Bästa och sämsta upplevelsen du någonsin varit med om?

Medlem

Bästa:
Utlandsresor med familjen har alltid varit något speciellt

Sämsta:
När min hund, som var en nära vän i 12 år, gick bort.

Skrivet av CastorFiber:

Sämsta: Alltså... folk som inte kan köra bil är min vardags lågvattenmärke så ofta att det måste vara det sämsta med min tillvaro - Jag hatar dem alla, de som kör för sakta, de som kör för fort, de som tror de hinner, de som ligger för nära, de som väntar på min parkeringsplats 1/2 meter bakom min bil, de som inte kan högerregeln, de som parkerar lite där de vill, de som stannar på motorvägen för att prata i mobilen, de som prejar en när man skall på motorvägen, de som tror att en omkörning är en inbjudan att tävla, de som panikbromsar då de ser en polisbil, de som panikbromsar vid en fartkamera, de som inte vågar köra in i en rondell förrens den är helt tom, folk som inte kan se över ratten, fotgängare som tror att alla stannar för att lagen säger att de måste, cycklister som tror de är fotgängare, folk som cycklar mitt i vägen, busschaufförer som bara kör när de vill utan hänsyn, lastbilar som bara blundar och kör ut i korsningar, folk som tror de kan vinna tid vid köbildning genom att köra extra länge i omkörningsfilen eller på vägrenen, folk som trycker på rödljusen och går utan att vänta på grön gubbe... jag kan hålla på i timmar.

Jag vet preciiis vad du menar. När jag pluggade i Eksjö så pendlade jag med bil, fram och tillbaka, från Jönköping varje dag. Efter ett tag satte dom upp fartkameror på sträckan mellan Nässjö och Eksjö, och helt plötsligt så åkte bilar 20km/h under hastighetsgränsen. Jag kan definitivt se mig själv gå 'Postal' där om jag hade behövt fortsätta åka den sträckan än idag.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Kaempestore:

Bästa:
Att ha de bästa 4 åren i sitt liv med en tjej.

Sämsta:
Att få sitt hjärta krossat av samma tjej

What ever happened to the young man's heart swallowed by pain, as he slowly fell apart.

Medlem

Bästa: när jag tog körkortet, skulle vilja uppleva det igen

Sämsta: strul med min ex och hennes sjuka familj

Inaktiv

Helvete alla här är ju över 18. Helt sjukt


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

aa, det är väll ingen dagis kanal?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Bästa: När jag fick köra ner handen i byxan på en tjej för första gången när vi låg i hennes säng:) det var helt obeskrevligt underbart!:)

Sämsta: Var den dagen det tog slut med hon:(


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Helvete alla här är ju över 18. Helt sjukt

Kanske lite OT, men för några få år sedan så var medelåldern på en gamer 25 år. Och den går inte ner med tiden direkt.

Medlem

bästa: Att bara känna alla mina underbara polare.

sämsta: när två av mina polare dog under en två månaders interval för 2,5 år sedan. Sjuka är att bådas hjärta gav vika.. vid en ålder av 23

Medlem

hmm, jag har nog börjat bli lite känslokall/likgiltig... kan inte nämna någon riktigt "WEHOO!-känsla" eller någon sämsta upplevelse heller... jag bara puttrar på i mitten av känsloomfånget.

men som bästa upplevelse så får jag nog säga när jag plockade MC-körkort (lätt mc) vid 16 års ålder.
så jävla ägande att kunna köra på bakhjulet/blåsa på i ca 130 km/h medan andra på körskolan samt nissar i högstadiet kämpade med att sega sig fram i sina epa-traktor/A-traktor i 30 km/h


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Bästa: En resa i asien.

Sämsta: När min kusin kom på mig när jag satt och runkade. Hon var 20, jag femton. Känslig ålder...JOBBIGT!

Inaktiv

Bästa: När det går bra (nej, inte sex..) med någon tjej man avgudat skitlänge. Även om alla utom den nuvarande tagit slut (duh) så känns det helt otroligt när jag tänker tillbaka på det. Hur man träffades. När man visade sina känslor första gången. Första kyssen. Ja, ni vet. En otrolig känsla av att vara fullbordad.

Sämsta: Släkt/familjemedlemmar som missbrukar alkohol och/eller droger är ett kontinuerligt inslag i mitt liv som inte är så kul, och som alltid är med mig. En familjemedlem blev också anklagad för att ha förgripit sig på en 2-årig flicka (vilket såklart var bullshit, och det löste sig sen, så..)

Inaktiv

Bästa: Insåg livet är exakt vad man gör det till, ryckte ur mig ur sängen och började göra något min situation (övervikt, deppresion,) och det gick vägen. Var nog det bästa jag har varit med om.

Sämsta: Var nog den perioden i mitt liv när inget dög och allt var skit nu ser man iaf lite mer positivt på livet.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

12
Skriv svar