vad kostar det??

Medlem
vad kostar det??

fundarar på att köpa lord of the rings online men jag undrar om det är någon som vet om det kostar varje månad eller att man bara bettalar själva spelet??

Medlem

Kostar ca 120:- månaden.

Medlem

okej jag har hört att det finns ett livstidskort för spelat. vad skulle det kosta??

Medlem

Runt 1000 skulle jag tro!


signatur

Wai

Medlem

1000kr behöver man inte betala mer sen??

Medlem

Nej men då måste du spela resten av livet också.

Medlem

hehe ja men jag behöver inte spela varje dag. man kan vel ta en paus om man vill och börja igen typ ett halvår senare utan att betala extra.

Medlem
Medlem

Japp, om du köper livstid så är det livstid!


signatur

Wai

Medlem

okej men då kännar man på det ju om man köper livstid i längden alltså:-)

Medlem

om man betalar för Lord of the Rings Online - Shadows of Angmar så slipper man betala för det Mines of Moria också va??

Medlem
Skrivet av the_man_90:

om man betalar för Lord of the Rings Online - Shadows of Angmar så slipper man betala för det Mines of Moria också va??

Du behöver inte betala dubbel månadskostnad (eller en extra livstidsprenumeration), nej. Men du måste fortfarande köpa båda titlarna.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Livstidsprenumeration fanns väl bara att köpa när LOTRO kom för 2500:- eller vad det var.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Livstidsprenumeration fanns väl bara att köpa när LOTRO kom för 2500:- eller vad det var.

Ja, du har nog rätt. Loggade precis in på kontot för att kolla och jag hittade inte någon livstidsprenumeration. De betalalternativ som finns är...

Citat:

EURO12.99 inc. Tax every 1 month

EURO35.97 inc. Tax every 3 months (EURO11.99 per month)

EURO65.94 inc. Tax every 6 months (EURO10.99 per month)

EURO119.88 inc. Tax every 12 months (EURO9.99 per month)

EDIT: Kollade runt lite mer och det verkar som att de erbjuder livstidsprenumerationen lite då och då till s.k. "founders", dvs. personer som förhandsbokade spelet. Men för någon som köper det nytt lär det inte dyka upp något liknande erbjudande.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

aha det va ett konstigt sätt att lägga upp det på.

Medlem

någon som har lust att sälja till livstids kort till mig då?? som inte spelar lord längre:)

Medlem
Skrivet av the_man_90:

någon som har lust att sälja till livstids kort till mig då?? som inte spelar lord längre:)

Du har kanske större chans att få ett svar på just den frågan om du prövar att höra borta på "Köpes/Säljes"-forumet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

hehe okej tack för tipset

1
Skriv svar