Och spelpaketet går till...

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Nu har jag sovit i ca 12 timmar, har huvudvärk men ett långt bad och en massa vatten på det så blir det säkert bra.
Själv satt jag med två skärmar varav den ena uppdaterade sidan med hur många symboler det fanns kvar och den andra letade jag symboler med, och med tidtagaruret på mobilen försökte jag tajma 60 sekunder.
Själv använde jag inget script, jag har varken dom kunskaperna eller önskan. Människa över maskin.

Vill även påpeka att jag startade EFTER tidsbegränsningen. När folk började skriva att "nu har man ju ingen chans" bestämde jag mig för att visa mig själv tvärtom.

Vill även tacka FZ för chansen att få ställa upp i tävlingen och för de otroligt grymma priserna, jag har användning för allt i paketet då jag sitter på en sketen gammal tv och mitt gamla orginalxbox "Dammkartongen".
Tack även för motståndet.

Efter 05:35 i söndags hur mkt jag än klickade med mitt konto så fick jag inga symboler, (jag satt i timmar och klickade efter åt och fick inte upp en enda symbol vi snackar över 200+ refreshes på flera olika delar av sidan så fort det kom symboler) det gick till sig en liten stund vid 13-14 tiden i söndags men jag hann bara fixa några symboler innan det vart samma fel igen.

Även om FZ påpekade att "det var på min sida felet låg och att jag skulle cleara cookies för att jag råkat tryckt på krysset" vilket jag inte köpte då jag kunde logga in med en kompis konto istället och direkt få upp symboler efter en 10-15 "F5's", och om jag loggade in hos en kompis så vart det inga symboler där heller, men med hans eget konto.. INGA problem.

Jag hade haft lätt o acceptera en förlust för att jag somnade, samt även om strömmen eller internet hade rykigt (men då hade jag nog bara farit till en kompis direkt istället) men nu loosade jag för att det var något konstigt med mitt konto (vilket jag borde ha bevisat)

Det var väldigt surt att se polly dra ifrån dom sista timmarna det gällde efter att man kämpat så hårt i 4 dagar, jag tog tyvvär totalt 3 st 2-3 timmars naps vilket gjorde att folk han komma ikapp och det var väl iofs det misstag som möjligen gjorde att jag förlorade, men jag var vaken 24/7 sedan lördagen och släppte inte blicken från sidan undertiden och jag han även gå om polly när han hade tagigt ikapp med typ en 18-20 poäng.

Men det är bara o gratullera polly, du kämpade hårt du med, men i slutskedet så vann du endast på tur och inget annat.

Tillsist till FZ det är ganska bevisat i mina ögon att problemet låg hos er på något vis och även om ni inte hittade felet igår så hoppas jag att ni fortfarande kollar lite sporadiskt.

Och nästa tävling ni gör, var snäll och fixa några timmars uppehåll för att låta tävlande sova. för det är näst in till självtortyr att knappt ha såvit något men det är en tortyr folk som vill vinna ändå kommer att göra om det är möjligt och enda sättet o vinna tävlingen.

Jag tror inte Polly hade varit särskilt glad om han hade förlorat tävlingen på samma grund som jag (och antagligen ingen annan heller) Så även om ni inte erkänner buggen försök att hitta den och fixa den, så detta inte händer någon annan i del 2.

Ber om ursäkt för lång text.

Medlem
Skrivet av Rhino:
Skrivet av Ankh:

Grattis till vinnarna!
Jag gav själv upp efter en mycket kort tid då jag insåg att jag har ett liv

Många som ger upp skulle nog säga så men jag vet inte om någon (som tjänar under exempelvis 50000 i månaden) skulle tycka att det var dåligt spenderad tid att vinna en TV + PS3 för 3,5 dagars "jobb". Vad hann du göra i ditt "liv" på den tiden? Gå på krogen på lördag och kyrkan på söndag? :$

Jag tjänar betydligt mindre än 50.000 om året. Jag umgicks med människor istället.

