Lich King satte premiärrekord
Jag har inte spelat wow sedan realeasen och fram tills början av 2006. Och har tagit upp spelandet nu igen.
Och jag måste säga att det verkligen börjar närma sig att bli fulländat. Till och med PvPn börjar bli bra. Helt underbart underhållande MMO, och ni som gav upp i början på grund av vissa brister borde absolut prova igen!
GOGO Blizzard!
En styck signatur.
Epic.
(Dock hatar jag en värld av krigskraft av hela mitt hjärta)
"krigskraft"? Warcraft kan översättas med krisgkonst, varav craft inte betyder kraft. Precis som witchcraft översätts med häxkonst.
Sen att det nämndes i nyhetstexten att windows skulle vara dött känns som en onödig kommentar. Lite senationsblaskestil. Ett ord som jag själv satt ihop.
Ooooh the drama!
Epic.
"krigskraft"? Warcraft kan översättas med krisgkonst, varav craft inte betyder kraft. Precis som witchcraft översätts med häxkonst.
Sen att det nämndes i nyhetstexten att windows skulle vara dött känns som en onödig kommentar. Lite senationsblaskestil. Ett ord som jag själv satt ihop.
Kan... är det lite nervositet jag känner? Att du inte är helt hundra.
Warcraft...... Värld av Krigskonst skulle jag nog med men men.
Hoppas wow blir hackat och allas karaktärer försvinner för gott.
a"C"RED -
Epic.
du har minsann läst på .
There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??
100 gånger bättre än TBC.
Tycker tvärtom faktiskt, miljöerna är mycket tråkigare och mindre orginella, mindre varierande dessutom. Inga flying mounts, eye of the storm var bra mycket roligare än nya battlgrounden. Känns som ett haffsverk.
100 gånger bättre än TBC.
Tycker tvärtom faktiskt, miljöerna är mycket tråkigare och mindre orginella, mindre varierande dessutom. Inga flying mounts, eye of the storm var bra mycket roligare än nya battlgrounden. Känns som ett haffsverk.
Flying mounts kan du använda när du når lvl 77 efter du har köpt en skill för 1000g.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Flying mounts kan du använda när du når lvl 77 efter du har köpt en skill för 1000g.
Låter ju rätt idiotiskt.. vad är förklaringen till att man inte kan använda sin existerande flying mount då?
Låter ju rätt idiotiskt.. vad är förklaringen till att man inte kan använda sin existerande flying mount då?
Dom kanske fryser i kylan, och en päls kostar 1000g
De ville att spelarna skulle upptäcka miljörna på ground mount till en början, vilket jag i efterhand tycker är helt rätt.
NinjaSkitz.