Magna Mundi Universo Virtual

Medlem
Magna Mundi Universo Virtual

Hej jag undrar om det finns nån här som har lite information om spelet Magna Mundi jag vet vad osm har hänt genom att följa allt på Paradoxs hemsida samt UVs hemsida, men i mitten av augusti tror jag det va så slutade UVs sida att fungera http://forum.universo-virtual.com/. för mig så jag undrar om någon har lite information om vad som pågår mellan dessa parter.

jag hoppas jag inte brukar några regler nu med typ länkning, lr typ att man kanske inte får prata om sånna saker med tanke på att det varit en del pajkastning om detta...

MVH

Medlem

Såvitt jag vet har MM blivit skrotat permanent då det uppstod "meningsskiljaktigheter" mellan Paradox och han portugisen som ledde arbetet av MM. (Något om att de som jobbade under honom var inte nöjda med honom)

Jag tror inte att någon har gått ut med vad som egentligen hände. (Men kan ha helt fel)

Annars är det väl att söka på Paradox:s forum som gäller.

Medlem

jo det vet jag att Paradox skrota spelet och "Portugisen" har dragit in advokater och sånt mot Paradox, men nu har Portugisens forum gått ner också tänkte om det bara är något fel för mig, för när jag trycker på länken som jag skrev så kommer " Thanks for reaching us. Universo Virtual will return soon", och på Paradox sida blir det raderat om man börjar skriva för att "det är utagerat" lr nåt sånt enligt dom

1
Skriv svar