lustig intervju med SD-representant..

Inaktiv

gullefjun: ja, sparka ut stolpskotten har dom väl gjort sen dom började i den rasistiska rörelsen "BSS" som kids med rakad skalle sprang runt och kladdade överallt.
dom har sparkat i princip hela jävla partistyrelsen flera ggr om för att rensa ut nazisterna och de med våldsam bakgrund.
hur länge ska dom sparka ut folk innan du inser vad dom är för människor?
det är så jävla roligt.. läst flera intervjuer med andra mellan/topp-höns i SD som rasar(pun intended) mot invandrarvåldet.. när dom själva konfronteras med att dom är dömda för våldsbrott mumlar dom nåt om att det var en SPECIELL situation och att det inte har med saken att göra, minsann! ^^

ghoül: dom kör mer på stilen att invandringen är _roten_ till alla problem, inte ett stort problem i mängden
enkla lösningar till svåra frågor = många väljare


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Varför skulle det vara odemokratiskt att etablerade partier inte sammarbetar med SD?

I en demokrati får man väl sammarbeta med vem man vill, att tvingas till sammarbete låter i mina öron ganska odemokratiskt.

Fast dom som kommer med sådana argument brukar kanske inte tänka efter så mycket innan dom beslutar sig vart dom står i olika frågor .

(edit)

Dessutom hade alla stora partier i valet den klart uttalade ståndpunkten att man inte skulle sammarbeta med SD på något sätt. Det medför att 80-98% (beroende på var du bor och vilket val du räknar med, kommun, landsting eller regering) Röstade för att man inte skulle sammarbeta med SD. Dvs partierna håller i dagsläget vad dom lovade och följer sina väljares önskningar.


signatur

Japp, jag är skitkass på att stava, hoppas att du kan ha överseende med det :-)

Medlem
Skrivet av DarthZ:

Varför finns det "illegal" invandring? Jag menar, alla riktigt kriminella och dåliga människor tar sig ju in ändå.

Enkelt Du får inte bosätta dig i sverige utan tillstånd förutom vissa iundantag därav så kallas det illegal invandring har inget med ras eller trosbekännelse att göra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

12
Skriv svar