Sjuk humor :)

Medlem
Skrivet av EliasN:

Han har uppenbarligen psykiska problem och behöver behandling. Jag skulle tro att han inte skulle följa med frivilligt och då är det bara att ta med honom med tvång.

Humor är något bra, men det kan lätt missbrukas. Nämnda sida är ett bra exempel på det.

Men herregud, mannen... Han har ritat några bilder för att shockera, och därmed hör han självklart hemma på psyket? Didn't think that throu did ya? (det hoppas jag iaf).

Medlem

Om ni vill höra skämt med riktig humor, gå in på www.jokersupload.com


signatur

hejsanhejsanhejsan

Avstängd
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av EliasN:

Han har uppenbarligen psykiska problem och behöver behandling. Jag skulle tro att han inte skulle följa med frivilligt och då är det bara att ta med honom med tvång.

Humor är något bra, men det kan lätt missbrukas. Nämnda sida är ett bra exempel på det.

Men herregud, mannen... Han har ritat några bilder för att shockera, och därmed hör han självklart hemma på psyket? Didn't think that throu did ya? (det hoppas jag iaf).

Varför skulle han göra det? Uppenbarligen blir inte särskilt många i den här tråden chockerade (det stavas med ch på svenska). Att bara göra en serie för att chockera utan att ha något motiv med det är en helt annan sak än att göra en serie för att provocera med ett mål i sikte. Denna människa är, med tanke på seriens karaktär, en människa i behov av hjälp.

Medlem

Det kan bero på att man själv inte tar allt särskilt seriöst i den där serien?
Är fan omöjligt att förklara varför man tycker det är kul, men om vi säger såhär ; Om det hade varit riktiga berättelser hade man absolut inte skrattat, men nu är det bara så... Överdrivet och mycket att det blir kul.

Iallafall så finns det då jävligt många människor som behöver hjälp med tanke på att det tydligen är många som skrattar åt det här.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Elias har taskig humor.
Du behöver nog låsas in!!!!!!

Medlem
Skrivet av EliasN:
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av EliasN:

Han har uppenbarligen psykiska problem och behöver behandling. Jag skulle tro att han inte skulle följa med frivilligt och då är det bara att ta med honom med tvång.

Humor är något bra, men det kan lätt missbrukas. Nämnda sida är ett bra exempel på det.

Men herregud, mannen... Han har ritat några bilder för att shockera, och därmed hör han självklart hemma på psyket? Didn't think that throu did ya? (det hoppas jag iaf).

Varför skulle han göra det? Uppenbarligen blir inte särskilt många i den här tråden chockerade (det stavas med ch på svenska). Att bara göra en serie för att chockera utan att ha något motiv med det är en helt annan sak än att göra en serie för att provocera med ett mål i sikte. Denna människa är, med tanke på seriens karaktär, en människa i behov av hjälp.

Okej, om det nu inte är att CHokera han är ute efter, vad tror du det är då? Jag antar att du tar för givet att han försöker skicka hemliga budskap till folk som läser den, annars ser jag verkligen ingen anledning för dig att reagera som du gör.

Det är som killen i USA som blev inlåst(eller vad han blev) när han skrev en novell om zombier i skolan, jag antar att det var "rätt" i din mening också?
Snälla, ta en reality check.

Avstängd
Skrivet av Greger:

Det kan bero på att man själv inte tar allt särskilt seriöst i den där serien?
Är fan omöjligt att förklara varför man tycker det är kul, men om vi säger såhär ; Om det hade varit riktiga berättelser hade man absolut inte skrattat, men nu är det bara så... Överdrivet och mycket att det blir kul.

Det hoppas jag verkligen inte. Visst, överdrifter kan vara kul, men det där är inte bara överdrivet.

Citat:

Iallafall så finns det då jävligt många människor som behöver hjälp med tanke på att det tydligen är många som skrattar åt det här.

Uppenbarligen.

