Call of Duty 4 suger

Medlem

Jadu, förstår inte vad alla ser hos det här liret.. visst det är bra men UI'n är det värsta jag har sett på pc någonsin i ett fps.. suddig som fan är den och siktet är också suddigt ochjag kör allt på max i grafikväg.. Singelplayer hade riktigt nice story dock!!:) ne, tacka vet jag COD - United Offensive!

Medlem

Testa att stänga av Depth of Field.

Medlem
Skrivet av |scrubs|:

Faaan, jävligt ojämnt är det online . 70 procent av spelarna är level 55, 25 procent är 10 eller mindre . Roligt för oss nya spelare att spela, man dör hela tiden . Ingen ide att spela känns det som : [

När man går upp i level på CoD4 blir man inte bättre vapnen blir inte starkare bara för det, man får bara mer valmöjligheter. Till exempel, man får mitt favorit vapen redan på level 4 då man kan göra sitt egen SET

Bara för att testa gjorde jag ett ny konto på CoD, alltså var jag level1, men trots det var jag nästan alltid på TOP5


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Jag har själv kört om min rank 3 gånger. Jag tyckte inte det gjorde något för att då hade man ett mål med allt dödande:P Hah... Det gick rätt snabbt för mig också så det var bara roligt. Nu dock vill jag helst ha kvar min rank för alla skins och så. Red skins! Collectarn! Spelet är lite buggigt ja. T ex om man väntar på att respawna och en snubbe laddar och man själv använder det vapnet så laddar man själv om när man respawnar. Det är stört. Bomben kan explodera efter att rundan är slut i s & d. Massa glitches finns det.... Men ett bra spel i övrigt.

Inaktiv

Jag har cod4 på ps3 och när jag klickar på find game så ska det komma upp en lista där det ska stå team deathmatch free for all osv. Men det kommer bara upp en ruta där det står downloading game settings. en gång stod det så i 1 TIMME OCH 40 MIN!! är det nån som har en lösning eller känner igen problemet??

Inaktiv
Skrivet av X-TroNiC:

Jadu, förstår inte vad alla ser hos det här liret.. visst det är bra men UI'n är det värsta jag har sett på pc någonsin i ett fps.. suddig som fan är den och siktet är också suddigt ochjag kör allt på max i grafikväg.. Singelplayer hade riktigt nice story dock!!:) ne, tacka vet jag COD - United Offensive!

Jadu, jag tänkte samma sak angående suddigheten i HUD:en första gången. Men relativt snabbt snubblade jag in på en hardcore server, och sen dess har jag inte spelat något annat än hardcore. Så mycket roligare och så mycket skönare känsla utan HUD osv.....

Medlem

Testa spelet som det är tänkt att spelas i ligor/clan i tävlingar med PAM4 rank aint nothing buta number xD (dejavu???)

Medlem

PCW i cod4 är grymt skoj och dom som snackar om att spelet är obalanserat WTF? Noobs eller vad?


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

hoppas du har patchat spelet annars så är du noob.


signatur
12
Skriv svar