Medlem
Gamla konton

Finns det någon i forumet som har varit reggad sedan 1996-1997 när FZ.se var fragzone.se?

Själv så registrerade jag mig då någon gång och var medlem i några år, men tog sedan ett uppehåll på några år och när jag kom tillbaka så hade tyvärr mitt användarkonto blivit borttaget. Söker jag på mitt gamla nick "Bejje" här på FZ så hittas inga foruminlägg heller.

Kan det vara så att alla gamla konton togs bort någon gång under åren? Hade ju varit status om man hade varit reggad i ca 15år

Medlem

Mitt gamla konto verkar vara borta också.
Nu spelar det ifs inge roll då jag inte ens har kvar mailen jag hade då och har haft detta konto ett tag men tror nog ALLAS konton försvann

nj
Medlem

De nuvarande kontona är som äldst från 2001 när vi övergick till ett phpBB-baserat forum. Före det så fanns det ett forum som var gjort specifikt för FZ men dess konton kunde inte överföras till phpBB vilket krävde att alla omregistrerade sig.
Vid forumbytet för några år sedan när phpBB-forumet övergavs så kunde dess gamla konton omaktiveras i det nya forumet med info om när man registrerat sig och antal inlägg iaf.
Nu är jag inte helt hundra på det, men jag tror att det har körts några rensningar av inaktiva konton sedan 2001.

En gång FZ-are, alltid FZ-are...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar