Dice bekräftar Battlefield 3
Dice mjölkar i sann EA anda, men jag hoppas ändå på att dem gör det bra den här gången
Jävlar vad alla hetsar upp sig över det här. Vad är då BF3? Tja just nu vet ingen utom utvecklarna. De har inte sagt något om vilken setting eller dylikt. Ska dom lira modern tid igen? Eller Korea? Vietnam? WW1? Eller tillochmed efter BF2142?
Försiktigt optimistisk tills vidare, vill veta vad det handlar om innan jag hetsar upp mig.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Hoppas på multiformat. FPS på PC är alldeles för besudlat med fuskare och skit.
Skojar du? Fuskare finns överallt, dom hittar alltid ett sätt.
Bara gå in på youtube å kolla efter "Rapidfire controllers" eller "Lag-switch". Båda sakerna är hårdvaru modifikationer som ger fuskarna extrema fördelar. Visst hade det gått att fixa de problemen genom mjukvara (tror inte det hänt än), men det visar hur långt vissa folk går för att få ett oförtjänt övertag.
Vem behöver moddade kontrollers när man kan klicka fort, har blivit bannat flera gånger för det i cod
Sen att dom inte lagt in en spärr för hur fort du får skjuta i cod med en del vapen fattar jag inte.
Hur ska de kunna konvertera cod-spelare när många av de som lirar cod gör det just för att det är ett spel utan fordon och enorma terränger? BF2 är bland det tråkigaste jag spelat i fps-genren, och cod-serien är förmodligen den roligaste. Mig lär de inte övertyga om de inte ändrar något fruktansvärt på deras gameplay.
Dice mjölkar i sann EA anda, men jag hoppas ändå på att dem gör det bra den här gången
Jag förstår inte detta.
50 spänn på att du är en sån som hatar Battlefield och skriker COD 4 ever.
SÅ FORT det kommer någon uppföljare till något. Så sitter det alltid någon och skriker : ÖÖÖÖÖH MJÖLKNING!!! WTFWTFWTF!
Snälla lägg av!
Du skulle få skrika i evigheter om du skulle skrika mjölkning åt alla uppföljare!
Säger du det också när dom patchar ett spel?
Wii like to play? Or Do Wii?
att folk inte tröttnar på alla otaligt många FPS spel som släpps
edit: stavfel.
Orka vara så jävla trångsynt..
Så alla fps eller alla rts eller alla mmo eller alla rpg är precis lika dana för fan människa vad förväntar du dig .. 5e dimensionens innovation?
Själv kör jag i princip bara fps och nej tröttnar aldrig kan ju knappast säga att Cod är likt BF eller att BF är likt AVP eller AVP likt Armed Assault..
Hint: Temat är WW2, kom ihåg var ni läste det först.
var inte från dig, hört folk säga det innan, dock säger jag imot, det kommer vara samma runt samma tid som i bf2, och modern warfare.
Tror det blir modern tid, fast några år i framtiden ev. några år bakåt. Tror nästan WW2 skulle blir fail, men man vet aldrig. Dice har säkert några äss i ärmen.
Ett framtidskrig utan laser och sånt tjafs skulle nog vara skojj.
Själv kommer jag antagligen köpa ny hårdvara veckorna innan release BF3 gav mig en anledning till att köpa.