För övrigt menar du väl 50.000 om året? Jag vet inte många som tjänar 50.000 i månaden...faktum är att jag vet inte många som tjänar över 25000.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

asså till dig som nästan vann. skaffa ett jobb då det känns helt sjukt att du sov 6 timmar på flera dagar för att vinna det där.


signatur

che@left4dead.se
www.left4dead.se

Medlem

"Och nästa tävling ni gör, var snäll och fixa några timmars uppehåll för att låta tävlande sova. för det är näst in till självtortyr att knappt ha såvit något men det är en tortyr folk som vill vinna ändå kommer att göra om det är möjligt och enda sättet o vinna tävlingen."

Förmodligen är det väl frivilligt?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Förmodligen är det väl frivilligt?

Visst är det frivilligt men ju fler som är med och tävlar desto bättre och många kommer inte att orka bry sig om tävlingen om de måste sitta uppe halva natten för att ha en chans.

/ LordDaimos

Medlem

Grattis Jimmy!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

"Och nästa tävling ni gör, var snäll och fixa några timmars uppehåll för att låta tävlande sova. för det är näst in till självtortyr att knappt ha såvit något men det är en tortyr folk som vill vinna ändå kommer att göra om det är möjligt och enda sättet o vinna tävlingen."

Förmodligen är det väl frivilligt?

inte om du vill vinna en tävling som pågår 24/7

Inaktiv
Skrivet av Rhino:
Skrivet av Ankh:

Grattis till vinnarna!
Jag gav själv upp efter en mycket kort tid då jag insåg att jag har ett liv

Många som ger upp skulle nog säga så men jag vet inte om någon (som tjänar under exempelvis 50000 i månaden) skulle tycka att det var dåligt spenderad tid att vinna en TV + PS3 för 3,5 dagars "jobb". Vad hann du göra i ditt "liv" på den tiden? Gå på krogen på lördag och kyrkan på söndag? :$

håller med!

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Rhino:
Skrivet av Ankh:

Grattis till vinnarna!
Jag gav själv upp efter en mycket kort tid då jag insåg att jag har ett liv

Många som ger upp skulle nog säga så men jag vet inte om någon (som tjänar under exempelvis 50000 i månaden) skulle tycka att det var dåligt spenderad tid att vinna en TV + PS3 för 3,5 dagars "jobb". Vad hann du göra i ditt "liv" på den tiden? Gå på krogen på lördag och kyrkan på söndag? :$

Jag tjänar betydligt mindre än 50.000 om året. Jag umgicks med människor istället.

För övrigt menar du väl 50.000 om året? Jag vet inte många som tjänar 50.000 i månaden...faktum är att jag vet inte många som tjänar över 25000.

hoppas du menar i månaden !

Medlem
Skrivet av Excerion:
Skrivet av Punchbag Polly:

Nu har jag sovit i ca 12 timmar, har huvudvärk men ett långt bad och en massa vatten på det så blir det säkert bra.
Själv satt jag med två skärmar varav den ena uppdaterade sidan med hur många symboler det fanns kvar och den andra letade jag symboler med, och med tidtagaruret på mobilen försökte jag tajma 60 sekunder.
Själv använde jag inget script, jag har varken dom kunskaperna eller önskan. Människa över maskin.

Vill även påpeka att jag startade EFTER tidsbegränsningen. När folk började skriva att "nu har man ju ingen chans" bestämde jag mig för att visa mig själv tvärtom.

Vill även tacka FZ för chansen att få ställa upp i tävlingen och för de otroligt grymma priserna, jag har användning för allt i paketet då jag sitter på en sketen gammal tv och mitt gamla orginalxbox "Dammkartongen".
Tack även för motståndet.

Efter 05:35 i söndags hur mkt jag än klickade med mitt konto så fick jag inga symboler, (jag satt i timmar och klickade efter åt och fick inte upp en enda symbol vi snackar över 200+ refreshes på flera olika delar av sidan så fort det kom symboler) det gick till sig en liten stund vid 13-14 tiden i söndags men jag hann bara fixa några symboler innan det vart samma fel igen.

