Medlem

Ja nu var det visst tjufjärde. God Jul

Medlem

glad påsk och god ny midsommar allesamman:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

God Jul? god jul?!
pah, hypocrites.

Herman Hedning citat: "Sa jag god jul? näe det tror jag inte, god hjul möjligen"

fotnot: Grinchen <3

Medlem

Goo juuwl på er...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

God Jul alla på FZ!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Inaktiv
Medlem

Prejeme Vam Vesele Vanoce, som vi säger i Tjeckien!

Medlem

är det nån som har snö? :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem

Godjul på er.
Och massa julkramar julhångel till allt och alla, specielt Hukkie, the_maxx, iceman, Mullinss, poezz
http://www.youtube.com/watch?v=tBWp1-LruSQ


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

puss puss å glad jul video_Mode!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Gå juul på er alla, fast jag börjar tvivla på om den blir god, datorn sen haloskivan båda sönder.:(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Världens sämsta jul, hundfan dog :/


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

G0D JuL


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

God jul, trots snöbristen!:)


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

:heart: Min första jul på FZ

God Jul & Gott Nytt År på er FZ:are!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

God Jul på er alla!

(och tråktigt att det inte finns någon snö)


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem

God Jul (och logga genast ut)


signatur
Medlem
Skrivet av SoniC:

Världens sämsta jul, hundfan dog :/

Har upplevt något vidrigt idag (som jag nog vill nog hålla det till mig själv). Men det är världens sämsta jul helt klart.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

GoD JuL folk!

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:

Har upplevt något vidrigt idag (som jag nog vill nog hålla det till mig själv). Men det är världens sämsta jul helt klart.

Vad var det som var vidrigt?

God jul alla!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Skrivet av reset2:
Skrivet av SuperTank:

Har upplevt något vidrigt idag (som jag nog vill nog hålla det till mig själv). Men det är världens sämsta jul helt klart.

Vad var det som var vidrigt?

God jul alla!

Ja! Fram med vidrigheterna! Det är jul nu, man ska möta sig själv och prata ut. Som prästen i kyrkan sa

Inaktiv

Jo, har man väl börjat får man avsluta det! /o)


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

God jul, allihopa!

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Albanien: Gezur Krislinjden

måste bara stava rätt
Gëzuar Krishtlindjën

Medlem

oo derr MaLiBu :D.

Famest har precis upplevt sin första jul med drama ala the movies. Bråkar med flickvännen hela veckan innan hon åker till småland, när hon har åkt får jag ett sms där det står något i stil med "det är slut". Men icke blev jag ledsen, jag förlorade mina känslor för henne för längesen. Saken är att jag föll för en annan tjej under tiden som jag var tillsammans med min flickvän, nu när mitt förhållande var slut så kunde jag äntligen förklara mina känslor för henne. Indeed gick det bra också, aldrig älskat någon så mycket, och att få veta att denna personen känner likadant under julafton känns så jäääävla skönt :D.

GOD JUL!

Medlem

Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva <--betyder "God Jul" på ryska? hur kan det bli så långt? nån ryss som kanske kan nån mer ordagran översättning? ord för ord vad det står. skål på er!!


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

ja go´jul föffan


signatur

yolo

Medlem

GOD JUL till alla på Fragzone! :heart:

Medlem

böörk... drack fan för mycket nubbe... mår illa och är jävligt full. oorka må illa på julafton...whääh


signatur

Aj, dina ögon!

123
Skriv svar