Inför betatestet av Bad Company 2

Medlem

LÄNGTAR NÅGOT SÅ OFANTLIGT! PEEEEWPEWWW!! YESH! YUSH!

Jag är exalterad.

@Pstar: Raaaaage! RAAAGE!!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Beta-key GET.

Medlem

Fick min betanyckel från Webhallen 00:01, synd bara att sidan inte öppnar förän 18:00


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

öppnar inte "www.battlefieldbadcompany2.com/beta " föräns 18.00 ?

E du 100 på det ? För som jag fattat det är det då som servrar går live. O man kan ladda hem o ordna allt innan i förväg .

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Nice, sitter med 8 nycklar.. ångest på att download inte är uppe ännu

Man skulle inte kunna få en av dina 8 nycklar via PM tro?

Medlem

Man undrar för övrigt vad som säger att man inte kan avboka spelet när man ändå fått betanyckeln...

Medlem
Skrivet av Pstar:
Skrivet av zhrooms:

ERAT SOLDIER NAME I BETAN KOMMER ATT FÖRAS ÖVER TILL HELA SPELET I MARS, SÅ PASSA PÅ OCH TA VAD NI VILL HETA NU :heart:

MEN för helvete då. Lyssna upp ordentligt. GÄLLER ALLA kidz med half a fucken briain som tänker posta inlägg.

Kontrollera din fakta, kontrollera den en gång till. När du skrivit, så kontrollerar du en gång till MED hjälp av en ordbok på det språk du hämtar fakta ifrån

Nu till själva poäng med mitt inlägg. Du måste inte alls behålla ditt nick från beta till retail.

Step 4: Create your Soldier name (this will lock that name to your EA account for retail if you want to keep it)

källa:
http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx##

I vanlig ordning får du en retail-key med din köpta retailversion, som du senare kan skapa en ny profil med. Då kan du såklart välja ett nytt nick. Typ.

Men det var antagligen det han menade, att man ska passa på att ta sitt nick redan nu i betan, så har man reserverat det till hela.

Medlem

Beta sidan är nere.. just great.

Medlem
Skrivet av Ike:

Finns det något sätt att få en beta nyckel utan att förhandsbeställa spelet?

Finns här
CDon Ondemand

Men det kostar en peng som du får som rabat om du köper spelet sen.

Medlem
Medlem

Alltså behöver man förhandsboka spelet för att få tag på en beta nyckel eller hur ligger det till? Har inte riktigt fått en hel uppfattning om det hela.


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem
Skrivet av Kevax:

Alltså behöver man förhandsboka spelet för att få tag på en beta nyckel eller hur ligger det till? Har inte riktigt fått en hel uppfattning om det hela.

Om du läser några rader upp så finns en länk på vart man kan köpa en beta nyckel.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Bad Company 2 PC Beta Gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=v-tlrAuKFCk&hd=1

Underbart att se BC2 med mus styrning. Påtiden!

Medlem
Skrivet av lop3r:
Skrivet av Pstar:
Skrivet av zhrooms:

ERAT SOLDIER NAME I BETAN KOMMER ATT FÖRAS ÖVER TILL HELA SPELET I MARS, SÅ PASSA PÅ OCH TA VAD NI VILL HETA NU :heart:

MEN för helvete då. Lyssna upp ordentligt. GÄLLER ALLA kidz med half a fucken briain som tänker posta inlägg.

Kontrollera din fakta, kontrollera den en gång till. När du skrivit, så kontrollerar du en gång till MED hjälp av en ordbok på det språk du hämtar fakta ifrån

Nu till själva poäng med mitt inlägg. Du måste inte alls behålla ditt nick från beta till retail.

Step 4: Create your Soldier name (this will lock that name to your EA account for retail if you want to keep it)

källa:
http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx##

I vanlig ordning får du en retail-key med din köpta retailversion, som du senare kan skapa en ny profil med. Då kan du såklart välja ett nytt nick. Typ.

Men det var antagligen det han menade, att man ska passa på att ta sitt nick redan nu i betan, så har man reserverat det till hela.

Precis. Om man vill paxa sitt nickname, vilket dom flesta vill... Så kan man göra det nu i betan.
Fan Pstar. Klankar ner på en annan när det är du som inte fattar.. *sigh*

Medlem

Men öppna beta sidan nu för helvete så man kan ladda ner skiten innan servrarna öppnar!

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Men öppna beta sidan nu för helvete så man kan ladda ner skiten innan servrarna öppnar!

this comment is relevant to my interests


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av wormseal:
Skrivet av Kevax:

Alltså behöver man förhandsboka spelet för att få tag på en beta nyckel eller hur ligger det till? Har inte riktigt fått en hel uppfattning om det hela.

Om du läser några rader upp så finns en länk på vart man kan köpa en beta nyckel.

Ah jag såg det (Y) Men synd att det inte kan delas ut ett antal gratis nycklar... men man ska inte klaga.


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem

Jag har förköpt limited edition via steam men har inte fått någon betatest-kod idag. Någon som vet om det ska komma på mail eller genom steam?

Inaktiv

Har förbeställt från spelbutiken.. Så då får man ingen key med andra ord?

För övrigt så hoppas jag att FZ har nån sorts deal med DICE så dom får massvis med keys att ge sina medlemmar. Fått uppfattningen om att FZ och DICE är hyffsat tighta.

Medlem

Jag svarar på min egen fråga:

Betaversionen kommmer att finnas på My Games-sidan på Steam när den blir tillgänglig (får vi hoppas).

Medlem

Beta sidan funkar, ingen torrent nerladdning ftl, bara massa skit hosts som fileplanet

http://www.battlefieldbadcompany2.com/beta

Medlem
Skrivet av bleak:

Har förbeställt från spelbutiken.. Så då får man ingen key med andra ord?

För övrigt så hoppas jag att FZ har nån sorts deal med DICE så dom får massvis med keys att ge sina medlemmar. Fått uppfattningen om att FZ och DICE är hyffsat tighta.

Nope, inga från spelbutiken, sorry mate


signatur

Retro.

Medlem

Wow, försöker komma in på /beta sidan för att ladda hem klienten men det är segt som fan. Super-överbelastat nu vid 18.

Medlem

Några första intryck?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

FACK idioter CDON asså.. beställde precis därifrån och det stod ingenting om att man får BETA-key.. Tog det för givet eftersom Dice och EA själva länkar till CDON. Sen ser jag en annan version som kostar precis lika mkt men med notisen "Beta key included".. Spelar det någon roll vilken man väljer om någon vet?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Ehm... Sidan är nere och klockan är kvart över sex... Vafan?

Medlem

Kan tipsa om att kolla in den där sidan som är uppe i rätten i Sverige. Det finns hur många seedare som helst och man maxar linan atm.

Medlem
Skrivet av Bill:

FACK idioter CDON asså.. beställde precis därifrån och det stod ingenting om att man får BETA-key.. Tog det för givet eftersom Dice och EA själva länkar till CDON. Sen ser jag en annan version som kostar precis lika mkt men med notisen "Beta key included".. Spelar det någon roll vilken man väljer om någon vet?

Limited Edition...

Medlem

Får: Please insert CD/DVD Battlefield Bad Company 2 - Beta in drive C: När jag försöker installera. Fa fasen kan det vara för fel???

/Löst. Lite stressad o missade att packa upp,,,,

Always bet on torrents


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skriv svar