Även om FZ påpekade att "det var på min sida felet låg och att jag skulle cleara cookies för att jag råkat tryckt på krysset" vilket jag inte köpte då jag kunde logga in med en kompis konto istället och direkt få upp symboler efter en 10-15 "F5's", och om jag loggade in hos en kompis så vart det inga symboler där heller, men med hans eget konto.. INGA problem.

Jag hade haft lätt o acceptera en förlust för att jag somnade, samt även om strömmen eller internet hade rykigt (men då hade jag nog bara farit till en kompis direkt istället) men nu loosade jag för att det var något konstigt med mitt konto (vilket jag borde ha bevisat)

Det var väldigt surt att se polly dra ifrån dom sista timmarna det gällde efter att man kämpat så hårt i 4 dagar, jag tog tyvvär totalt 3 st 2-3 timmars naps vilket gjorde att folk han komma ikapp och det var väl iofs det misstag som möjligen gjorde att jag förlorade, men jag var vaken 24/7 sedan lördagen och släppte inte blicken från sidan undertiden och jag han även gå om polly när han hade tagigt ikapp med typ en 18-20 poäng.

Men det är bara o gratullera polly, du kämpade hårt du med, men i slutskedet så vann du endast på tur och inget annat.

Tillsist till FZ det är ganska bevisat i mina ögon att problemet låg hos er på något vis och även om ni inte hittade felet igår så hoppas jag att ni fortfarande kollar lite sporadiskt.

Och nästa tävling ni gör, var snäll och fixa några timmars uppehåll för att låta tävlande sova. för det är näst in till självtortyr att knappt ha såvit något men det är en tortyr folk som vill vinna ändå kommer att göra om det är möjligt och enda sättet o vinna tävlingen.

Jag tror inte Polly hade varit särskilt glad om han hade förlorat tävlingen på samma grund som jag (och antagligen ingen annan heller) Så även om ni inte erkänner buggen försök att hitta den och fixa den, så detta inte händer någon annan i del 2.

Ber om ursäkt för lång text.

Försökte mig på tävlingen också men sket sedan i den för att jag inte kände för det men det problemet du talar om stötte jag också på. 3 ggr under de 70 mynt jag hann plocka ihop.

Synd på förlusten men grattis ändå till dig och övriga vinnare.

Medlem

Grattis grattis.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grattis till alla er som vann och ett "gg" till FZ som hittade på en ny och skoj tävling, bra gjort:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Starkt jobbat alla ni som orkade peta in poäng i massor. Själv satt jag ett tag och drog in 200 points, sen gav musarmen upp och jag började bli konstig i huve't av allt letande. Kan nog lugnt påstå att FZ's servrar fick sig en rejäl belastningstest under tiden tävlingen pågick.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Grattis till vinnarna!

Medlem

Som sagt minska antalet symboler med en 10 potens eller kanske till med 100. Detta gör att de dyker upp så pass sällan att det inte går att sitta o spamma fram dom utan de som faktiskt besöker sidan och läser forumen etc har chans att få symboler. Att släppa ett par tusen stycken och låta folk ta en varje minut eller oftare gör det hela till en "farmar" tävling Men men. Trevligt med tävlingar och feta priser.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Skönt att se att priset det gick till någon arbetslös pajas utan liv och viktiga åtagande. Hoppas det fyller ut tomrummet. Själv avvarar jag hellre en halv lön på att köpa grejerna själv än att säga upp mig från jobb för att sitta och klicka på en ruta 3000 gånger. Jag tröttnade när jag kom upp till 10 poäng.

Verkligen en rättvis och genomtänkt tävling. Måste vara Einstein som ligger bakom. Tur att man inte gav sig in i skiten på allvar. Men mest skrattar jag åt de dårar som ägnade timmar åt att klicka utan att få ett piss.

Medlem

Hoppas verkligen att nästa tävling blir något för oss dödliga.

Medlem

Nej vinnaren klickade inte på några symboler.

Akta spamtävlingar med kryphål i fortsättningen.....


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Örm, grattis till vinnarna antar jag.

En sån drickande fågel som Homer använde sig av till att trycka på "Y" kanske vore något? Stort grattis till vinnaren! Nästa tar säkert du Excerion, hoppas på det i alla fall.

