Se Wanteds skruvade action
Tyckte både det såg segt ut och kändes kantigt i animationerna.
Verkar inte bli någon höjdare direkt.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Har dem inget annat att komma med än att skruva skott? Det är ju det enda de pratar och visar om...
Njae, spelet verkar sakna känsla och djup...
Sakna känsla och djup, Det säger du efter 3 min långt clip?
Jag skrev "verkar" om du inte lade märke till det! Och det skrev jag efter att ha sett ett flertal filmer om det här spelet...
Det enda jag gillade var att han tog skydd bakom en matvagn och sen puttade den framåt. Borde finnas sån möjlighet i fler spel
precis vad jag tänkte säga.
Använda omgivningarna uppskattas, som i ngn skön hollywood-action. I gears of war fick man putta en bil som skydd i alla fall.
Håller med Whimsical om att ljuddesignen var ju katastrofal. Det ekade inne i ett flygplan som om man varit på Colosseum. Helt sjukt dåligt. Enda förklaringen skulle varit om spelaren var i något slags rus som gjorde att han var lite hög eller borta på något sätt, blodbrist kanske?
Var ju hiskeligt onödigt att kunna skruva kulorna också. Det var ju inte Wanted-känsla direkt. Där skjuter de ju headshots med en kula, här gjorde de skruvade kulorna ingen som helst verkan. Känns som en gimmick utan användningssyfte. En till skillnad mot filmen var ju att i filmen skruvar de över ganska långa avstånd jämfört med 4 meter runt en flygplanskorridor.
Sen finns det något jag stör mig ofantligt på i spel. Det är när spelaren gömmer sig bakom skydd, här var det serveringsvagnen. Man ser ju tydligt att hans huvud sticker upp över vagnskanten. Men inte träffar motståndarna honom för det.
Men allra värst var nog att inte hela flygplanet bröts sönder av all den skottlossningen. Nä, slutsatsen är att det blir nog ett snyggt men förbenat tråkigt spel.