FZ:s skattjakt igång - dag 1

Medlem

Lyckades få 6 ynka poäng efter mina 8 men sen tog det tvärstopp igen, och ja det fanns symboler kvar. Nej tryckte inte f5 utan klickade runt. Gjort allt ni har föreslagit men funkar ju inte. Om det är så att "It's a feature not a bug" så kan ni väl åtminstone klargöra det. Om det skulle vara meningen att det skulle vara så så skulle jag vilja veta vad det är som bestämmer att dom i toppen kan få så mycket poäng men jag som har klickat runt nästintill konstant sen det började fortfarande ligger på 14? Och ja, har tittat ordentligt efter rutor så att jag inte skulle råka missa något.

Inaktiv
Skrivet av J0hAnN48:

e ju ingen ide när jag väl såg denna nyhet så var ju alla rutor redan tagna, så 0 poäng till mej

Det är bara ett DS:) Se det positiva, imorgon finns nya och bättre priser;)

Medlem

Hur samlar man egentligen in symbolen? Tryckte först, och sen prövade jag ctrl+F5, men då försvann dem? Fått två sådana...


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Hmm.. Har fått upp två stycken ikoner och klickat på dem, men därefter har ingenting hänt =/

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Var i helvete kom Excerion ifrån, fattar inte hur han klarar av att komma från ingenstans och sedan in som 2a med minst 50 poäng Oo

Som sagt det är något skumt med Ex


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Nu har ni chansen att knipa 3:e platsen...fan tenta imon :). Man blir ju besatt

Medlem

Får man vinna förstapriset mer än en gång?

Medlem

Haha, stackars Tompa... ska fan ge dig en kram.

Förresten, hur är det med musen? Är den också ett pris åt vinnaren, eller random? Ser den inte som pris under kommande dagar.

Inaktiv

Har fått upp några rutor här o där man kan inte klicka på dom, ajja får försöka nån annan dag

glhf

Medlem

Ni skriver att ni ska börja vid 18-tiden och så börjar ni vid halv fem, något lurad man blir.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har provat att förbigå cachen (Ctrl + F5), att gå in i menyerna och rensa cachen, att starta om webbläsaren, att byta webbläsare, klickat på typ alla länkar ute i menyn osv. Jag har inte sett en enda symbol (och ja, jag har kollat skattjaktsidan och det har funnits symboler). La ner bra mycket tid på förra tävlingen och hade tänkt jag skulle satsa i den här också och se om jag kunde komma bättre till men nu verkar det vara ganska många som har problem och då känns det riktigt tråkigt. Hoppas problemen är åtgärdade till morgondagens omgång.

/ LordDaimos

Medlem

Whata, Fz is slowing down!!
Jag kan fan inte klicka nånstans :s....
Och sen kan man inte trycka på '' klicka här '' längre för den finns inte!


signatur

Wai

Medlem

Har provat att förbigå cachen (Ctrl + F5), att gå in i menyerna och rensa cachen, att starta om webbläsaren, att byta webbläsare, klickat på typ alla länkar ute i menyn osv. Jag har inte sett en enda symbol (och ja, jag har kollat skattjaktsidan och det har funnits symboler). La ner bra mycket tid på förra tävlingen och hade tänkt jag skulle satsa i den här också och se om jag kunde komma bättre till men nu verkar det vara ganska många som har problem och då känns det riktigt tråkigt. Hoppas problemen är åtgärdade till morgondagens omgång.

/ LordDaimos

Medlem

Har provat att förbigå cachen (Ctrl + F5), att gå in i menyerna och rensa cachen, att starta om webbläsaren, att byta webbläsare, klickat på typ alla länkar ute i menyn osv. Jag har inte sett en enda symbol (och ja, jag har kollat skattjaktsidan och det har funnits symboler). La ner bra mycket tid på förra tävlingen och hade tänkt jag skulle satsa i den här också och se om jag kunde komma bättre till men nu verkar det vara ganska många som har problem och då känns det riktigt tråkigt. Hoppas problemen är åtgärdade till morgondagens omgång.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Har provat att förbigå cachen (Ctrl + F5), att gå in i menyerna och rensa cachen, att starta om webbläsaren, att byta webbläsare, klickat på typ alla länkar ute i menyn osv. Jag har inte sett en enda symbol (och ja, jag har kollat skattjaktsidan och det har funnits symboler). La ner bra mycket tid på förra tävlingen och hade tänkt jag skulle satsa i den här också och se om jag kunde komma bättre till men nu verkar det vara ganska många som har problem och då känns det riktigt tråkigt. Hoppas problemen är åtgärdade till morgondagens omgång.