Medlem

Du tror inte de förändrar tävlingen nog mycket för att du ska behöva göra om allt då? Finns nog en anledning bakom att de inte förvarnar för långt innan med hur upplägget blir

/ LordDaimos

Medlem

grattis till vinnaren.

Ett förslag för att få fler att vara med kan vara att lotta ut en bubblare från nån av de som hade 11->


signatur

thank you, come again

Medlem

Grattis till vinnarna!

Skrivet av lasershock:

Hoppas verkligen att nästa tävling blir något för oss dödliga.

Håller med.
Jag säger inte att tävlingen var kass, den var riktigt tuff. Men det är inget för en som mig med en massa IRL-saker.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Samlade ihop 3 skattjaktpoäng innan jag insåg att det var en omöjlig uppgift för mig eftersom att jag hade andra saker planerade och en skönsömn på 8-10 timmar att utföra varje dag.

Skulle velat ha det där presentkortet så man kan köpa Warhammer Online eller något annat skojj spel.. Aja får väl ligga i nu i nästa tävling

Hoppas bara att den startar nån gång efter torsdag eftersom att jag har påbörjat mitt jullov då *wihoo*

Medlem

Kan ni inte lotta bland alla som deltar? Flest insamlade poäng ger störst chans till vinst? Dumt förslag?

Medlem
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Rhino:
Skrivet av Ankh:

Grattis till vinnarna!
Jag gav själv upp efter en mycket kort tid då jag insåg att jag har ett liv

Många som ger upp skulle nog säga så men jag vet inte om någon (som tjänar under exempelvis 50000 i månaden) skulle tycka att det var dåligt spenderad tid att vinna en TV + PS3 för 3,5 dagars "jobb". Vad hann du göra i ditt "liv" på den tiden? Gå på krogen på lördag och kyrkan på söndag? :$

Jag tjänar betydligt mindre än 50.000 om året. Jag umgicks med människor istället.

För övrigt menar du väl 50.000 om året? Jag vet inte många som tjänar 50.000 i månaden...faktum är att jag vet inte många som tjänar över 25000.

hoppas du menar i månaden !

det hoppas jag med, jag menar 4166 i månaden om man tjänar 50k om året är ju toppen lön verkligen.

Medlem

Det här måste nog vara den dummaste tävlingen FZ kan komma på. Ju längre man sitter på FZ, ju större chans har man att vinna. Folk sitter ju dygnet runt för att vinna... Sedan insåg nog alla att dom inte hade nån chans att vinna, och wala, ingen tävling.

Medlem
Skrivet av xarl:
Skrivet av Lowblowz:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Rhino:
Skrivet av Ankh:

Grattis till vinnarna!
Jag gav själv upp efter en mycket kort tid då jag insåg att jag har ett liv

Många som ger upp skulle nog säga så men jag vet inte om någon (som tjänar under exempelvis 50000 i månaden) skulle tycka att det var dåligt spenderad tid att vinna en TV + PS3 för 3,5 dagars "jobb". Vad hann du göra i ditt "liv" på den tiden? Gå på krogen på lördag och kyrkan på söndag? :$

Jag tjänar betydligt mindre än 50.000 om året. Jag umgicks med människor istället.

För övrigt menar du väl 50.000 om året? Jag vet inte många som tjänar 50.000 i månaden...faktum är att jag vet inte många som tjänar över 25000.

hoppas du menar i månaden !

det hoppas jag med, jag menar 4166 i månaden om man tjänar 50k om året är ju toppen lön verkligen.

Jag trodde det var hans poäng. Att folk som inte tjänar något vidare skulle tycka det var en bra ide att lägga ner tid på detta.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Antikvitet
Skrivet av Mabec:

Kan ni inte lotta bland alla som deltar? Flest insamlade poäng ger störst chans till vinst? Dumt förslag?

Det hade gjort det till ett lotteri, vilket vi inte får anordna med så här påkostade priser.

Vi slipar på tävlingsupplägget och återkommer förhoppningsvis på onsdag. Eventuella fuskare kommer straffas hårt, vi har mycket bättre koll än ni tror.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skriv svar