Skrivet av Fraizer:

Okej, om det nu inte är att CHokera han är ute efter, vad tror du det är då? Jag antar att du tar för givet att han försöker skicka hemliga budskap till folk som läser den, annars ser jag verkligen ingen anledning för dig att reagera som du gör.

Det är som killen i USA som blev inlåst(eller vad han blev) när han skrev en novell om zombier i skolan, jag antar att det var "rätt" i din mening också?
Snälla, ta en reality check.

Nej, det tror jag inte. Däremo tror jag att han har något fel på sitt fantasicentra. Även om han avsäger sig allt sånt där så kommer det någonstansifrån. Han sitter och hittar på det där.

Eftersom jag inte vet mer än det du skriver nu om den där killen så kan jag inte säga särskilt mycket kring det fallet, men om de låste in honom måste de ha haft bra skäl för det.
Jag tycker att det låter konstigt, men som sagt måste de ha haft goda skäl för det.

Medlem

Och att en kille på internet säger "Han måste vara sjuk i huvudet som håller på sådär" är tillräckligt i detta fallet?
Nu blir man ju nästan lite sugen på att dra igång paint och göra en sjuk serie...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Avstängd

Det säger jag inte. Jag menar inte att jag skulle gå till domstol eller liknande med detta. Jag menar att om jag hade haft den makten hade jag sett till att han hade fått vård.

Medlem
Skrivet av EliasN:

Däremo tror jag att han har något fel på sitt fantasicentra. Även om han avsäger sig allt sånt där så kommer det någonstansifrån. Han sitter och hittar på det där.

Bevisar inte det faktum att han fick fram de där morbidheterna ur skallen (som korsar de barriärer som "vanligt" folk har) att hans fantasi funkar galant ?


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Kan hålla med om att långt ifrån alla ER-stripparna är roliga - men samtliga med Mr. Brown är fullkomligt genialiska


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Avstängd
Skrivet av nagash:

Bevisar inte det faktum att han fick fram de där morbidheterna ur skallen (som korsar de barriärer som "vanligt" folk har) att hans fantasi funkar galant ?

Om jag fantiserar om att hugga huvudet av dig och äta upp hjärnan fungerar min fantasi normalt? Nej, just det.

Medlem

Det är skillnad på att komma på tanken och verkligen vilja genomföra det man kommer på.

Medlem
Skrivet av EliasN:
Skrivet av nagash:

Bevisar inte det faktum att han fick fram de där morbidheterna ur skallen (som korsar de barriärer som "vanligt" folk har) att hans fantasi funkar galant ?

Om jag fantiserar om att hugga huvudet av dig och äta upp hjärnan fungerar min fantasi normalt? Nej, just det.

Jag skulle nog säga att den funkar fullt normalt. Men varför hugger du av huvudet om det är hjärnan du vill åt? Ett snitt strax ovanför öronen borde väl funka bättre?

Tror f.ö. inte att Thomas Harris skulle uppskatta dina åsikter...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Avstängd
Skrivet av Fraizer:

Det är skillnad på att komma på tanken och verkligen vilja genomföra det man kommer på.

Skillnaden mellan tanken och handlingen är att tanken inte är utförd.

En flyktig tanke är en sak, men jag pratar om fantasier.

Skrivet av w4rhog:

Tror f.ö. inte att Thomas Harris skulle uppskatta dina åsikter...

Vem är Thomas Harris?

Medlem
Skrivet av EliasN:

Nej, det tror jag inte. Däremo tror jag att han har något fel på sitt fantasicentra. Även om han avsäger sig allt sånt där så kommer det någonstansifrån. Han sitter och hittar på det där.

Med all respekt så tror jag inte att du är rätt person att sitta och kritisera andra personers fantasier.

Medlem
Skrivet av EliasN:
Skrivet av w4rhog:

Tror f.ö. inte att Thomas Harris skulle uppskatta dina åsikter...

