The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Fem års väntan är över - när en viss Riddick på nytt är föremål för spelbranschens uppmärksamhet är svarta linnen, goggles och 3 mm snagg åter high fashion. Följ med FZ när vi tar en tur genom rymdskeppet Dark Athenas innanmäten.
#starbreeze, #the-chronicles-of-riddick-escape-from-butcher-bay, #the-chronicles-of-riddick-assault-on-dark-athena, #thief-the-dark-project, #doom-3-2, #dead-space, #tigon-studios, #half-life-2, #crysis
TACK bara en 2a blev besviken när gamereactor gav det en 8a.
hatar spelet tack för mig
Men om man gillade butcher bay borde ju detta vara bra också?
Borde och borde... Spelen är på sätt och vis olika. Butcher Bay var smygande, pusslande och slagsmål, Dark Athena känns mer linjärt och mer actionorienterat. Det är inte dåligt, som sagt, men det är tveklöst sämre.
Tycker faktiskt betyget är konstigt. Det går helt emot vad branchen verkar tycka i övrigt. Ser man till alla andra stora "spelsidor" på nätet så har inte spelet fått sämre betyg än 7/10...
"Branschen" tyckte att Far cry 2 var ett bra spel.. säger en del om "Branschen" tycker jag.
Tycker faktiskt betyget är konstigt. Det går helt emot vad branchen verkar tycka i övrigt. Ser man till alla andra stora "spelsidor" på nätet så har inte spelet fått sämre betyg än 7/10...
"Branschen" tyckte att Far cry 2 var ett bra spel.. säger en del om "Branschen" tycker jag.
+1
+1
+2
Grejen är väl som sagt att tyckte man butcher bay var grymt så kanske det är ett bra köp då man får Dark athena + butcher bay med updaterad grafik.
Blev själv positivt överraskad när Butcher bay kom då grafik var som sagt tidigare grym för sin tid så det kanske blir att köpa detta när det är rea på det.
Det är det som gör FZ så bra. De är en av de få spelsidor som fortfarande har tillräckligt med integritet för att kapa dagens flodvåg av skitspel trots bländande grafik och kritikerjubel på annat håll.
Keep it up!
Grymt besviken på resensenten och betyget är helt obefogat!
Kikade på http://www.metacritic.com av 40 resentioner är det runt 90-80% i betyg, svt gav den 5/5, denna resention gör mig bara ledsen.. 40% är ett skämt, nästan så att man tror att det är aprilskämt.
Tycker spelet är helt klart värt 4.5/5
Grymt besviken på resensenten och betyget är helt obefogat!
Kikade på http://www.metacritic.com av 40 resentioner är det runt 90-80% i betyg, svt gav den 5/5, denna resention gör mig bara ledsen.. 40% är ett skämt, nästan så att man tror att det är aprilskämt.
Tycker spelet är helt klart värt 4.5/5
Hmm, första posten, två edits, har vi Starbreeze på besök här?