Julkalendertävling

Medlem

Jo, men det är väll klart att han ska ha semester!
Om de ändå vägrar, kör då med min specialhotelse:

"Om du inte gör som jag vill, kommer jag att skicka mina ninjatränade tvättbjörnar hem till dig när du sover. Du kommer också att hitta en levande headcrab i brevlådan".

God jul

Medlem

Du gratulera inte mig när jag fyllde år så jag tänker inte gratta dig!
Men ett tips skicka han i en låda till sibirien en vecka eller 2 med lite förnödenheter sen skickar du dit någon att hämta honom om han inte är begravd i snön. När han kommer tillbaka kommer han sluta störa dig (och jobba bättre!) förresten gör så att man kan göra smileys med tomteluva!:)

Medlem

Han måste ha semester för att vila upp armen efter detta grävande journalist arbete med julkalendern !. Å ja så alla andra kan jobba i lugn och ro på jobbet

Medlem

Om han nu verkligen påminner som kodapan på bilden så måste han verkligen ta semester för att fullfölja sin kodapeimage, för då blir han gladare och får förhoppningsvis samma leende som kodapan.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Först, grattis John!

Skrivet av Julrim:

klart Jocke semester ska få
annars avund gör honom gul och blå

men som vi har sett honom närvara
annat än svart han nog ej kan vara

en så vacker kalender han har gjort
så klart han ska få resa till sin hemort

att inget svar skulle kunna vara rätt
det tycker vi verkar vara från alla vett

lyssna inte på John, till Bennet hälsa
med ledig tid vi dig kan frälsa

Det var lääänge sen man skrev på gamla fz, men det här var för kul för att låta bli :>

edit: grym julkalander, men det kanske ni hade listat ut

Medlem

Jocke bör få semester så resten av er kan få nåt jobb gjort.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Jocke behöver helt klart en semester. Skicka honom, en ordbok och den kastrerade Mario till sydpolen. Hem kommer han inte förrän han har blivit asocial.

edit: Buon Compleanno (?)

Medlem

Congrats!

Jocke ska få semester så han kan sätta sig på laddning för att så här ser hans panna ut nu.

Snart kommer hela huvudet blinka rött.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Vettetusan om han borde få semester över jul, någon måste ju hålla koll på honom så att han inte äter för mycket när han ska skickas till universums yttre gränser på nyårsafton (då han måste få lite frisk luft innan vi tejpar fast alla raketerna på honom).

Medlem

Om man kollar på vår världshistoria på stora människor som betytt något för oss alla så som Einstein, Darwin, Buddha etc. och sen jämnför med Jocke så kommer ju en del tankar fram. Så som:
1. Vad har Jocke gjort för mänskligheten? och
2. Vad har Jocke gjort för våran jord?

Jag gissar på att han inte gjort ett piss på dessa fronter förutom att kanske sorterat sitt skräp, så vad gör han för nytta för oss egentligen? Skicka iväg han, och håll tummarna att han kommer tbx. som nästa Einsten.

P.S. Grattis i efterskott.

Inaktiv

Bennet ska inte få semester i jul eftersom han låtit en överbetald puritan med grova talfel skriva sina recensioner den senaste tiden. Därför måste han nu jobba in den förlorade summan pengar åt förlagets astmatiska envåldshärskare Darth Vader, genom att skramla på flertalet enerverande pensionärsmöten.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

12
Skriv svar