Vem är Thomas Harris?

En sjuk kille som fantiserade om att äta hjärnor och annat räligt. Han hade dessutom den makalösa fräckheten att ge ut skiten i bokform. Flera av hans böcker har filmatiserats, kanske har du sett "När lammen tystnar" eller "Hannibal"?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av Greger:

ostmjuk hamster ; Inget antar jag
Milky_81 om du vill se på sjuk humor så bör du kolla in http://electricretard.com/

Ser inte humorn i det där heller. Finns absolut inget i det där som kan uppfattas som underhållande, bara sjuka och provocerande bilder.


signatur

<3

Inaktiv

Ingen som sett HappyTreeFriends?


signatur

Antec 900, Asus P5KC, 2gb 800mhz RAM, Intel Core2Duo E6750 2.66Ghz, Sapphire Radeon x1950PRO 512mb, Corsair 520w, Creative SB X-Fi XtremeGamer.

Avstängd
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av EliasN:
Skrivet av w4rhog:

Tror f.ö. inte att Thomas Harris skulle uppskatta dina åsikter...

Vem är Thomas Harris?

En sjuk kille som fantiserade om att äta hjärnor och annat räligt. Han hade dessutom den makalösa fräckheten att ge ut skiten i bokform. Flera av hans böcker har filmatiserats, kanske har du sett "När lammen tystnar" eller "Hannibal"?

Vad har Thomas Harris med saken att göra - eller rättare sagt, vad spelar det för roll om han godkänner mina åsikter eller inte?

Medlem
Skrivet av EliasN:
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av EliasN:
Skrivet av w4rhog:

Tror f.ö. inte att Thomas Harris skulle uppskatta dina åsikter...

Vem är Thomas Harris?

En sjuk kille som fantiserade om att äta hjärnor och annat räligt. Han hade dessutom den makalösa fräckheten att ge ut skiten i bokform. Flera av hans böcker har filmatiserats, kanske har du sett "När lammen tystnar" eller "Hannibal"?

Vad har Thomas Harris med saken att göra - eller rättare sagt, vad spelar det för roll om han godkänner mina åsikter eller inte?

"Godkänna" har jag aldrig sagt. Försök se sambandet mellan ditt nedanstående uttalande och Thomas Harris, som uppenbarligen haft färgstarka fantasier om såväl hjärnätning som kroppsdelsbefriande. Du säger ju i princip att Harris och hans likar är onormala, vilket skulle kunna tolkas som nåt positivt - fast jag gissar att det inte är så du menar.

Skrivet av EliasN:
Skrivet av nagash:

Bevisar inte det faktum att han fick fram de där morbidheterna ur skallen (som korsar de barriärer som "vanligt" folk har) att hans fantasi funkar galant ?

Om jag fantiserar om att hugga huvudet av dig och äta upp hjärnan fungerar min fantasi normalt? Nej, just det.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Avstängd

Jag har inte sagt att han är onormal utan att han behöver hjälp.

Medlem
Skrivet av EliasN:

Jag har inte sagt att han är onormal utan att han behöver hjälp.

Han behöver hjälp eftersom hans "fantasi inte fungerar normalt"? Det är rätt, tvinga den jäveln att rätta in sig i ledet!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Iofs så är det ju helt möjligt att 'komma på' såna där saker om man kollar på nyheterna och använder internet dagligen.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av EliasN:

Nej, det tror jag inte. Däremo tror jag att han har något fel på sitt fantasicentra. Även om han avsäger sig allt sånt där så kommer det någonstansifrån. Han sitter och hittar på det där.

Med all respekt så tror jag inte att du är rätt person att sitta och kritisera andra personers fantasier.

Slamdunk, homerun, hole-in-one, KO all in one!:up:


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

Grotesco har ju gott om sjuk humor.:heart:

Annars är ju Invader Zim det bästa!

Jag tycker grotesco har en överdriven humor

12
Skriv svar