BAFTA-nomineringar avslöjade

Medlem
BAFTA-nomineringar avslöjade

CoD4 nominerad till bästa karaktär och handling... spelade jag och de samma spel?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Hur kan NHL 09 inte vara nominerat i bästa sportsspel?


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Bästa spel nomineringarna skrattar jag åt.

Inaktiv

NHL 09 inte nominerat till bästa sportspel, det är ju inte rimligt

Medlem

VAD FAN. borde inte Metal Gear Solid vara nominerad till bästa Karaktär och handling

Medlem

[quote=Mikzarn]Bästa spel nomineringarna skrattar jag åt.[/quote

SKrattar åt hela listan

Medlem

Kul att Super Mario Galaxy fick lite glans iaf, trodde det skulle bli helt bortglömt.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Skrattar åt alla som blir upprörda över listan


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:

Skrattar åt alla som blir upprörda över listan

Handlar väl inte om att bli upprörd, men den är minsann lite konstig i vissa avseenden. Britterna vill alltid flirta med USA och där borta älskar dom ju spel där de fortfarande får vara hjältar (Dvs. typ endast WW2-spel).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av BearClaw:

Skrattar åt alla som blir upprörda över listan

Handlar väl inte om att bli upprörd, men den är minsann lite konstig i vissa avseenden. Britterna vill alltid flirta med USA och där borta älskar dom ju spel där de fortfarande får vara hjältar (Dvs. typ endast WW2-spel).

Precis, samt kollar man på mest köpta spel där så börjar man att undra. Deras val av spel är väldigt olikt vad vi spelar här.

Inaktiv

Tragikomisk lista.

Medlem

Cod4 var defentivt ett av förra årets bästa spel! helt sjukt vad mäktigt det var, annat än skiten du pumpat ut förut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av MrLongbow:

NHL 09 inte nominerat till bästa sportspel, det är ju inte rimligt

De kanske råkade spela pc-versionen

Medlem

Släpptes inte Super Mario Galaxy 2007?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:

Cod4 var defentivt ett av förra årets bästa spel! helt sjukt vad mäktigt det var, annat än skiten du pumpat ut förut!

cod 4 släpptes 2007.....

Medlem

Att inte Metal Gear Solid 4 var med bland "Bästa handling och karaktärer" måste ju vara bland det konstigaste...Tråkig att ett så bra spel inte får så mycket creds som det bör ha. Får hoppas att den vinner dem andra kategorierna som den var med i!

Medlem

Flera spel är ju från 2007, CoD 4, Assassin's Creed (konsoll versionerna), Mass Effect (360-versionen), Super Mario Galaxy och Rock Band kom 2007 i USA.

Dåligt att inte Crysis Warhead kom med i teknisk bedrift.

Medlem

heja Call of Duty!!!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Trist lista. Det är ju samma spel i alla nomineringar. Bad Company borde varit nominerad för bästa ljud och Mass Effect borde ha varit nominerad för mer än bara "Bästa handling och karaktärer".

Medlem

Alla har redan uttryckt min kritik, så jag kan ju bara hoppas att eventuell respekt för det här priset redan har försvunnit.

Inaktiv

skadad lista men call of duty 4 förtjänar sitt iallafall


signatur

ToMZoN

Medlem
Skrivet av Nimr0d:

Hur kan NHL 09 inte vara nominerat i bästa sportsspel?

Undrar jag med, jag som satt och tänkte "jaa NHL är är ju den mest givna vinsten". Så var det inte ens nominerat, haha, sanslöst.

Medlem

Bästa handling och karaktärer och Bästa tekniska bedrift borde gå till GTA IV enligt mig


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Inaktiv

fable 2 o fallout 3 fick PÅ TOK för många nomineringar..


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Gen
Medlem

Årets raspberry borde gå till AoC

Medlem

Dom på Bafta har nog sniffat för mycke lacknafta.

1
Skriv svar