När jag startar BF så startar den auto en bana

Inaktiv
När jag startar BF så startar den auto en bana

Hej,

när jag startar mitt BF så automatiskt efter inloggningen så startar den en bana åt mig.

Hur kan jag ta bort detta?


signatur
Inaktiv

gå in i options och kolla efter (sitter på jobbet och kommer inte på vad det heter) något som kan vara av sammanhang.

Eller så kan man skriva +restart i genvägen till BF2 har jag för mig eller så var det +menu, men man kan skriva både två.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Inaktiv
Skrivet av Pascal:

gå in i options och kolla efter (sitter på jobbet och kommer inte på vad det heter) något som kan vara av sammanhang.

Eller så kan man skriva +restart i genvägen till BF2 har jag för mig eller så var det +menu, men man kan skriva både två.

Kan inte kolla efter något jag inte vet vad jag ska kolla efter

hojta gärna till om du kommer på hur man skriver det


signatur
Inaktiv

Hmm måste kolla när jag kommer hem, jag vet att den finns där för jag störde mig på samma sak...

Använder Xfire för att hoppa in på servrar så jag har inte ändrat det på ett tag.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Inaktiv
Skrivet av Pascal:

Hmm måste kolla när jag kommer hem, jag vet att den finns där för jag störde mig på samma sak...

Använder Xfire för att hoppa in på servrar så jag har inte ändrat det på ett tag.

Ok. Varför använder man det dära Xfire egentligen? varför ha igång skiten? det slöar ju bara ner datorn


signatur
Medlem

loggar du in på med "play online" eller vad det nu heter


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Oj sorry killen men jag var på lan hela helgen så jag glömde av att kolla =P

Xfire drar knappt någonting, tänk dig en förbättrad version av msn fast för Spel.


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Inaktiv
Skrivet av Pascal:

Oj sorry killen men jag var på lan hela helgen så jag glömde av att kolla =P

Xfire drar knappt någonting, tänk dig en förbättrad version av msn fast för Spel.

Lugnt. Nu startar den inte spel när jag öppnar upp BF.. Den är verkligen underlig


signatur
Inaktiv
Skrivet av Fanster:

loggar du in på med "play online" eller vad det nu heter

Menar du när man ska logga in med sitt anv å lösen?


signatur

Om inte jag minns helt fel så finns där från början två olika ikoner med bf2 på skrivbordet!
Den enda är battlefield 2, och den andra är i stil med "spela online nu" eller liknande! Om du trycker på spela online nu så kommer den automatiskt att leta upp en server för dig då du loggar in. Det är den andra ikonen du måste trycka på för att komma in "som vanligt".
Kan detta vara ditt problem?

Inaktiv

var det inte att man skall skriva +restart 1 i ikonen ?


signatur

=FU= pascaldawid =Frelancer Union=

Medlem
Skrivet av Valleymountain:

Om inte jag minns helt fel så finns där från början två olika ikoner med bf2 på skrivbordet!
Den enda är battlefield 2, och den andra är i stil med "spela online nu" eller liknande! Om du trycker på spela online nu så kommer den automatiskt att leta upp en server för dig då du loggar in. Det är den andra ikonen du måste trycka på för att komma in "som vanligt".
Kan detta vara ditt problem?

Förmodligen är det så. Det finns två genvägar, de ena är en play online genväg som automatiskt laddar en bana. Samma sak finns att välja när man stoppar i skivan och startmenyn öppnas. antingen väljer man spela online, eller så väljer man starta "normalt" med meny.
Han måste bara välja rätt...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar