Shift 2:s konsol-DLC blir gratis till pc

Robot
Shift 2:s konsol-DLC blir gratis till pc

Shift 2: Unleashed har fått ut två knippen extramaterial till konsol för runt 70 kronor packet som från och med 30 juni finns ute utan till Windows-nyttjare.

#shift-2-unleashed


Medlem
Shift 2:s konsol-DLC blir gratis till pc

Uppskattas

Medlem
Medlem

Det är väl en fungerande kompensation för att man fått vänta men i rättvisans namn borde då också konsolspelarna få valet att vänta tills det kom till PC och då även bli gratis för dem.

Medlem

Vad skulle jag lägga "i korgen"? Hittar inte DLCt på deras sida... Finns bara "Shift 2" på det varumärket.. <.< Har det inte kommit än eller?


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:

Vad skulle jag lägga "i korgen"? Hittar inte DLCt på deras sida... Finns bara "Shift 2" på det varumärket.. <.< Har det inte kommit än eller?

Från och med 30 juni, jag tar på mig skulden att det var otydligt först. Hoppas du kan förlåta mig en tísdag som denna.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av MiRV:

Det är väl en fungerande kompensation för att man fått vänta men i rättvisans namn borde då också konsolspelarna få valet att vänta tills det kom till PC och då även bli gratis för dem.

Det är lugnt, konsolspelarna vet aldrig att de blir lurade. Därför den sektorn av spelbranschen går så bra. Status Quo.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Shimo:

Vad skulle jag lägga "i korgen"? Hittar inte DLCt på deras sida... Finns bara "Shift 2" på det varumärket.. <.< Har det inte kommit än eller?

Från och med 30 juni, jag tar på mig skulden att det var otydligt först. Hoppas du kan förlåta mig en tísdag som denna.

Det är lugnt. Nu fick jag ju äran att installera Origin-mojjset på min dator, då jag trodde att det kanske var där som problemet låg... Vänta. Det kan jag inte förlåta dig för ...datum-missen är det lugnt med dock.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Antar då att dom har fixat överstyrningen i en patch?
Kanske värt att installera igen för att testa.

Någon som kan fylla i om dom gjort något alls för att fixa överstyrningen eller finns det någon imbah inställning?

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Antar då att dom har fixat överstyrningen i en patch?
Kanske värt att installera igen för att testa.

Någon som kan fylla i om dom gjort något alls för att fixa överstyrningen eller finns det någon imbah inställning?

Vissa är nöjda efter patchen. Personligen så installerade jag också "jules tire mod" och spelet blev verkligen roligt att köra. Det blev som det skulle ha varit från början.

Medlem
Skrivet av aesdana:
Skrivet av Tobblish:

Antar då att dom har fixat överstyrningen i en patch?
Kanske värt att installera igen för att testa.

Någon som kan fylla i om dom gjort något alls för att fixa överstyrningen eller finns det någon imbah inställning?

Vissa är nöjda efter patchen. Personligen så installerade jag också "jules tire mod" och spelet blev verkligen roligt att köra. Det blev som det skulle ha varit från början.

Perfekt, blir att testa igen då

Medlem

Som det ska vara alltså. bra.

Medlem

Bra. Då blir det ett köp snart.

Medlem

Tja, får man vänta så pass länge innan man får sina spel, och dessutom mestadels portat från konsol, kan väl gratis DLC vara en duglig kompensation enligt en del, inte enligt andra...
Konsolspelarna har ju redan hunnit nöta ut detta ochgå vidare till andra titlar

1
Skriv svar