Dubbelt så många förbokningar för L4D2

Robot
Dubbelt så många förbokningar för L4D2
Inaktiv
Dubbelt så många förbokningar för L4D2

Meh...

Medlem

Jag ser helt klart fram emot det!

Inaktiv

Jag håller mig nog till L4D 3... Med den här ration kommer de nog att släppa det till julafton.

Medlem

Vid denhär tiden förra året hade ju folk knappt hört talas om l4d1.

Medlem

Vad är det egentligen som är nytt i L4D2? Det är ju samma motor, så egentligen kan det väl inte vara mer än lite nytt material. DLC hade kanske varit bättre, om jag inte missat något speciellt?

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

DLC hade kanske varit bättre, om jag inte missat något speciellt?

Nja...

http://www.destructoid.com/left-4-dead-2-protest-group-is-ove...

Medlem

det dåliga som L4D2 medför är att det kommer splitta communityn .

låt oss säga att 50% spelar 2an och resten 1an , det blir sämre än om alla 100% hade lirat ett av dem.

därför tycker jag det vore bättre som dlc , eller möjlighet att joina samma servers och lira , åtminnstånne versus och survival modes.

Medlem

Blev själv en aning sur när dom utannonserade spelet men jaja. Valve har än så länge inte gjort mig besviken och tills dom gör det kommer jag fortsätta att köpa deras spel.

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

Vad är det egentligen som är nytt i L4D2? Det är ju samma motor, så egentligen kan det väl inte vara mer än lite nytt material. DLC hade kanske varit bättre, om jag inte missat något speciellt?

Nya vapen, nya banor, verkar utspela sig på dagen ist för natten och alla karaktärer verkar vara svarta ^^. Annars verkar det var NOLL och ingen skillnad. Verkar inte ens ha med några nya special zombies. Blir Hunters smokers boomers och tanks som i ettan. Helt ärligt borde de bara kalla det för en expansion ist.

Medlem

fullpris suger för spelet, fast me tanke på hur populärt det är så kan man ju förstå varför dom gör så.. idag styr pengar allt.

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Vad är det egentligen som är nytt i L4D2? Det är ju samma motor, så egentligen kan det väl inte vara mer än lite nytt material. DLC hade kanske varit bättre, om jag inte missat något speciellt?

samma sak som att säga vad är det för skillnad på Half-life 2 och day off deafet source, samma motor bara lite nytt matrial

Medlem

När L4D1 skulle komma, så visste ingen va det var för spel. Klart det blir fler förköp när spelserien blivit känd. Säger inte det sig själv ganska klart?

Inaktiv
Skrivet av Devildoll:

det dåliga som L4D2 medför är att det kommer splitta communityn .

låt oss säga att 50% spelar 2an och resten 1an , det blir sämre än om alla 100% hade lirat ett av dem.

därför tycker jag det vore bättre som dlc , eller möjlighet att joina samma servers och lira , åtminnstånne versus och survival modes.

Håller med!:\

Inaktiv

Vissa fans får ju aldrig se ljuset av uppföljare så jag tycker att man bara ska sluta gnälla, tycker man inte att l4d2 är värd pengarna så vänta till det blir billigt. Sen är det upp till bevis om vavle fortsätter att stödja 1an eller inte.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Medlem
Skrivet av Osman:

Meh...

Givande 2:a inlägg du gjort.

Visst kan jag tycka att det vore bättre med förbättringar och dyl till l4d istället för en l4d2...men jag kommer säkert köpa den likväl


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker det är förjävligt gjort av Valve att lova såpass mycket med l4d1 som dom gjort och sen inte hålla något av det.

"Trust us" - Tror inte det.

Kommer ändå skaffa l4d2, men det är nog dags att sluta lova för mycket. Valve.

Medlem

va?! Jag lär inte skaffa det...


signatur

Rawr

Inaktiv

Första gången jag blivit riktigt besviken på valve men som sagt! Utgivare "EA".


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Varför gnälla? visst dom lovar och så vidare. Men va fan, gillar ni inte uppföljaren så KÖP DEN INTE. Och ja! håller med er till viss del.

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Vad är det egentligen som är nytt i L4D2? Det är ju samma motor, så egentligen kan det väl inte vara mer än lite nytt material. DLC hade kanske varit bättre, om jag inte missat något speciellt?

En ny special infekterad ¨charger¨ nya muturade varianter av de gamla special infekterade. Nya vapen +special ammunition +närstrids vapen. Nya karaktärer. 5 kampanjer. Randomiserade vägar längs de olika banorna i kampanjen. Story. Nya karaktärer. Dynamiskt väder/ ny ai director. Ny modelerings teknik hur det gäller hur de infekterade blir sönder skjutna. Utspelar sig på dagen. Utspelar sig i new orleans. Kommer också bli ett bredare spel sätt med fler taktiska möjligheter. Som jag har förstått det också så kommer det bli en enormt mycket högre takt.

Det är mer än vad man tror utav att se på trailern. -.-


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Nya sims! Snart kommer expansionerna


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fullpris suger för spelet, fast me tanke på hur populärt det är så kan man ju förstå varför dom gör så.. idag styr pengar allt.

Pengar har alltid styrt allt, inte så konstigt när det är dem som styr hela våran vardag.

Medlem

Jag kanske inte gillar idén med en uppföljare såhär tätt efter originalet, men Valve har aldrig svikit mig. Tills de gör det kommer jag inte att svika dem med min support. De måste vara säkra på att det kommer slå igenom om dom gör en sån här sak, går ifrån sin marknadsmodell liksom eller vad man ska säga. Jag tror på dem.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Knepigt då det inte ens går att förhandsboka via Steam ännu...

Medlem

Tja... om tvåan blir "som ettan men med lite mer" så är det ju inget dåligt i sig, men jag tycker inte att de nyheter som annonserats hittills motiverar att man gör ett helt nytt spel. Expansion hade varit att föredra.

Medlem

Äger inte L4D men kanske köper tvåan istället.

Medlem

Dom gameplay videos man sett har ju knappast imponerat. Såg riktigt dåligt ut.

Medlem

DLC till första L4D eller så får det vara.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

12
Skriv svar