w00t! Kan man inte byta sina svar:(

Hoppas att du inte är seriös.

Jo jag är seriös, för man kunde det på tävlingar förut.

Ofta? Det känns lite fail om man kunde det

Inaktiv

alla såna här trådar slutar på samma sätt. Tiggerier och Skryt.
Cheeriooos


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Exeron:
Skrivet av kebbe:

Inte direkt ett "fläskigt" grafikkort..

Happy now?
http://img148.imageshack.us/img148/8312/16879538.jpg

Vad bra! Nu slipper man svälta när man spelar spel!

Medlem

Undrar vilken girigburk som får kortet och sen helt enkelt säljer det för pengar bara för att den kan?

Medlem

Perfekt tajming inför den planerade uppgraderingen för W7 (Quad Core, mer RAM och SSD och så klart ett GF260).
Lycka till alla ni andra.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Greger:

Det jag ser mest fram emot är hur alla kommer gnälla, klaga och gråta över hur deras alternativ "var så mycket bättre" eller "men åh, skulle man skriva ett seriöst/roligt/borderline/rasistiskt/politiskt korrekt svar".

Eller ännu bättre, hur personen som vann 'inte är aktiv' eller 'skapade sitt konto igår'
Aja, lycka till nu allihopa!

This!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Fläskigt... Nja, mid-budget snarare. Har ju själv ett lika snabbt gtx 260 för 1400 kr...


signatur

"White Obama Wants You!"

Inaktiv

Fråga om överklockning är egentligen ganska ogenomtänkt. Man kan använda 2 av alternativen, ett av grundämnerna är vanligare än det andra och det andra är mer skadligt för "överklockningsobjektet".

Medlem

Lol, råkade trycka i 666 istället för 680. Sluta ha svar som ser likadana ut när man har dålig syn och inga glasögon på sig

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Lol, råkade trycka i 666 istället för 680. Sluta ha svar som ser likadana ut när man har dålig syn och inga glasögon på sig

Det är ju ditt eget fel att du inte har glasögon på dig när du gjorde tävlingen.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Oj, tänka sig om man skulle vinna detta. Jag skulle gå tillbaka från PS3-geek till PC-hardcoregaming Världens lyckligaste! Det är ju trots allt det dyrbaraste i en dator.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skriv svar