Medlem
Klasser i AoC

Okej, inte lírat AoC på ett bra tag nu.. men nu med den 14 dagar trial tänkte jag att man skulle ge det ett go igen ;). Ser också att det varit många ändringar med klasserna, att läsa alla ändringar säger inte mig ett dugg då jag inte vet vilken spell dem snackar om ändå. Så.. tänkte fråga er som lirar det än om hur klasserna är och vilka som är OP > UP etc eller om det är ganska balancerat?

Hur är DT nu mer? Då jag lira sist sög dem ju pung.
BS också, bra eller har dem blivit nerfade mer eller så (minns att jag gjorde en för att dem var bra i PvP och just efter kom en nerf på dem ^^).
Undrar också om Ranger, vet att dem var bra till 50-60 sedan sjönk dem utav bara den till att vara typ sämst (förutom DT då ^^).

Tar gärna lite generel info om alla klasser om någon har tid eller lust att skriva en summering för mig :).

Sedan en sista fundering, hur är healingen i spelet nu mer? Minns att den var så himmla tråkig och kass sist man lira, ger ju inget att vara healer i PvP kändes det som har dem ändrat så man kan ha mer än en hot på sig eller (den mindre hot healen som man har med alla healing klasser, om den stackar)?

Aja, mina funderingar, innan jag väljer en ny klass, kände för att pröva en nu klass istället för Barbarian och Bear Shaman.

Tack för svar!

1
Skriv svar