Microsoft Flight blir free to play
Microsofts nästa flygsimulator låter dig prova spelet helt fritt, men är du sugen på att flyga omkring i andra flygplan och andra platser i världen än grundutbudet bör du ha en slant undansparad.
#nyhetstips, #microsoft-game-studios, #microsoft-flight
Läskiga arbetstimmar ni har FZ, lägger upp artiklar klockan 5 på morgonen
I was working ordinary work hours, but then I took an arrow to the knee
Nej, jag är i Kanada till och med om några veckor. Sen blir det antagligen kvällanyheter istället. Det här är innan-jag-ska-sova-nyheter - lokal tid.
Like a baws, efter vad dagens riktinga yngligar säger.
By deciding what is right you ultimately end up blind.
är det bara små plan i detta? skulle va kul med de vanliga varianterna av Boeing och Airbus.
Gratisversionen kommer vara begränsad till ytterst få flygplan. För att flyga Boeing eller Airbus kommer du att få betala.
Man kan ju jämföra detta "free to play" med FSX demot som var begränsat till St Maarten och några flygplan.
Läskiga arbetstimmar ni har FZ, lägger upp artiklar klockan 5 på morgonen
I was working ordinary work hours, but then I took an arrow to the knee
Nej, jag är i Kanada till och med om några veckor. Sen blir det antagligen kvällanyheter istället. Det här är innan-jag-ska-sova-nyheter - lokal tid.
Like a baws, efter vad dagens riktinga yngligar säger.
http://www.youtube.com/watch?v=mSDfxde8fSg&list=FLBn6V0VaCNyD...
är det bara små plan i detta? skulle va kul med de vanliga varianterna av Boeing och Airbus.
Gratisversionen kommer vara begränsad till ytterst få flygplan. För att flyga Boeing eller Airbus kommer du att få betala.
Man kan ju jämföra detta "free to play" med FSX demot som var begränsat till St Maarten och några flygplan.
dom släpper alltså fler versioner av flight då antar jag.
Ser så jävla bäst ut. FSX fast mer action.
Fan va fel det låter Action och flygsimulator. Det jag läst är att spelet är väldigt arkadigt och lättilgängligt för alla. Tråkigt för oss som gillar riktiga flygsimulatorer att MS har konsollat en riktigt fin serie.
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем