AssCreed 3-bilder och information ute, missa inte!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av raefzm88:

Assassins Creed V ser bra ut.

"Assassin's Creed"

'/bry

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av raefzm88:

Assassins Creed V ser bra ut.

"Assassin's Creed"

'/bry

Trevlig dag.

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Riporto:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Riporto:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av StarscreamSWE:

Ass Creed 3 var ingen lyckad förkortning... or was it?

"AssCreed" - är den förkortning "vi" har använt på FZ ett bra tag. Var dina associationer bär dig är på ditt eget ansvar. Här syftast det på spelet "Assassin's Creed" som är på tok för långt att skriva ut varje gång.

'

Hört talas om kopiera och klistra in någon gång?

Titeln blir inte kortare för att man klipper och klistrar, dessutom funkar det inte att spärra text på nätet som det går i tidning- eller bokproduktion.

Jävlar vad intelligent du är! Jag menar om det är svårt att skriva den långa namnet då kan man kopiera och klistra namnet. Och sluta prata o FZ vägnar.

"Vi" syftar på personer som skriver ofta här på forumet, ej att förväxlas med FZ-crew, då hade jag skrivit det, men du får gärna dyka upp lite då och då och kritisera skribeternas ordval, det är säkert många som kommer att tycka dina åsikter är relevanta och intressanta.

Javisst är jag intelligent, jag kan till och med utröna vilka vissa spel är även om deras namn förkortas eller om man använder akronymer. Gissa vilket spel det här är:

"GoW".

Om du inte kan gissa vilket det är finns det många som hjälper dig på traven med glädje

Det är skribentens förkortning av spelets titel som diskuteras, man struntar fullständigt i vad du och andra personer använder för förkortning på speltitlar, det är obetydlig och visar endast vilken nivå FZ läsare befinner sig. Det är kritiken som gör en "plats" som FZ till en bra plats, men det gäller att ta till sig kritiken och därmed vinna läsarens gunst.

Och for the record: Du är inte intelligent, det du skryter med att du kan, det kan vartenda FZ läsare.

Medlem

synd att inte hakbladet kommer att finnas. på bilderna ser det att han endast har en hiddenblade

12
Skriv svar