/ LordDaimos

Jo jävligt surt, frågan är dock om FZ ens tar det som har skrivits i tråden på allvar. Man kan ju hoppas på att dom inte ha skrivit nånting på ett tag för att dom är för upptagna med o fixa det... men men...

Medlem

Lägg gärna in nån funktion att välja bort hela tävlingen som ni gjorde med förra omgångens.

Medlem
Skrivet av sebulba666:
Skrivet av tysonayt:

Var i helvete kom Excerion ifrån, fattar inte hur han klarar av att komma från ingenstans och sedan in som 2a med minst 50 poäng Oo

Som sagt det är något skumt med Ex

Mjo...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Har inte sett en enda symbol de senaste 3 omgångarna.

Inaktiv

Lorddaimos, blev lite väl många svar va? ser nämligen 3 st med samma text

Medlem
Medlem
Skrivet av sebulba666:

Jag kan ej klicka på ikonen som ploppat upp står bara 60 sek kvar... ?

Samma här. Har tömt cache. Kör firefox 3.0.5.

Kul med tävlingar men den här verkar lika dödsdömd som den förra. Gör om, gör rätt.

Medlem

Det blev tre svar ja, fick en timeout mellan dem så jag backade och postade igen tills det gick och då låg alla tre där. Kunde radera en dock.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Drapan:

Jo jävligt surt, frågan är dock om FZ ens tar det som har skrivits i tråden på allvar. Man kan ju hoppas på att dom inte ha skrivit nånting på ett tag för att dom är för upptagna med o fixa det... men men...

Jag skulle tro det, John sitter nog just nu och letar febrilt efter problemet

Vill också lägga till att, förutom buggen med att vissa inte får upp nya rutor, detta system är mycket bättre än förra veckans. Captcha, inga symboler på nätter och bättre prisnivåer, bra gjort!

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av Drapan:

Jo jävligt surt, frågan är dock om FZ ens tar det som har skrivits i tråden på allvar. Man kan ju hoppas på att dom inte ha skrivit nånting på ett tag för att dom är för upptagna med o fixa det... men men...

Jag skulle tro det, John sitter nog just nu och letar febrilt efter problemet

Hoppas i alla fall.

Medlem

Det är väldigt bra att FZ lyssnat lite på kritiken efter förra omgången.

Ett problem är dock att sidan är så seg att det tar "evigheter" att ladda en sida. Om någon har bättre flyt än andra att ladda sidor har de en klar fördel. Detta kan vara lite svårt att komma undan med denna typ av tävling.

Medlem

Kan ni inte dra upp en low bandwidth version av FZ? Typ bara text.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Kan ni inte dra upp en low bandwidth version av FZ? Typ bara text.

Det skulle inte spela någon större roll. Bilderna har man redan cachat så de laddas ändå inte. Det som tar tid nu gissar jag är databasanropen i bakgrunden som säkert har det rätt tungt just nu.

/ LordDaimos

Medlem

Tror att jag också åkt på "inga poäng" buggen , säkert klickat runt på 50-100 sidor medans det fanns poäng att ta.
medans brorsan på sin dator här bredvid fick upp poäng efter ca 8 sidor.

Edit : om det är nån annan som har haft buggen men tagit sig ur , gjorde ni nått speciellt?

Medlem
Skrivet av Devildoll:

Tror att jag också åkt på "inga poäng" buggen , säkert klickat runt på 50-100 sidor medans det fanns poäng att ta.
medans brorsan på sin dator här bredvid fick upp poäng efter ca 8 sidor.

Edit : om det är nån annan som har haft buggen men tagit sig ur , gjorde ni nått speciellt?

Nope, nada, efter att ha testat o cleara cookies, cache, etc samt använt en annan egen dator och testat på kompis dator, etc så fortsatte jag bara o klicka och poof så funkade det efter ett tag.

Synd det inte gick till sig så vid Del 1 tävlingen :/

Medlem

Detta är TRÅKIGT!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Skriv svar